baba Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Добре де, просто отиди да ти спрат софтуерно и хардуерно егр-а и ще спреш да го мислиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Чистенето на егра при 3.0тди не си е работа. Не си заслужава цялата занимавка като след 2 месеца пак всичко е леш. Аз чакам моя да се задръсти окончателно и да го махам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 15 часа, Mitko1962 написа: А за егр-а коя грешка ти дава? Защото и на мен от една година насам ту ми излиза, ту изчезва грешка Р0401, слаб поток от егр-а. Колата върви без никакви проблеми с мощността и оборотите са стабилни. А при проблем с егр-а би трябвало да има нестабилни обороти, да пуши, да влиза в авариен режим, но нищо от това не се случва вече 22 хил. км. откакто даде за първи път тази грешка. Много неща изчетох и стигнах до извода, че е възможно и от проблем с дебитомер или ламбда сонда, пак да дава проблема в егр-а. мисля че беше нещо от сорта на недостатъчен поток... чистих го ама пак излиза и като цяло в началото светваше и гаснеше чека а сега не знам дали е от свещите или от егр-а та като си оправя другите щуротии по колата ще го мисля него какво да го правя а до чистенето не е много занимавка аз си го правих сам без да свалям тръби на дюзи и квото и да било разкачих си направо входовете на от дросела и откъм вихровите клапи извадих цялата У-тка и след тва го свалих и него малко са му завряни болтовете но с помощта на майката :Д и малко търпение става Редактирано 6 Октомври 2016 от Mafiqta_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Aleks Публикувано 6 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Колеги, смених стария акумолатор Банер 100Аh s акумолатора с Бош 5S 110 , сега когато го кодирам през ваг кома,в падащото меню няма марка Бош, има ли значение коя марка ще посоча или адаптацията се прави по друг начин благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2016 Няма категоричен отговор, по-добре или не пипай кода или сложи BEM код от акумулатор със същите показатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Тема съм отворил и тука писах ама никой не чете мамка му и тва си е! 000 915 105 DL — 110 ah /520A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Колеги имам питанка,някой страдал ли е от сензор за нивото на маслото на А6 4F 2.4 бензин?Вчера както си карах и ми светна жълта лейка sensor oil minimum,спрях изчаках малко и на щеката си беше точно под MAX,долях за всеки случай 300гр и тръгнах.Всичко ОК и след 30-40км пак светна...пак спрях дърпам щеката и маслото си е на MAX,и сега вече се мисля че проблема е в сензора.Мъча да се сетя че някъде бях чел че тези сензори са проблемни на Ауди и Фолксваген... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Да, към 150 лева са и се сменят за 10 минути, на А4 сменяхме и от тогава никакви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 колеги имам гаден проблем от снощи... светлините на номера изчезнаха окончателно след дълго мигане на едната крушка.. мислих че са изгорели вече и купих нови, НО никакъв ефект... сложих старите крушки вътре на плафона и ОО чудо всичко светна... зачистих отзад крачетата и основите но пак нищо,, сложих сулфидна крушка за проба но пак не светна,, свалих кората отвътре да погледна дали няма някоя излязла букса или прекъснат кабел, но не намерих нито букси нито кабели към плафоните... някой нещо да ме просветли какво да направя, че с тая грешка на фиса не се живее.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 (Редактирано) Аз имах такъв проблем, трябва много хубаво да изчистиш крачетата и ще почнат да светят крушките и да спре да набива грешка. Предполагам, когато има нагар, прави по-голямо съпротивление и затова показва грешка на фиса, въпреки че крушките светят. Също така трябва хубаво да притегнеш винтовете, за да се затвори плъно. Редактирано 7 Октомври 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 17 часа, Dan4ote написа: Цитиране на предходно мнение! чистих ги с 3 вида шкурка и пак не става стягам ги до максимум колкото да не се спука стъклото... ще ги мисля утре ще разглобя всичко и ще ги сваля да видя ква ще я мъдря благодаря ти Редактирано 8 Октомври 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 (Редактирано) В крайна сметка, светят ли крушките или не? Само на фиса ли ти дава, че има проблем или не светят. Пробвай с мултицет дали ще изкараш напрежение. Редактирано 7 Октомври 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 не светят изобщо, ще ги замеря да видя за какво иде реч и ще свалям и основите да ги изчистя хубаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 колеги имам един странен проблем,преди месец един малоумник ми се натресе в преден десен калник,не беше кой знае колко голяма щетата (калник,броня и крепежната планка която захваща бронята с калника и подкалника) както и да е виновника си пое всичко,но от тогава след всяка автомивка или преминаване през локва съвсем бавно започва да ми мига индикацията за подгревните свещи,така може да си мига 2 дни може и няколко минути след което изгасва,не усещам никаква промяна в колата освен че мига индикацията,възможно ли е след удара да се е оголила някоя жичка и да замасява и какви датчици или букси може да има точно там които да реагират странно при намокряне?на диагностика не излиза грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho.stankov Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Здравейте колеги, Някой знае ли как да направя така, че като заключа и задържа бутона да ми се прибират и огледалата. Темата сигурно е дискутирана много пъти, но аз не открих отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Няма такава екстра преди фейслифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Смених си таблото с цветен фис. Старото светеше постоянно, когато съм на auto, само си регулираше осветеността. На новото светят само стрелките. На габарити или фарове, всичко е ок. Има ли вариант да се кодира таблото да свети постоянно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Не, не светят ли фаровете е слабо, светят ли - пуснато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Допитах се до приятели - и при тях е като при мен в момента, така че знаме че така трябва да работи. Старото бъгнато ли е било? При него светеха само стрелките, когато ключа на фаровете е на off. През другото време светеше постоянно, което ми допада повече. Редактирано 10 Октомври 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 При 4B се кодира това. Би трябвало и при по 4F да може, но не съм го правил.http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Instrument_Cluster_(from_MY_2009)#Coding http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Instrument_Cluster_(through_MY_2008)#Adaptation Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 За пореден път - не се кодира преди фейслифта. Първия линк е след 2009! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) При втория линк го има, днес ще пробвам: 3 = Needles ON and Scales ON (Term. 15 ON / Term. 58 OFF) Редактирано 10 Октомври 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 днес установих че имам екстрата при екстремно спиране да ми се задействат аварийните,само не разбрах при колко екстремно и продължително време на спиране се пускат,защото от 10 пъти опити всеки път по различно време се задействаха,някой има ли представа от какво се влиае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) дали е добра идея да си поръчам комплекта на мале за скоростите някой пробвал ли го е ? http://www.ebay.co.uk/itm/100-135-0003-MEYLE-Parts-kit-automatic-transm-oil-change-fit-AUDI-/391394713052?hash=item5b20f15ddc:g:Z54AAOSwuAVW0h7l Редактирано 10 Октомври 2016 от Mafiqta_94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Заповядай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts