Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Супер си е амбиента, аз съм с алу конзола, тая ми е втора и се чудя дали да не я сложа, ама с s-line салона ще стане морга вътре дейба :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мисля да си сменям алармата на колата с такава,  която работи по CAN шина, че ми омръзна да ходя с две дистанционни. Някой да даде съвет къде в София,  ще свършат работа качествено и бързо,  по възможност да работят в събота? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново имах момента "абе как може да не съм се сетил по-рано" :). По някое време разправях (в коя ли тема...), че нещо ми играе капака на багажника и спря да се отваря целия, та трябва да го доотварям. Е, всемогъщия Google ме светна, че тва било feature :)! Не знам как се е обучило така, но реално може да си го настроиш да се отваря докъде иска (и са някой се удря по-челото... разбирам ви и в двата случая ;)). 

 

Та:

 

1. Отваря вратата ръчно докъдето искате

2. Задържате я с ръка

3. Натискате бутона за затвярена за 5 секунди (на по-новите май им светват стоповете три пъти като е готово)

4. Вече багажника се отваря до тази позиция...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към "VBI" преди три години бях сложил аларма в АВИТЕЛ. До момента няма проблеми с алармата. Мисля, че става с предварително записване на час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря @kire ще им звънна утре, колко време отне монтажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@N1995 Сивата конзола от снимката, тази която си боядисвал със спрей ли е? Беше писал една тема преди доста време, та се чудих дали още не се е надраскала.

 

Някаква решение за боядисване на бутоните с надписите намери ли се?

 

Иначе супер е станало, не мисля че изцяло черен салон седи зле, за ''дървени''лайстни мислил ли си.

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бутоните, по форумите съм чел за човек, който успешно ги възстановява, за моите на волана на бенца каза цък, ама на разни ВАГ коли успешно се справяше. Ако успея да намеря контакти ще ги постна.

Мдааа, в Мерцедес форума првпратка към

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/172142-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%8F%D0%B2%D1%8F%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D1%81%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%80%D0%BD-%D0%B4%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%B8/#entry2475549

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще си правя бутиноте Инфо и Нав
Правих и на един приятел на стъклата и мисля ,че станаха доста добре, но нещо немога да кача снимките.
За волана на бенца са ти отказали, защото са му гумени копчяята :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, гумирани са и гумата се лющи. Да отказаха ми, явно на гумираните още на са им анмерили цаката.

Надявам се колегата да има успех с възстановяването.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@to4k0 прави и гумирани бутони. Цялата конзола си я направих с това гумирането и е много яко на пипане. Има и тема из форума. Та, отдавна им е намерена цаката на гумираните копачлъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пратих му снимка на бутоните на Бенца и каза, че не може да ги направи. На Бенца самите битони също са гумени/силиконови под черната гума с картинката.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия собственик на Бенца да му мисли, аз проблеми с Аудито за момента немам. Иначе нов оригинален комплект бутони за волана за Бенца са към 300-400 кинта. Алтернативни се намират и по-тънко.

П.С. опитах да намеря снимката да видите за какво иде реч ама съм я затрил. Кат се видим с авера тия дни ще снимам и ще пусна.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте! имам 2 сложни казуса - някой има ли идея има ли минимален праг на акумулатора на 3.0 идеята ми е че скоро си навързах музика около 1,5kw и както всичко си свири и изведнъж спира или ако я усиля малко повече и пак изключва та идеята ми е предполагам че ми идва слаб тока, стъпалото ми е чисто ново сменено преди 2 дни по гаранция :) в момента съм със 75ah че големия почина и не съм стигнал да купя по-голям... няма никакъв друг проблем по тоците и т.н... скоро ще си взема 110ah и ще сложа и кондензатор.. дали проблема е в малкия акумулатор или с алтернатора? казус 2 мисля че колата ми пуши от 2 умрели свещи /зимата 2 пъти мигаше реутана на таблото и от тогава почна да прави проблеми и да пуши до момента на светкането нямаше никакви проблеми!/ та ще ги сменям всичките но искам и да сменя и кабелите, някой може ли да ми даде номер на тия кабели че ги гледам в етка и ми излиза целия сноп от компа към коша... ще съм благодарен :)

 

П.п @sokolchev мисля че ти преди време се интересуваше за хващането на сигнала от колата към външно стъпало, ако все още се интересуваш драсни едно лс да ти обясня всичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този акумулатор със сигурност ти е малък, дори на сток кола, а какво остава с допълнителни консуматори.


За свещите - няма как да пуши от тях, те работят само при палене. Какъв цвят пуши? Тая лампа светва и при проблем с турбото, може то да е тръгнало, ако пуши сиво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Mafiqta_94 написа:

Колеги здравейте! имам 2 сложни казуса - някой има ли идея има ли минимален праг на акумулатора на 3.0 идеята ми е че скоро си навързах музика около 1,5kw и както всичко си свири и изведнъж спира или ако я усиля малко повече и пак изключва та идеята ми е предполагам че ми идва слаб тока, стъпалото ми е чисто ново сменено преди 2 дни по гаранция :) в момента съм със 75ah че големия почина и не съм стигнал да купя по-голям... няма никакъв друг проблем по тоците и т.н... скоро ще си взема 110ah и ще сложа и кондензатор.. дали проблема е в малкия акумулатор или с алтернатора? казус 2 мисля че колата ми пуши от 2 умрели свещи /зимата 2 пъти мигаше реутана на таблото и от тогава почна да прави проблеми и да пуши до момента на светкането нямаше никакви проблеми!/ та ще ги сменям всичките но искам и да сменя и кабелите, някой може ли да ми даде номер на тия кабели че ги гледам в етка и ми излиза целия сноп от компа към коша... ще съм благодарен :)

 

П.п @sokolchev мисля че ти преди време се интересуваше за хващането на сигнала от колата към външно стъпало, ако все още се интересуваш драсни едно лс да ти обясня всичко :)

Имаш лс :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на някой да му се намира инсталационнен кабел за шофиорска врата на която да има букса на амбилайт и също така букса за копчето на багажника, + всички стандартни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорителя на задната врата за ниските (този най-долу) може ли да се смени с афтърмаркет или размера не е стандартен? говорителя не е Bose.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, hysterics написа:

Този акумулатор със сигурност ти е малък, дори на сток кола, а какво остава с допълнителни консуматори.


За свещите - няма как да пуши от тях, те работят само при палене. Какъв цвят пуши? Тая лампа светва и при проблем с турбото, може то да е тръгнало, ако пуши сиво.

пуши някво бяло синкаво сиво и мирише отвратително турбото е наред дюзите са наред шие ми грешки само за тия свещи и егр-ра бяха го затапили супер некадърно с една пластина та го свалях чистих го ама пак си шие грешки та ще го изключвам ще сменям свещите да видим кво ще стане :) а за кабелите някой нещо?  акумулатора ще го сменя макс до седмица но ме притеснява дали нямам някакъв проблем с динамото...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за егр-а коя грешка ти дава? Защото и на мен от една година насам ту ми излиза, ту изчезва грешка Р0401, слаб поток от егр-а. Колата върви без никакви проблеми с мощността и оборотите са стабилни. А при проблем с егр-а би трябвало да има нестабилни обороти, да пуши, да влиза в авариен режим, но нищо от това не се случва вече 22 хил. км. откакто даде за първи път тази грешка. Много неща изчетох и стигнах до извода, че е възможно и от проблем с дебитомер или ламбда сонда, пак да дава проблема в егр-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точно това мисля да направя, но като чета колко много хора и след почистване, пак светвал чека, та точно затова си мисля, възможно ли е да е някъде другаде проблема по веригата на тази система за изгорелите газове. Да използвам да те попитам, почистването на егр-а трудна процедура ли е, и за колко време става, в сервиз естествено. Има ли много разглобяване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...