Dan4ote Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Но ако я палиш през бутона (keyless), трябва да натиснеш спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Наскоро някой беше постнал линк към тема от форума за едно момче тук във Варна дето възстановява покритието по бутоните на интериора. Е, не мога да го намеря това нещо. Някой да помогне? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 здравейте, някой да е поръчвал нови китайски брави, като тази https://www.aliexpress.com/item/4F0839015-4F0839015A-8E0839015AA-REAR-LEFT-CENTRAL-DOOR-LOCK-LATCH-ACTUATOR-MECHANISM-FIT-FOR-AUDI-A6-C6/32738955592.html?spm=2114.01010208.3.9.2l1jNy&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10056_10065_10055_10068_10054_10069_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_4&btsid=5ec9f604-5261-44c9-9259-b32718faf757 проблема ми е че на задна лява врата миналата зима спря да се отключва и заключва, взех брава от фейслифт, 1 година нямах проблеми, от онзи ден спря да отключва иначе си заключва. Модула записва грешка за заключването. Нова брава от порше е 450лв, което няма как да стане за тази тъпотия. Някакви решения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho.stankov Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Преди 21 часа, sokolchev написа: и аз така си я паля,през прозореца а някой дали има идея за проблема с мигащата индикация която писах по горе като изключим заядливото невежество на нЕнчо Моята не пали без спирачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 A6 автоматик и не пали без спирачка на P? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 (Редактирано) И как го прецени това? Не палят тези които са с безключовото палене! Другите си палят без проблем Редактирано 13 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 (Редактирано) Това колегата @Dan4ote вече го каза по-горе и е ясно. Не знам какво мислиш че съм преценил - просто задавам въпрос към колегата, защото той не е казал че е с кийлес, а пък в профила му пише че кара Форд. Редактирано 13 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Скоростния лост (не само пръчката а цялото нещо) може да се разкачи изцяло отвътре нали? Смисъл не трябва да се бърка отдолу, а само се разкоства централната конзола и се вади? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 (Редактирано) Акумулатора сдаде вече 2 пъти и днес поръчах нов този: https://maxcar.bg/akumulatori/varta-silver-dynamic-110ah-920a-r Оригиналния си е 110Ah, но с далеч по-малък стартов ток - 520А. Аз се спрях пак на 110Ah, но акумулаторите ясно са се поразвили от тогава и стартовия на новия е далеч по-висок. Звъннаха ми да ми потвърдят поръчката и ми казаха, че Varta предписвали за този автомобил AGM акумулатор и нямало да ми признаят евентуална гаранция. Някой може ли да ми обясни за кво ми е тоя AGM, като тва е просто един източник на ток. Държа да подчертая, че на оригиналния никъде не пише AGM... Да не говорим, че AGM-a е със съвсем друг размер от оригиналния. На тази снимка се вижда, че на оргиналния никъде не пише AGM. Редактирано 13 Октомври 2016 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dixpix Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Варта ли няма да ти признае гаранцията или Аудито е гаранция? Ако е първото няма такова нещо, пробват се да те лъжат според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 По каталога на Varta и на Banner пишело, че за тази кола е трябвало AGM акумулатор. Можело да не признаят гаранция. Ся на мен ми се ясно, че за такъв тип автомобили се препоръчва най-доброто, което в 99% от случайте е и най-скъпото, ама оригиналния не е AGM. Като цяло този новия трябва и да е по-хубав, защото е със същия ампераж, но бая по-висок стартов ток. Едно време като си купувах от Метро акумулатор Bosch не са ме и питали кво ще го правя. Дават гаранцията и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Отказвай го и вземай от друго място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Не гледай ампеража, а пусковия ток. В днешно време акумулатори с по-малък ампераж дават същия ток както по-мощните преди време. Моя оригиналния преди почти 2 г. го смених с MOLL Kamina 100Ah. Перфектен е, с 3г. гаранция. Що си давате парите за прехвалени марки дето нямат нищо общо с качеството преди време, особено пък като са купени от бг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Вече за втори път виждам едно ауди на което стоповете му при натискане на спирачка правят блиц ефект. Какво представлява това? И не е ли вредно за диодите? Иначе си чиста проба келешлък и гъзария, но не изглежда зле особено на ледчета. Редактирано 14 Октомври 2016 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) За диодите не е вредно. За очите на този който го гледа от по-близо - да. Редактирано 14 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Може ли да споделиш нещо повече, ако си запознат разбира се де.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Преди 2 часа, Papi123 написа: Вече за втори път виждам едно ауди на което стоповете му при натискане на спирачка правят блиц ефект. Какво представлява това? И не е ли вредно за диодите? Иначе си чиста проба келешлък и гъзария, но не изглежда зле особено на ледчета. Не е келешлък,а нещо както си забелязал добре ти прави веднага впечатление и за някой заблеяни от зад има по голям шанс да види че се спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Това е при аварийно спиране, ако набие по рязко спирачка, на други марки коли пуска аварийните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Moже да се активират заедно и аварийните и бързото премигване на стоповете. Зависи дали модула го поддържа, понеже аз се опитах и не става при мен. Ако някой знае кой модул се сменя и кой букви поддържат тези функции , ще е полезно да сподели Редактирано 14 Октомври 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Тва на фейслифт става ли със стоповете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Не са се развили акумулаторите от тогава.Просто има два стандарта за амперите.Единия е DIN по който акумулатора ти трябва да е 520А.А другия е EN/SAE който сега се пише масово по акумулатори и който на новата варта от линка е 920А.Ето снимка на оригиналния ми който беше AGM и амперите му по двата стандарта написани.Новия който взех Varta AGM е 95Ah и същия стартов ток 520А.От автокъщата ми бяха сложили чисто нов 75Ah и колата въртеше едвам едвам хем е 2.0TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Преди 20 часа, sokolchev написа: Не е келешлък,а нещо както си забелязал добре ти прави веднага впечатление и за някой заблеяни от зад има по голям шанс да види че се спира В конкретния случай си беше баш келешлък, тъй като при всяко натискане било то и минимално стоповете мигаха. Даже и в спряло положение май мигаше не помня вече. Какъв е този модул някой има ли представа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 преди 26 минути, Papi123 написа: В конкретния случай си беше баш келешлък, тъй като при всяко натискане било то и минимално стоповете мигаха. Даже и в спряло положение май мигаше не помня вече. Какъв е този модул някой има ли представа? Модула е подобен като за автоматичното пускане на фарове,в ОЛХ мисля че съм го виждал,около 30лв струваше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Бърз въпрос, от интересните . Някой знае ли дали механизма на скоростния лост при А6 и при А8 е идентичен, като изключим капачката отгоре и селектора? И двете са с един и същи номер (4F2713041 и 4E2713041). Съмнявам се да става за директна замяна, но ми стига да става и за части (микроключетата например и механиката около движението на лоста + park/neutral switch-a) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts