N1995 Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 Супер си е амбиента, аз съм с алу конзола, тая ми е втора и се чудя дали да не я сложа, ама с s-line салона ще стане морга вътре дейба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 За тва ще ги тестваме при мене и ако паснат на кафявото ще те спася от чуденката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Мдам, сложих на старата конзола вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Мисля да си сменям алармата на колата с такава, която работи по CAN шина, че ми омръзна да ходя с две дистанционни. Някой да даде съвет къде в София, ще свършат работа качествено и бързо, по възможност да работят в събота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Днес отново имах момента "абе как може да не съм се сетил по-рано" . По някое време разправях (в коя ли тема...), че нещо ми играе капака на багажника и спря да се отваря целия, та трябва да го доотварям. Е, всемогъщия Google ме светна, че тва било feature ! Не знам как се е обучило така, но реално може да си го настроиш да се отваря докъде иска (и са някой се удря по-челото... разбирам ви и в двата случая ). Та: 1. Отваря вратата ръчно докъдето искате 2. Задържате я с ръка 3. Натискате бутона за затвярена за 5 секунди (на по-новите май им светват стоповете три пъти като е готово) 4. Вече багажника се отваря до тази позиция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kire Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Към "VBI" преди три години бях сложил аларма в АВИТЕЛ. До момента няма проблеми с алармата. Мисля, че става с предварително записване на час. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Благодаря @kire ще им звънна утре, колко време отне монтажа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 @N1995 Сивата конзола от снимката, тази която си боядисвал със спрей ли е? Беше писал една тема преди доста време, та се чудих дали още не се е надраскала. Някаква решение за боядисване на бутоните с надписите намери ли се? Иначе супер е станало, не мисля че изцяло черен салон седи зле, за ''дървени''лайстни мислил ли си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 За бутоните, по форумите съм чел за човек, който успешно ги възстановява, за моите на волана на бенца каза цък, ама на разни ВАГ коли успешно се справяше. Ако успея да намеря контакти ще ги постна. Мдааа, в Мерцедес форума првпратка към http://audibg.com/forum/index.php?/topic/172142-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8F%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%80%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8/#entry2475549 Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Утре ще си правя бутиноте Инфо и Нав Правих и на един приятел на стъклата и мисля ,че станаха доста добре, но нещо немога да кача снимките. За волана на бенца са ти отказали, защото са му гумени копчяята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Да, гумирани са и гумата се лющи. Да отказаха ми, явно на гумираните още на са им анмерили цаката. Надявам се колегата да има успех с възстановяването. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 @to4k0 прави и гумирани бутони. Цялата конзола си я направих с това гумирането и е много яко на пипане. Има и тема из форума. Та, отдавна им е намерена цаката на гумираните копачлъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Пратих му снимка на бутоните на Бенца и каза, че не може да ги направи. На Бенца самите битони също са гумени/силиконови под черната гума с картинката. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 На Горубляне има едни момчета които възстановяват копчета,кожи,вожи,ако искаш ще ти пратя телефона да ги питаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Новия собственик на Бенца да му мисли, аз проблеми с Аудито за момента немам. Иначе нов оригинален комплект бутони за волана за Бенца са към 300-400 кинта. Алтернативни се намират и по-тънко. П.С. опитах да намеря снимката да видите за какво иде реч ама съм я затрил. Кат се видим с авера тия дни ще снимам и ще пусна. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Колеги здравейте! имам 2 сложни казуса - някой има ли идея има ли минимален праг на акумулатора на 3.0 идеята ми е че скоро си навързах музика около 1,5kw и както всичко си свири и изведнъж спира или ако я усиля малко повече и пак изключва та идеята ми е предполагам че ми идва слаб тока, стъпалото ми е чисто ново сменено преди 2 дни по гаранция в момента съм със 75ah че големия почина и не съм стигнал да купя по-голям... няма никакъв друг проблем по тоците и т.н... скоро ще си взема 110ah и ще сложа и кондензатор.. дали проблема е в малкия акумулатор или с алтернатора? казус 2 мисля че колата ми пуши от 2 умрели свещи /зимата 2 пъти мигаше реутана на таблото и от тогава почна да прави проблеми и да пуши до момента на светкането нямаше никакви проблеми!/ та ще ги сменям всичките но искам и да сменя и кабелите, някой може ли да ми даде номер на тия кабели че ги гледам в етка и ми излиза целия сноп от компа към коша... ще съм благодарен П.п @sokolchev мисля че ти преди време се интересуваше за хващането на сигнала от колата към външно стъпало, ако все още се интересуваш драсни едно лс да ти обясня всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Този акумулатор със сигурност ти е малък, дори на сток кола, а какво остава с допълнителни консуматори. За свещите - няма как да пуши от тях, те работят само при палене. Какъв цвят пуши? Тая лампа светва и при проблем с турбото, може то да е тръгнало, ако пуши сиво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Преди 9 часа, Mafiqta_94 написа: Колеги здравейте! имам 2 сложни казуса - някой има ли идея има ли минимален праг на акумулатора на 3.0 идеята ми е че скоро си навързах музика около 1,5kw и както всичко си свири и изведнъж спира или ако я усиля малко повече и пак изключва та идеята ми е предполагам че ми идва слаб тока, стъпалото ми е чисто ново сменено преди 2 дни по гаранция в момента съм със 75ah че големия почина и не съм стигнал да купя по-голям... няма никакъв друг проблем по тоците и т.н... скоро ще си взема 110ah и ще сложа и кондензатор.. дали проблема е в малкия акумулатор или с алтернатора? казус 2 мисля че колата ми пуши от 2 умрели свещи /зимата 2 пъти мигаше реутана на таблото и от тогава почна да прави проблеми и да пуши до момента на светкането нямаше никакви проблеми!/ та ще ги сменям всичките но искам и да сменя и кабелите, някой може ли да ми даде номер на тия кабели че ги гледам в етка и ми излиза целия сноп от компа към коша... ще съм благодарен П.п @sokolchev мисля че ти преди време се интересуваше за хващането на сигнала от колата към външно стъпало, ако все още се интересуваш драсни едно лс да ти обясня всичко Имаш лс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Колеги на някой да му се намира инсталационнен кабел за шофиорска врата на която да има букса на амбилайт и също така букса за копчето на багажника, + всички стандартни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Говорителя на задната врата за ниските (този най-долу) може ли да се смени с афтърмаркет или размера не е стандартен? говорителя не е Bose. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Преди 12 часа, hysterics написа: Този акумулатор със сигурност ти е малък, дори на сток кола, а какво остава с допълнителни консуматори. За свещите - няма как да пуши от тях, те работят само при палене. Какъв цвят пуши? Тая лампа светва и при проблем с турбото, може то да е тръгнало, ако пуши сиво. пуши някво бяло синкаво сиво и мирише отвратително турбото е наред дюзите са наред шие ми грешки само за тия свещи и егр-ра бяха го затапили супер некадърно с една пластина та го свалях чистих го ама пак си шие грешки та ще го изключвам ще сменям свещите да видим кво ще стане а за кабелите някой нещо? акумулатора ще го сменя макс до седмица но ме притеснява дали нямам някакъв проблем с динамото...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 А за егр-а коя грешка ти дава? Защото и на мен от една година насам ту ми излиза, ту изчезва грешка Р0401, слаб поток от егр-а. Колата върви без никакви проблеми с мощността и оборотите са стабилни. А при проблем с егр-а би трябвало да има нестабилни обороти, да пуши, да влиза в авариен режим, но нищо от това не се случва вече 22 хил. км. откакто даде за първи път тази грешка. Много неща изчетох и стигнах до извода, че е възможно и от проблем с дебитомер или ламбда сонда, пак да дава проблема в егр-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 А пробва ли да изчистиш ЕГР от нагара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Ами точно това мисля да направя, но като чета колко много хора и след почистване, пак светвал чека, та точно затова си мисля, възможно ли е да е някъде другаде проблема по веригата на тази система за изгорелите газове. Да използвам да те попитам, почистването на егр-а трудна процедура ли е, и за колко време става, в сервиз естествено. Има ли много разглобяване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Да не е тръгнал дросела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts