Jump to content

Мнения за конкретни А3 дизел 1.9 и 2.0


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Моля за коментарите ви за тези три коли:

 

1.9 105hp 2008

2.0 140hp quatro 2007

2.0 170hp 2007

 

Признавам, че едната от тях вече гледах и харесах, но първо искам да си "сверя часовника" с вашите мнения.

Препоръчаха ми да разширя периметъра на търсене (имаха предвид марка), но за мене няма друга марка, затова включих още двигатели и коне :)

 

Предварително благодаря за коментарите.

Редактирано от Dania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата обява не е активна.

140 коньовата ми хареса много!

Тая със 170 е с изключително некачествени снимки и трдуно се преценява каквото и да е, ама хич не ми изглежда това да е оригиналния цвят на тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сега си избирах 8Р, 1-во щях да посетя 140 Коньовата...най-малкото заради Quattro-то. А и колата изглежда свежа и прилично...не казвам, че пробегът е реален, но проверка/диагностика и каквото сабя покаже. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам....и няма климатроник....а само климатик. Изключително рядко срещано за кола от този ценови клас и година. Освен това не знам защо всички мълчат,но 1.9 tdi не е чак толкова железен....избити бутала....харч на масло....все красиви случки даже и с коли взети от магазина. За 170 коньовата версия....една дума само- ДЮЗИ. За 140- вата версия....само ако е BMM . Обичайните заподозрени - DPF , съединител , турбо , ГНП....въобще даже не ги споменавам.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Лично от тези предложени обяви само халдекса ми хареса.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От посочените коли единствено втората-140 к.с.,куатро си заслужава да я погледнеш,другите ги пропусни.По снимки това мога да кажа,но на място може да е друго.

Редактирано от sayer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече две от колите са огледани.

Накратко - 1.9 не става, има твърде много забележки - както външни, така и вътрешни. Знаех си, че кола от Франция ще е чудо ако е добра, но все пак си загубих времето с нея.

2.0 170 кс е другата кола, която видях (преди да пусна темата). Противно на мненията за нея и некачествените снимки, колата изглежда много добре, поддържана и обслужвана редовно. Возията беше ок. Докарана е от Германия.

Audi_FeN_1, аз също имах съмнения за цвета затова поогледах за следи от друг цвят, но не намерих такива. 

Минуси на първо четене - само 1 ключ, няма сервизни документи от предния собственик, въпреки че беше лъсната, от ауспуха личеше  черно изтичане (конденз може би, знам ли).

Незнам какво да мисля за смененото предно стъкло. Казаха, че било надрано от камъчета. Или да чета между редовете "челен удар"?!

 

2.0 140 кс ще търся време тия дни да ида да видя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам,че се въртиш около 10 000 левчета....по-принцип знай ,че това ти е критичният минимум. Ако твърдо си решил да е турбо дизел търси BMM двигател. Дизела е много добър двигател,особено 2.0 tdi на VAG но за съжаление при нас да намериш запазен и гледан екземпляр е нещо като джакпот от тотото. Това халдексче го гледам читаво на снимките,но съм сигирен на 100 процента че нещо не му е ок.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За подобен бюджет не очаквай коренно различно състояние на автомобилите от това, което вече си видял.... направи една справка в извора колко върви това, което търсиш като година/параметри и ще разбереш какво ще получиш тук за 5000 евро... (в които влизат и транспортни разходи и печалба за търговеца).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dania

  • Пол:Female

Иначе относно челното стъкло. Ако е сменено с оригинално дори може да се счита за плюс. До голяма степен значи, че е поддържана качествено и с оригинални части колата.

Имаме в семейството Опел Корса на която в рамките на година и половина 2 сменихме 3 челни стъкла заради люспи от камъчета.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fifipaldi, благодаря за уточнението на пола ми :) В своя защита ще кажа, че технически съм полуграмотна (точно затова не смея сама да избера кола). 

Тая червената 170 кс, както казах, беше изключително добре поддържана кола, с качествено масло хранена, предното стъкло беше оригинално и блестеше от всякъде. Даже се зачудих какво не й е наред, че е на толкова ниска цена. За съжаление още същата вечер след предния ми пост, изчезна от мобиле, а беше качена само там. 

 

За цената - да, знам, че за 10 хил. лв. не мога да се надявам на нещо кой знае какво. Въпреки това тия дни ще ида да видя и куатрото. За него тук най-много положителни коментари има. Да видим. После ще пиша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пола го уточних заради колегите над мен, които се обръщаха към мъж ;).

Не съм подлагал на въпрос грамотността ти.

Иначе за 10 хиляди можеш да се надяваш на нещо читаво и още как.

Само търпение и внимателно гледане + диагностика.

Не приемай всичко, което се пише тук за чиста монета.

Аз лично моето 8p го взех преди може би 3 години за 7300 лв. и преди половин година го продадох за 8000.

Вярно имаше доста подобрения направени от мен, но за цената за която го взех тук щяха да кажат, че е гробница, а реално колата беше слънце :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей....за това говорех....то даже не е и късмет точната дума....по скоро си е спекула цялата тази работа с пазара на коли втора ръка.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fifipaldi, това за грамотността беше по-скоро шега :) Аз съм на принципа, че зад волана всички сме равни (жалко е, че не всички го приемат така). 

 

За спекулацията с цените на някои марки и модели можем да се преборим само, като не подхранваме илюзии. Знам колко струва чисто нова базова А3 и как пада цената в зависимост от километрите и годините и разбирам по-високата цена, ако колата е поддържана и с подобрения, но занемарена каруца и особено в окаян вид само четирите кръга не са достатъчни, за да я продадат.  (сори за офф топика).

 

Да се върна на темата - куатрото вече е огледано. Колата изглежда много добре, видимо без забележки, без особености в шума на двигателя на празно и при форсиране, с два ключа, сервизна история (която подлежи на проверка до колкото е възможно, разбира се) и дотук всичко е ОК, ако не беше двигателя - BKD. Тук има доста оплаквания от собственици. Не съм срещала някой да е споделил, че може да се диагностицира спукана глава без да се разглоби двигателя (ако има такива мнения, моля за линк).  Освен това е внос от Италия, чувала съм, че жабарите не са грижовни към колите си и с тоя двигател... Незнам...

 

Междувременно - червеното 170кс пак се появи в обявите. Както казах, колата е гледана и не по-лоша от сивото куатро. Диагностиката ще е задължителна преди да реша дали да взема някоя от двете. 

 

Преди това моля, споделете личните си предпочитания. Помогнете ми в избора. Давам отново актуализирани линкове:

A3 2.0 170кс 01.2007

А3 2.0 140кс 10.2007 quatro

 

Още веднъж благодаря и виртуално черпя - днес имам рожден ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10.2007-ма няма BKD, и 10.2006-та няма.

Или не е тази година или не е BKD.

По стъклата (най-добре страничните или задното) можеш да разбереш реално коя година е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я пак......сигурен ли си?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

За 170-те коня няма какво да го мислиш....няма ли история или черно на бяло акция за дюзите направо я прескочи. Халдекса виж номера на главата и реалните километри....но при всички положения можеш доста да намалиш цената според мене....

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎25‎.‎6‎.‎2016‎ г. at 14:16, Dania написа:

 

 

Да се върна на темата - куатрото вече е огледано. Колата изглежда много добре, видимо без забележки, без особености в шума на двигателя на празно и при форсиране, с два ключа, сервизна история (която подлежи на проверка до колкото е възможно, разбира се) и дотук всичко е ОК, ако не беше двигателя - BKD. Тук има доста оплаквания от собственици. Не съм срещала някой да е споделил, че може да се диагностицира спукана глава без да се разглоби двигателя (ако има такива мнения, моля за линк).  Освен това е внос от Италия, чувала съм, че жабарите не са грижовни към колите си и с тоя двигател... Незнам...

 

Аз лично не бих се отказал от тази кола само заради BKD-то...явно годината не е реална и е малко надолу. Съответно, може би има и място за коментар и се получава една приятна цена. Лично аз съм против колите от автокъщи, но тук приличният вид и двойното задвижване не са за пренебрегване.

 

П.П. Аз съм с BKD- смело мога да кажа, че съм доволен от двигателя. Вече тракам 35 К км без грижи по мотор и се радвам на адекватна динамика и приличен разход...не винаги се сбъдват най-страшните и черногледи предположения. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 3 часа, venomcorp написа:

Нещо се обърках....

Не се обърквай излишно, а просто прочети:

 

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с БКД 2005 и го взех за 7 бона със сервизна история в Ауди, уникално поддържана и пазена кола. Да, вярно, няма борд, не е с кожа, няма навигация, няма и подгреви, но пък е просто слънце и за 7 месеца каране съм сменил точно 2 крушки на късите:). 

Един съвет от мен, тъй като и аз го научих по трудния начин, и много мои приятели. Не гледай колите по снимките! 99% от колите изглеждат супер, а на живо са ужасни гробници. Намираш време и отиваш да я видиш - иначе не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намали година за 10к търси кола с 5 врати 

Предпочети BKD или AZV +DSG,избегни глупостта с пукащите глави и ще се радваш на надежден автомобил.

 

Да не съм голословен, просто пример.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=228470485&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&doorCount=FOUR_OR_FIVE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...