Jump to content

Вентилаторът не духа


150hp

Recommended Posts

и ако след "смазването" отново се появи шум, тогава?

Не е вярно, че вентилатора не "подлежи на ремонт", напротив, разглобява се и освен четките, много чест проблем е износването на лагерната втулка, колкото и да се смазва, луфта разбираемо няма да намалее, затова се прави нова, монтира се на място заедно с шайба от кече, напоена с масло и става вечно.

Не се оправя единствено, ако колектора е износен под минимума, но това е изключително рядко.

Винаги е за предпочитане да се възстанови оригиналната духалка, отколкото да се слагат незнайни автърмаркет измислици.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Понеже и при мен се появи същия казус, както при колегата ,та вместо да пускам нова тема, реших да пиша тук. 

 

От 2-3 дни и при мен не работи вентилаторчето, на никоя степен, по никакъв начин. И аз съм със солар, още като я взимах ме предупредиха, че заради солара се износва по-бързо.. 

 

И се чудя дали да не взема някоя втора ръка, да сваля моята и от 2 да направя 1, вместо да купя нова афтърмаркет и както при колегата, да имам проблеми скоро след смяната. Основно изпадат такива от 1.9TDI и 2.5TDI. Същите ли са като на 4.2? 

Също така видях, че се предлагат някакви на VEMO, за 274 лв. Някой ако има наблюдения върху марката да сподели дали са читави, или да си ремонтирам оригиналното вентилаторче? :)  

 

@150hp Помниш ли какво вентилаторче ти сложиха Цецо и Любо и какво се случи, оправи ли се скърцането, за което си писал нагоре в темата? 

 

P.S Видях в audiworld, че имало и някакъв Solar Relay Switch, който също дава същите ядове. Ще я чуя после като се кача дали върти перката преди да запаля. Ако върти, май ще да е това реленце.

 

 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от управлението - взимаш втора употреба. Ако е от самия вентилатор - аз си рециклирах моя в София, на Раковска, до кръстовището съд Сливница. Една кафява врата. Момчето ми смени четки, втулки и ротор за 75 лева. Вентилаторът работи вече няколко месеца перфектно. Преди съм имал ядове със смяна само на четки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Много благодаря! 

 

Тези дни ще тествам перката, ако е тя, ще я сваля и ще я занеса да я ремонтират, че както се вдигат температурите, не е готино да няма какво да духне студено. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко имах едно излизане. Качвам се в колата, паля, перката ен се пуска.. 

Покарах 10тина минути и реших да пробвам пак. Пускам я на макс, тръгна, обаче леко. След 2-3 секунди си тръгна на максимална скорост, регулирането на скороста си работи.... Спрях, изгасих, върнах се след 2 часа, запалих, цък, перката си тръгна и си работи... 

 

Дали е някое от релетата, или просто преди да си замине перката и е такова поведението? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам следния проблем с климатика - като тръгна на път, някъде след 100тния километър почва да не духа почти. Усилвам яко и чувам нещо отпред как се мъчи, ама въздух студен през духалките и изобщо никакъв не излиза. Това основно е тествано на климатик. На ECON като че ли няма ядове. Дали просто ми е намалял фреона? И миналото лято си беше така при дълги преходи :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JamesИ аз имам подобно поведение. Мисля, че е от клапите. Затварят ли се, кво правят, не знам, чува се накакво бучене и никаква струя въздух от духалките. Почвам да включвам изключвам климатик, цъкам посоките на обдухване и вземе, че тръгне.

 

По темата, не мога да кажа, дали това са признаци преди да си "замине" перката. Но нищо чудно и да "бяга" някоя връзка някъде.

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, AsK написа:

По темата, не мога да кажа, дали това са признаци преди да си "замине" перката. Но нищо чудно и да "бяга" някоя връзка някъде.

А може и да са обичайния проблем - четките на "маторя". Точно така правят когато са на края на земния си път - ту ги има, ту ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми го смениха с вентилатор втора употреба за 70 лева, а оригиналният остана при тях. 2 дни след смяната започна да скърца осезаемо /особено на ниските степени/. Казаха ми, че това е нормално и че всички втора употреба скърцали и смазването не помага, а ако искам нов, същият струвал 900 - 1000 лева. Затова още си карам със скърцащ. Дразнещо е, но не бих дал 900 лева за някакъв вентилатор, а ако купя друг втора ръка вероятно ще е в същото състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка се въртят около 30тина лв в мегапартс, но няма много смисъл. 

 

Моя ще го сваля и ще го занеса да го ремонтират. 

 

А тези цени 900-1000лв вероятно са за оргинален. 

Нов автърмаркет VEMO е 275 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...