Jump to content

Покупка на Ауди А8 3.7 2003г


Recommended Posts

Добър ден колеги,молбата ми е да ми кажете нещо повече за този двигател здрав ли е или обратното защото съм се засилил към покупката му!!

http://m.mobile.bg/details/11460979502287426 и ско може да кажете мнения и за този автомобил ще съм ви мнг благодарен ! Благодаря предварително за отделеното време !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

За двигателя не мога да ти кажа нищо, не съм запознат, но от оскъдните снимки в обявата се вижда, че колата не е оборудвана с много екстри.

Ако това не те притеснява и се окаже запазена, няма лошо... :)

Цената й е висока според мен....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора колега,но все пак при евентуална покупка какво трябва да гледам да е наред някой ако може да сподели ще съм ви благодарен :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 4,2 , тва 3,7 след този модел са го махнали просто е безмислен двигател, хем е V8 хем не върви а реално си харчи и подържаш осмак!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двигателя е здрав и надежден, но не блести с динамика. Трябва да гледаш доста неща на комп диагностика:

 

- обтегачи (чести признаци са тракане при палене на студено или при отпускане педал на газта)

- дебитомер

- misfire (дали са ок бубините)

- гледай на 32 или 35та програма как работят двете глави (ако има големи отклонения е кофти)

- най-добре е някой техник да дойде с теб за тази задача

 

отделно автомата е доста критичен, защото е скъп за обслужване - не трябва да се чува нищо, докато местиш лоста в спряло положение. Гледай да не се чува и нищо, докато колата сменя скорости в движение. Внимателно гледай на комп, как прави lock-up и дали не буксува при смяна на скорости (да ти се качват оборотите без колата да ускорява). Не трябва да подритва или да се усеща силно смяната на скорости.

 

окачването също е скъпо - ослушай се дали хлопа, като минаваш по неравности - малко да хлопа е поправимо.

 

На brc сервиза не е надежден, толкова много оплаквания има от тях, че е страшно, така че не знам как ще се оправиш с газовата. Аз като говорих с тях, останах с впечатление че наизуст говорят без да вкарват мисъл. Този двигател не е толкова популярен като 4.2 така че и за части ще е по-трудно да се намират. 

 

По-добре се насочи към 4.2, защото ще получиш близък разход на гориво, но по-добра динамика.

 

Иначе тая от снимките не изглежда зле, ама не се виждат много неща - как е сложена газовата, къде е бутилката и пр. Виж как работи на газ и на бензин (не би трябвало да има разлика). Не е сниман двигателя - може да е омаслен ...

 

P.S.

За да се пробие така стелката под педалите, или е на поне 400к км или някой дебелак яко я е ръчкал. Имам едни стелки на 280 хил и едвам се вижда износване - сам си прави сметката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4/28/2016 at 15:25, HannoSLM написа:

P.S.

За да се пробие така стелката под педалите, или е на поне 400к км или някой дебелак яко я е ръчкал. Имам едни стелки на 280 хил и едвам се вижда износване - сам си прави сметката.

Мойта кола е на 180 000км и протритото на стелката е на 1/4 от това на снимката от обявата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читаво 4.2 възможно ли е да се намери в ценовия диапазон 12-13к лв. ?

Не можах да намеря подробно инфо за този модел и детските му болежки, освен че като всики Аудита разтяга вериги. Има ли други детски болежки ? 

Окачването не ме притеснява, свикнал съм. Все пак Алфи карам . :D

Въздушното окачване създава ли проблеми като на Merc W220 ?

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30/04/2016 at 17:11, vgp_sas написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колата е с ремък не са с вериги.

Окачването и да е здраво ще се развали. Примиряваш се че ще го правиш някога все пак караш в България където магистралата не е равна,  градско на Луната е по равно. 350 ремонт на възглавница. 150 Компресор (нов 750-800).

За BRC За 5 месеца и 15К за сега на мене не ми е правила проблеми.Сложих я нова.разход от 12 до 23л(София).4.2 двигателя.

Задължително за такъв автомобил диагностика. Защото са много модули много нещо. Ваг-Кома ти става най добрия приятел за нея.

 

Ако имаш 13К и нямаш поне още 3-5К в излишак за ремотни обслужвания и прочие се откажи. (Това ако искаш всичко да и е в ред и да я караш с кеф)

 

Каско 1.5

Гуми   1.5

Данък 500

Гражданска 200

Е ги 4К за след годниа ако всичко е платено за 2016 не на вноски. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това за разходите ясно. Гуми имам :)

Ще се сменят, ремъци, ролки, масла, свещи, това е ясно.

Гледам доста обяви и в България и в Европа  за по 11-12к лв. На сминка добре изглеждат, собствениците не са описали някакви проблеми.

Ще се ходи с кабела и ваг-кома. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За окачването с Ваг-Кома може да провериш г/д какво се случва.

пускаш я от Dynamic до Lift  Да видиш за колко бързо се вдига не трабва да е повече от минута. 

на Level Control. гледаш за грешки. 

На mass blocк може да видиш какво налягане прави компресора трябва да е 12 -15бара,компресора като работи не трябва да се чува или дасе чува съвсем леко) каква темепература държи. Като запалена и гледаш стойносотите на положение Comfort на mass block дава отклонение от оригиналното положение"
deviation from default position".

Би трябвало да се е самонивилирала и отколненията да са 0-2мм.  

Има оутпут тест. Там я сваля нивелира вдига, Тества налягането итн. 

 

Тествай Парното пусни на мах. топлото трябва да духа силно и много топло. 

С ваг кома пак може да се провери дали всички калапи са Ок(малко вероятно)  и пак Output test има да го тества 1по 1. 

Др неща HannoSLM ги е описал. 

 

На грешките се записва кога е възникнала Дата/км. Може да се ориентираш ако има грешка  2010 на 300К  а сега 2016 е 250К :) Има някой грешки колкото и да се трият си оставят въпреки че модула си работи. 

 

 

За 11 -12 К читава ми се струва трудно да намериш. 

 

Тук мисля че се продаваше подържана добре

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на колегата колата е доста добре поддържана, но е постна от към екстри.

По-съм навит да взема нещо с повече екстри, в що годе нормално състояние и аз да я стегна.

От личния ми опит с колите до тук, съм стигнал до извода, че по-добре да си купя по-евтин екземпляр, който да стегна, от колкото някой от скъпите и в край а сметка, пак да го правя.

И за да не съм голословен съм се насочил към тези:

1. Българска - Пазарджик.

2. Българска - Велинград.

3. Белгийска.

4. Холандска.

Редактирано от vgp_sas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, vgp_sas написа:

Тези изглеждат доста изтормозени. Може би само първата може да има живот в нея

Тази Може също да се погледне.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11458320469026149&slink=dop9gx

 

За километрите има един вариант също който може да помогне.

Звънкаш в порше и казваш, че искаш да вземеш дадено Ауди. И ако може да ти кажат по ВИН   кога е било последното обслужване ДАТА(др няма да кажат) и на какви Км. е било тогава. Може да кажеш че колата не е в България и дали има смисъл да ходиш да я гледаш.

 

Аз съм проверявал за 3-4 пъти така не са ми отказвали да кажат кога и на колко км е било последното обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Svetosalav написа:

Цитиране на предходно мнение! 

На мен ми изгелждат нормално. Как разбра, че са изтормозени ? ( За да знам и аз какво да гледам.)

3.7 не ме интересува, както дизелите и FSI. 

 

П.П.: В последствие видях, че холандската е с ръждясала лайстна на номера.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, 

можете ли да ме насочите към някой от Пазарджик и областа, който да разбира от диагностика на ВАГ ?

Харесал съм ТАЗИ и бих желал да я види някой, който разбира и е способен да направи качествена диагностика. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво че искаш уморена да стегнеш, ама имай предвид че от стягане до стягане, в зависимост от конкретните неща, са хиляди левове разлика! Най елементарна смяна на комплект ангренаж със що годе читави части е 800-900 лв.... А ако иска оптегачи вериги ит.н. отиваш на 3-4к....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А8 д3 няма много общо с по-старите аудита по отношение на купи ефтинко и стегни. При тях ако е мъртва няма съживяване, и колкото и да налееш си остава гроб. Не е като да ребилднеш стотица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎1‎.‎5‎.‎2016‎ г. at 23:51, Svetosalav написа:

 

 

Ако имаш 13К и нямаш поне още 3-5К в излишак за ремотни обслужвания и прочие се откажи. (Това ако искаш всичко да и е в ред и да я караш с кеф)

 

Каско 1.5

Гуми   1.5

Данък 500

Гражданска 200

Е ги 4К за след годниа ако всичко е платено за 2016 не на вноски. 

 

Здравейте, не е ли много 1500 лева за каско на кола струваща 15000 лева?

И аз си правя някакви такива сметки отскоро и ги сметнах така:

Каско 800  лева

Гуми втора ръка на 80% - 500-600 лева макс - има и страхотни нови 255/45ZR18 Nexen Nfera Su1    по 210 лв. бройката

Данък 500 лева

Гражданска 200 лева

 

Общо 2100 лева?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МДа, много народ си мисли - "тя колата е куатро, ще сложим някакви гуми и караме", ама в един хубав момент, когато натиснеш спирачките на магистралата с тая бангия 2 тона и като не се случи нищо, какво ще правиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...