Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

16 hours ago, lmbr said:

И докато сме в тази част на таблото (над шофьорските крака, вляво), някой има ли идея за някакво реле или не знам какво ще е... Цъка ми постоянно откакто стана студено. Опитах се да го запиша, че да не се мъча да го описвам тук, обаче не се получава...

 

Звукът си е точно като от реле - цъква и след около 3-5-10 секунди цъква обратно. И после пак. Не успях да определя някакъв конкретен интервал от време през който прецъква.

Почна да го прави откакто стана студено, но може и да не е свързано със студа, а просто да му е дошло времето сега. Дразнещото в случая е, че като цъкне и ми преиграват оборотите. На всяко прецъкване се появава някаква разлика в оборотите на мотора на празен ход в порядъка на +- 30 до 50 оборота. Заедно с това, ако съм светнал плафон, той също леко примигва (не изгасва, но му намалява силата на светене в момента на цъкване). Не знам кое от кое следва и дали това "реле" или кво е там причинява колебанията в оборотите и примигването на плафона.

Звукът определено идва отпред, отляво на волана, някъде вътре в таблото. Проверих бушоните щото нямах идея кво може да е. Всичките са си читави.

 

Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще се радвам да сподели. 

Не успях да намеря подобен проблем в по-старите теми тук, както и в чуждестранните форуми.

 

Имам го абсолютно същото цъкане на същото място, аз го чувам в таблото зад стрелката на водата. Не съм забелязал дали ми играят оборотите или премигват плафоните в този момент ама не мисля изобщо да и го мисля какво е докато не се стопли, ако продължава да го прави ще го мисля, но според мен е нормално да го прави, особено ако е както казва Стефан от ел. парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това е електрическото подгряване(парно) споко не се панирайте :) даже се радвайте че "чука"релето...значи работи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е то, отново добър guess от @kpematop-a и @sunshai след това.

Като спра ел. парното и цъкането изчезва.

 

Оттук идва и въпросът - това проблемно ли е? Трябва ли нещо да се ремонтира / сменя?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това с оборотите и плафона може да е отделен проблем. Имам някакви съмнения в алтернатора. Проверявах го началото на зимата и всичко беше ок. Зарежда си акумулатора, нямам проблеми с паленето в студовете сега, обаче напрежението, което се подава при запален автомобил варира с +- 1V. Преди не беше така. Ще се замерва и тества пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то е ясно, че е релето за ел.подгряването, ама поне при мене си цъка като го пусна и после предполагам, че като загре колата цъка, за да изключи. Това да си цъка постоянно ми се вижда като да не е нормално.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад мотора (3.0 ТДИ) тръбите от турбото към кулерите са целите в масло. Мити са преди година и турбото е рециклирано. Каква може да е причината само тези тръби да се омасляват? Гарнитурите изглеждат наред, понеже самият блок е чист, само тръбите са мазни и черни от масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скобите може да изпускат, иначе няма тди без масло в турбопътищата. Ако я караш на магистрала с по-високи обороти мята повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mili 75 said:

Абе то е ясно, че е релето за ел.подгряването, ама поне при мене си цъка като го пусна и после предполагам, че като загре колата цъка, за да изключи. Това да си цъка постоянно ми се вижда като да не е нормално.

 

 

Ако има степени (като подгрева на седалките) няма ли пак да цъка като ги сменя ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да има степени, няма как релето да цъка през 5 секунди, както го е описал колегата по-горе, който пита. Плафоните му примигат защото това е силен консуматор. Аз понеже вчера запалих на изключен климатроник и после го включих климатроника и веднага цъкна релето и после до половината на стрелката на температурата не съм чул да цъка отново. На предната кола, го следях това, защото дърпа доста ток, с изключено подгряване ми даваше 13,8 волта на акумулатора с включено 13,5 и не искаха да ми заверят гаранцията. Единствено мога да кажа със сигурност, че като загрее колата на 90 градуса по стрелка се изключваше и заряда веднага се вдигаше.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според елзата въпросното подгряване има точно 3 степени през 330 вата всяка като на макс го дават 1 киловат, отделно е с две релета. Аз колегата го разбирам че чува цъкане, след 5 секунди пак (двете релета), след неопределено време това се повтаря (сменя степени може би) а не да цъка през 5 секунди в продължение на часове. Може и аз да не съм разбрал нещо но според мен си работи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчезва, защото спира подгряването на въздуха и си духа топло от двигателя. Иначе според мен няма как да сменя степените през 5-10 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Fr0sT написа:

Никой не казва, че ги сменя през 5-10 секунди ...

 

На 9.01.2017 г. at 16:41, lmbr написа:

И докато сме в тази част на таблото (над шофьорските крака, вляво), някой има ли идея за някакво реле или не знам какво ще е... Цъка ми постоянно откакто стана студено. Опитах се да го запиша, че да не се мъча да го описвам тук, обаче не се получава...

 

Звукът си е точно като от реле - цъква и след около 3-5-10 секунди цъква обратно. И после пак. Не успях да определя някакъв конкретен интервал от време през който прецъква.

Почна да го прави откакто стана студено, но може и да не е свързано със студа, а просто да му е дошло времето сега. Дразнещото в случая е, че като цъкне и ми преиграват оборотите. На всяко прецъкване се появава някаква разлика в оборотите на мотора на празен ход в порядъка на +- 30 до 50 оборота. Заедно с това, ако съм светнал плафон, той също леко примигва (не изгасва, но му намалява силата на светене в момента на цъкване). Не знам кое от кое следва и дали това "реле" или кво е там причинява колебанията в оборотите и примигването на плафона.

Звукът определено идва отпред, отляво на волана, някъде вътре в таблото. Проверих бушоните щото нямах идея кво може да е. Всичките са си читави.

 

Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще се радвам да сподели. 

Не успях да намеря подобен проблем в по-старите теми тук, както и в чуждестранните форуми.

Айде сега да видим кой какво казва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, mili 75 said:

Звукът си е точно като от реле - цъква и след около 3-5-10 секунди цъква обратно. И после пак. Не успях да определя някакъв конкретен интервал от време през който прецъква.

 

Аз го разбирам че има 2 цъкания през 3-5-10 секунди, и после, след неопределено време (3-5-10 минути) пак. Може и да го чета грешно. Да каже колегата какво в крайна сметка става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен въпросното като запаля цъка няколко пъти (аз лично го чувам зад климатроника, но при мен може и да са разместени някои работи там :) ) и повече не го чувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално включва двете степени една след друга и след това ги гаси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, какво означава FL?

 

Трудно ли се маха казанчето за течност на чистачки на 3.0 тди?

 

от седмица е замръзнало, каквото и да опитвах не се размразява и мисля да си го нося в хола да се оправи (ако жената не ме е изгонила до тогава).

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FL - фейслифт.

Да, маха се казанчето, което е горе под чистачките със завъртане. Сваляш подкалника и калника и излиза казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...