kristian92 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Е цялата визия не я искам, ще си събирам за истинско.... Точно това е че има много и си мислех че на RS6 C5 изобщо не се слагат 18ки а са само 19. Sent from my SM-N915FY using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 29 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Колеги гледах а6 ц5 двигател AMX трансмисия EZN. Само с предно е . Някой може ли да каже тази кутия дали е CVT ?? Не можах да я покарам на дълго но на 1 и 2 скорост сменяше доста плавно. На P и на D на място нямаше вибрации, но има някво виене на място като вкарам на P или на D. Двигателя се изрязваше според мен много добре много бързо . За това става въпрос http://www.cars.bg/c1531854 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 колега, кара колата и не можа да добиеш представа дали е типтроник или мултитроник? според мен си е баш мулти, но по запознатите да кажат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 29 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Дисплея на таблото все едно му бяха изгоряли пикселите имаше букви но не се четяха . Това може ли да се поправи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Лоста мязи на мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 На 24 април 2016 г. at 12:02, МИТАКА1654 написа: CVT(мултитроник) се слага само на предно предаване и е много слаба и проблемна кутия! До 2000г средата някъде предното е с Типтроник кутия! После настава ерата на мултитрошляците! Преди 11 часа, dobatavision написа: Колеги гледах а6 ц5 двигател AMX трансмисия EZN. Само с предно е . Някой може ли да каже тази кутия дали е CVT ?? Не можах да я покарам на дълго но на 1 и 2 скорост сменяше доста плавно. На P и на D на място нямаше вибрации, но има някво виене на място като вкарам на P или на D. Двигателя се изрязваше според мен много добре много бързо . За това става въпрос http://www.cars.bg/c1531854 Мултитроник е колата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 30 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Значи трябва да търся типтроник ? С колко предавки е типтроника ? И каква е разликата в лоста и как да позная, че колата е типтроник ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Колите след 2000г на предно са мултитроник, куатрото е с типтроник. Типтроника до 2004-та е с 5 предавки, след това е друго поколение кутия с 6 предавки. Мултитроника е безстепенна, предавките са "софтуерни". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Най-лесния тест за разпознаване на 5НР19 от CVT в А6 С5: поставя се селектора в слота за тип-троник функцията (ръчна смяна на предавките). Ако на ФИС-а светнат пет предавки, значи е 5НР19. Ако се появят шест предавки - мултитроник. Другото е усещането при самото каране на колата - просто няма начин да не се направи разлика между ускорението тип "тролей" на мулти-то и смяната на предавки в класическия автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 (Редактирано) Аз ги различавам по слота за ръчно превключване ето за мулти: Ето и за типтроник. Редактирано 1 Май 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Лостът на 5hp19 на фейсовите ц5 наподобява на тоя за мулти, но има позиция "S": Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 (Редактирано) На А4 (Б6) има и мултитроник с позиция "S". В Ц5 може и да няма. Редактирано 2 Май 2016 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Язека казАх как е най-лесно, а пък който както иска да си ги различава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 2 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Благодаря за разясненията . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 5 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 4.2 има ли вариатори като на 3.0 ? Нещо по-специално има ли като консуматив ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Има цяла тема за s4 b6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 (Редактирано) Имай предвид, че обслужването на 3.0 само частите са ти към 1000лв.(без труд). А с оригинални части цената е почти х 2. Говоря за обслужване без компромис: всички ролки, ремъци, термостат, водна помпа ... Редактирано 27 Май 2016 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване