mityo Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 То проблема не е да караш до 7к щото не е там пика на въртящия момент... Като спулне турбината и съединителя почва да вижда зор! Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 (Редактирано) На 23/07/2016 at 16:59, mityo написа: Цитиране на предходно мнение! Ми като е бухал турбина за самолет как няма..Не знам кво да прая, дали да не я пробвам? Редактирано 25 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Би трябвало да си е преценил и съединителя.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 ами стоковия му умря за дни просто..после слагал някъв от RS2 го е сглобявал ма и той заминал, та накрая сложил от RS4. До колко ще държи не знам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Мен ми е чудно като си нямаш хал хабер от тая кола, какво й мислиш? Други няма ли на пазара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 няма.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Ами аз съм на 450+ на колела и съм с керамика 4лъча и усилен притискател на закс от С2 на 240мм и държи. Не виждам как съединител от РС4 няма да я понесе тая неземна мощ,освен ако не се правят по 10 лънча на ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 преди 3 минути, petrishki написа: Мен ми е чудно като си нямаш хал хабер от тая кола, какво й мислиш? Други няма ли на пазара? а ти така да кажем харесвам предизвикателствата и си пробвам късмета.. не знам, но съм такъв преди 1 минута, Ц Е Ц О написа: Ами аз съм на 450+ на колела и съм с керамика 4лъча и усилен притискател на закс от С2 на 240мм и държи. Не виждам как съединител от РС4 няма да я понесе тая неземна мощ,освен ако не се правят по 10 лънча на ден той и тоя е 240 мм...Обаче не се знае тоя кво е барал и кво е крал от колата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 23 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Еми като е така взимай я, какво й мислиш толкова? Като се счупи правиш и караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 преди 38 минути, Ц Е Ц О написа: а с тва спулване на 3500 об...ше си карам атмосферен мотор главно градско и ше се изнизвам от кръстовищата се едно лада карам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Той човека като чета не са му ясно много нещата....което не пречи да си купи колата де.... Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 (Редактирано) На 24/07/2016 at 8:51, mityo написа: Цитиране на предходно мнение! прав си не са ми много ясни тия тунинзи и разни..Затва питам тук и имам лошия навик да търся работи които са рядкост на пазара. От 6 месеца търся и не намирам 1.8Т седан куатро които да ми допаднат.. Редактирано 25 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Тоя съединител идва малко над 400лв, ако се поръчва от Англия. В БГ могат да те одерат до 880лв без отстъпки. С отстъпки пада на 550лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 A маховика ще кажеш ли колко идва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Аз съм с S4-ковия и не знам цена за RS4 маховик. Предполагам маховика на колата от обявата е едномасов, демек цената му не е висока и демфер за 1.8Т стандартно ще е повече пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 а дали за колко време заминава тоя съединител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Добре де... след като искаш кола, която просто да караш и те е страх от скъпи ремонти... Защо се навираш между шамарите? Вземи някоя стокова, не тоз "уникат", дет ще се чудиш кой да ти го прави. Ем те е страх от мечки, хем искаш да влезеш в гората... ама не става туй вътре и душата в рая.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Това зависи от 'шутовете', които е понесъл.Ако караш нормално ще изкара докато колата е в теб.На сток кола с нормално каране и някой друг напън, минава 100000км.. В крайна сметка, тези 500лв. за съединител са нищо, на фона на другите разходи за поддръжка, така че не го мисли толкова.Само свещите са 100лв., каско 400-500лв., окачване, спирачки, обслужване и т.н......са основното перо в разходите.Ако мотора и окачването са наред няма какво да те плаши.Вземай смело и се радвай на колата.Има доволно екстри и си заслужава парите, на фона на повечето обяви в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 (Редактирано) преди 12 минути, hristtov написа: Добре де... след като искаш кола, която просто да караш и те е страх от скъпи ремонти... Защо се навираш между шамарите? Вземи някоя стокова, не тоз "уникат", дет ще се чудиш кой да ти го прави. Ем те е страх от мечки, хем искаш да влезеш в гората... ама не става туй вътре и душата в рая.... ами като имам само три варианта на избор, а кола ми трябва..? Затова евентуално ако ше я зимам поне искам да знам кво да очаквам като ремонти, цени и тн. Понеже не съм запознат много с тунинг частите.хах преди 10 минути, bobitovn написа: Това зависи от 'шутовете', които е понесъл.Ако караш нормално ще изкара докато колата е в теб.На сток кола с нормално каране и някой друг напън, минава 100000км.. В крайна сметка, тези 500лв. за съединител са нищо, на фона на другите разходи за поддръжка, така че не го мисли толкова.Само свещите са 100лв., каско 400-500лв., окачване, спирачки, обслужване и т.н......са основното перо в разходите.Ако мотора и окачването са наред няма какво да те плаши.Вземай смело и се радвай на колата.Има доволно екстри и си заслужава парите, на фона на повечето обяви в момента. ДА! Точно заради тия екстри съм и хвърлил око! А и ако е 500 лв. абсолютно никак не ме плаши..Но ми се струва че ще е доста над тия 500 лв. Коста и беше сменял три съединителя за 3 години.. Редактирано 24 Юли 2016 от Чукчук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 В твоя случай, по-добре не я вземай. Няма да и ползваш потенциала на тази кола и вечно ще трепериш да не се счупи нещо... Тази кола е правена да се кара, все едно да си купиш състезателен кон и да му закачиш да дърпа каручка на село... няма смисъл, просто търси друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, hristtov написа: Цитиране на предходно мнение! бах ги тия шваби..що не са направили достатъчно седани Редактирано 25 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 В началото на 2014г. търсих кола, точно тогава Коста сипродаваше неговата.Много я харесвах, но не ми беше в бюджета и се набих с базова стоковица.Още съжалявам, че не отнесох неговата.Виках си....екстри се насаждат и се прееВах.Две години по-късно съм сложил един подлакътник и мп3 модул.Приоритетите ми се промениха и така си я карам, дори без темпомат.Всеки ден съжалявам за тази си постъпка.Щом ти харесва, отивай при Райно или Цецо, прегледайте я и ако няма фрапиращи неща я отнасяй. Дето се вика, тази кола дори и да я продадеш на части, ще изкараш 3к. лв. без зор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чукчук Публикувано 24 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, bobitovn написа: Цитиране на предходно мнение! аз така или иначе съм се решил да ида да я погледна. Редактирано 25 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 (Редактирано) Тия пари за такъв сетъп са смешни даже, ако всичко описано в обявата е вярно.а Вярно, че колата е не е първа младост, но 1,8т седан са много кът, еле пък с автопилот, кожи и т.н., газ и готова за каране. На мене ми се струва, че малко пари и се искат, но може и да се бъркам. Редактирано 25 Юли 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Докато колата беше в kocta изглеждаше, че я прави с желание и имаше доста по-добра визия. Промените, които виждам от снимките са боядисани грозно джанти и предна броня (престилката), окачването развъртяно на макс да заприлича на щъркел, и сложено афтермаркет сд, което според мен не отива много на тази кола. Пластмасите по интериора също изглеждат овехтели. Според мен текущия собственик не е имал голямо желание да продължи проекта на kocta. Ако колата наистина е около 250 коня доста от частите по нея не се използват пълноценно. -76мм генерация за 250 коня е overkill. Чувал съм я на живо и поне за моите критерии беше прилично шумна. -Турбината е голяма и най-вероятно ще е лагава в ниските. Ако се кара нормално в града ще е мудна колата, ако не се кара само във високи обороти. -С олекотен алуминиев плътен маховик може да има вибрации ако се кара под 2000 оборота на по-високи предавки с включен климатик и т.н.. Колата изглежда като нечий незавършен проект. Ако се вземе и се налеят още пари в нея може да стане доста приятна, но не е кола, с която да си се возиш безгрижно в града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts