Marian_Georgiev Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Не го мисли повече, а се довери на Пепи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 (Редактирано) и ако след "смазването" отново се появи шум, тогава? Не е вярно, че вентилатора не "подлежи на ремонт", напротив, разглобява се и освен четките, много чест проблем е износването на лагерната втулка, колкото и да се смазва, луфта разбираемо няма да намалее, затова се прави нова, монтира се на място заедно с шайба от кече, напоена с масло и става вечно. Не се оправя единствено, ако колектора е износен под минимума, но това е изключително рядко. Винаги е за предпочитане да се възстанови оригиналната духалка, отколкото да се слагат незнайни автърмаркет измислици. Редактирано 27 Ноември 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 (Редактирано) Понеже и при мен се появи същия казус, както при колегата ,та вместо да пускам нова тема, реших да пиша тук. От 2-3 дни и при мен не работи вентилаторчето, на никоя степен, по никакъв начин. И аз съм със солар, още като я взимах ме предупредиха, че заради солара се износва по-бързо.. И се чудя дали да не взема някоя втора ръка, да сваля моята и от 2 да направя 1, вместо да купя нова афтърмаркет и както при колегата, да имам проблеми скоро след смяната. Основно изпадат такива от 1.9TDI и 2.5TDI. Същите ли са като на 4.2? Също така видях, че се предлагат някакви на VEMO, за 274 лв. Някой ако има наблюдения върху марката да сподели дали са читави, или да си ремонтирам оригиналното вентилаторче? @150hp Помниш ли какво вентилаторче ти сложиха Цецо и Любо и какво се случи, оправи ли се скърцането, за което си писал нагоре в темата? P.S Видях в audiworld, че имало и някакъв Solar Relay Switch, който също дава същите ядове. Ще я чуя после като се кача дали върти перката преди да запаля. Ако върти, май ще да е това реленце. Редактирано 11 Май 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Ако е от управлението - взимаш втора употреба. Ако е от самия вентилатор - аз си рециклирах моя в София, на Раковска, до кръстовището съд Сливница. Една кафява врата. Момчето ми смени четки, втулки и ротор за 75 лева. Вентилаторът работи вече няколко месеца перфектно. Преди съм имал ядове със смяна само на четки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Предполагам аз тук говориш: https://www.google.bg/maps/@42.7048352,23.3287156,3a,75y,59.17h,86.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1stq-hr2_ThcAV2ql3Mhj_JA!2e0!7i13312!8i6656 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Крамакс 90, второто магазинче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Ясно. Много благодаря! Тези дни ще тествам перката, ако е тя, ще я сваля и ще я занеса да я ремонтират, че както се вдигат температурите, не е готино да няма какво да духне студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Преди малко имах едно излизане. Качвам се в колата, паля, перката ен се пуска.. Покарах 10тина минути и реших да пробвам пак. Пускам я на макс, тръгна, обаче леко. След 2-3 секунди си тръгна на максимална скорост, регулирането на скороста си работи.... Спрях, изгасих, върнах се след 2 часа, запалих, цък, перката си тръгна и си работи... Дали е някое от релетата, или просто преди да си замине перката и е такова поведението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Аз имам следния проблем с климатика - като тръгна на път, някъде след 100тния километър почва да не духа почти. Усилвам яко и чувам нещо отпред как се мъчи, ама въздух студен през духалките и изобщо никакъв не излиза. Това основно е тествано на климатик. На ECON като че ли няма ядове. Дали просто ми е намалял фреона? И миналото лято си беше така при дълги преходи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 (Редактирано) @JamesИ аз имам подобно поведение. Мисля, че е от клапите. Затварят ли се, кво правят, не знам, чува се накакво бучене и никаква струя въздух от духалките. Почвам да включвам изключвам климатик, цъкам посоките на обдухване и вземе, че тръгне. По темата, не мога да кажа, дали това са признаци преди да си "замине" перката. Но нищо чудно и да "бяга" някоя връзка някъде. Редактирано 11 Май 2017 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Преди 12 часа, AsK написа: По темата, не мога да кажа, дали това са признаци преди да си "замине" перката. Но нищо чудно и да "бяга" някоя връзка някъде. А може и да са обичайния проблем - четките на "маторя". Точно така правят когато са на края на земния си път - ту ги има, ту ги няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 И моето моторче ме предупреди културно в началото на зимата, имаше период на работи-не работи около седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 На мен ми го смениха с вентилатор втора употреба за 70 лева, а оригиналният остана при тях. 2 дни след смяната започна да скърца осезаемо /особено на ниските степени/. Казаха ми, че това е нормално и че всички втора употреба скърцали и смазването не помага, а ако искам нов, същият струвал 900 - 1000 лева. Затова още си карам със скърцащ. Дразнещо е, но не бих дал 900 лева за някакъв вентилатор, а ако купя друг втора ръка вероятно ще е в същото състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Втора ръка се въртят около 30тина лв в мегапартс, но няма много смисъл. Моя ще го сваля и ще го занеса да го ремонтират. А тези цени 900-1000лв вероятно са за оргинален. Нов автърмаркет VEMO е 275 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване