Jump to content

Въпрос относно покупка на б6 1.8т


Recommended Posts

То проблема не е да караш до 7к щото не е там пика на въртящия момент... Като спулне турбината и съединителя почва да вижда зор!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)
На 23/07/2016 at 16:59, mityo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ми като е бухал турбина за самолет как няма..Не знам кво да прая, дали да не я пробвам?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами стоковия му умря за дни просто..после слагал някъв от RS2 го е сглобявал ма и той заминал, та накрая сложил от RS4. До колко ще държи не знам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм на 450+ на колела и съм с керамика 4лъча и усилен притискател на закс от С2 на 240мм и държи.

Не виждам как съединител от РС4 няма да я понесе тая неземна мощ,освен ако не се правят по 10 лънча на ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, petrishki написа:

Мен ми е чудно като си нямаш хал хабер от тая кола, какво й мислиш? Други няма ли на пазара?

а ти така да кажем харесвам предизвикателствата и си пробвам късмета.. не знам, но съм такъв

преди 1 минута, Ц Е Ц О написа:

Ами аз съм на 450+ на колела и съм с керамика 4лъча и усилен притискател на закс от С2 на 240мм и държи.

Не виждам как съединител от РС4 няма да я понесе тая неземна мощ,освен ако не се правят по 10 лънча на ден

той и тоя е 240 мм...Обаче не се знае тоя кво е барал и кво е крал от колата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, Ц Е Ц О написа:

а с тва спулване на 3500 об...ше си карам атмосферен мотор главно градско и ше се изнизвам от кръстовищата се едно лада карам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека като чета не са му ясно много нещата....което не пречи да си купи колата де....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 24/07/2016 at 8:51, mityo написа:

Цитиране на предходно мнение! 

прав си не са ми много ясни тия тунинзи и разни..Затва питам тук и имам лошия навик да търся работи които са рядкост на пазара. От 6 месеца търся и не намирам 1.8Т седан куатро които да ми допаднат..

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя съединител идва малко над 400лв, ако се поръчва от Англия. В БГ могат да те одерат до 880лв без отстъпки. С отстъпки пада на 550лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с S4-ковия и не знам цена за RS4 маховик. Предполагам маховика на колата от обявата е едномасов, демек цената му не е висока и демфер за 1.8Т стандартно ще е повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де... след като искаш кола, която просто да караш и те е страх от скъпи ремонти... Защо се навираш между шамарите? Вземи някоя стокова, не тоз "уникат", дет ще се чудиш кой да ти го прави. Ем те е страх от мечки, хем искаш да влезеш в гората... ама не става туй вътре и душата в рая.... 
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи от 'шутовете', които е понесъл.Ако караш нормално ще изкара докато колата е в теб.На сток кола с нормално каране и някой друг напън, минава 100000км..

В крайна сметка, тези 500лв. за съединител са нищо, на фона на другите разходи за поддръжка, така че не го мисли толкова.Само свещите са 100лв., каско 400-500лв., окачване, спирачки, обслужване и т.н......са основното перо в разходите.Ако мотора и окачването са наред няма какво да те плаши.Вземай смело и се радвай на колата.Има доволно екстри и си заслужава парите, на фона на повечето обяви в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 12 минути, hristtov написа:

Добре де... след като искаш кола, която просто да караш и те е страх от скъпи ремонти... Защо се навираш между шамарите? Вземи някоя стокова, не тоз "уникат", дет ще се чудиш кой да ти го прави. Ем те е страх от мечки, хем искаш да влезеш в гората... ама не става туй вътре и душата в рая.... 
 

ами като имам само три варианта на избор, а кола ми трябва..? Затова евентуално ако ше я зимам поне искам да знам кво да очаквам като ремонти, цени и тн. Понеже не съм запознат много с тунинг частите.хах

преди 10 минути, bobitovn написа:

Това зависи от 'шутовете', които е понесъл.Ако караш нормално ще изкара докато колата е в теб.На сток кола с нормално каране и някой друг напън, минава 100000км..

В крайна сметка, тези 500лв. за съединител са нищо, на фона на другите разходи за поддръжка, така че не го мисли толкова.Само свещите са 100лв., каско 400-500лв., окачване, спирачки, обслужване и т.н......са основното перо в разходите.Ако мотора и окачването са наред няма какво да те плаши.Вземай смело и се радвай на колата.Има доволно екстри и си заслужава парите, на фона на повечето обяви в момента.

ДА! Точно заради тия екстри съм и хвърлил око! А и ако е 500 лв. абсолютно никак не ме плаши..Но ми се струва че ще е доста над тия 500 лв. Коста и беше сменял три съединителя за 3 години..

Редактирано от Чукчук
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай, по-добре не я вземай.

Няма да и ползваш потенциала на тази кола и вечно ще трепериш да не се счупи нещо...

Тази кола е правена да се кара, все едно да си купиш състезателен кон и да му закачиш да дърпа каручка на село... няма смисъл, просто търси друга.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 18 часа, hristtov написа:

 

Цитиране на предходно мнение! 

бах ги тия шваби..що не са направили достатъчно седани :(

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на 2014г. търсих кола, точно тогава Коста сипродаваше неговата.Много я харесвах, но не ми беше в бюджета и се набих с базова стоковица.Още съжалявам, че не отнесох неговата.Виках си....екстри се насаждат и се прееВах.Две години по-късно съм сложил един подлакътник и мп3 модул.Приоритетите ми се промениха и така си я карам, дори без темпомат.Всеки ден съжалявам за тази си постъпка.Щом ти харесва, отивай при Райно или Цецо, прегледайте я и ако няма фрапиращи неща я отнасяй.

Дето се вика, тази кола дори и да я продадеш на части, ще изкараш 3к. лв. без зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 18 часа, bobitovn написа:

Цитиране на предходно мнение! 

аз така или иначе съм се решил да ида да я погледна. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия пари за такъв сетъп са смешни даже, ако всичко описано в обявата е вярно.а Вярно, че колата е не е първа младост, но 1,8т седан са много кът, еле пък с автопилот, кожи и т.н., газ и готова за каране. На мене ми се струва, че малко пари и се искат, но може и да се бъркам.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато колата беше в kocta изглеждаше, че я прави с желание и имаше доста по-добра визия.

Промените, които виждам от снимките са боядисани грозно джанти и предна броня (престилката), окачването развъртяно на макс да заприлича на щъркел, и сложено афтермаркет сд, което според мен не отива много на тази кола. Пластмасите по интериора също изглеждат овехтели.  Според мен текущия собственик не е имал голямо желание да продължи проекта на kocta.

 

Ако колата наистина е около 250 коня доста от частите по нея не се използват пълноценно.

-76мм генерация за 250 коня е overkill. Чувал съм я на живо и поне за моите критерии беше прилично шумна.

-Турбината е голяма и най-вероятно ще е лагава в ниските. Ако се кара нормално в града ще е мудна колата, ако не се кара само във високи обороти.

-С олекотен алуминиев плътен маховик може да има вибрации ако се кара под 2000 оборота на по-високи предавки с включен климатик и т.н..

 

Колата изглежда като нечий незавършен проект. Ако се вземе и се налеят още пари в нея може да стане доста приятна, но не е кола, с която да си се возиш безгрижно в града.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...