Jump to content

Питане за АУДИ А4 2.0ТFSI QUATRO


Recommended Posts

Здравейте колеги.

Мисля даси купя ауди а4 2.0ТФСИ КУАТРО .

ДАЙТЕ СЪВЕТ. Заслужава лиси  или да тирся 1.8 Т.

Мислех пътва саси взеча 2.0  TDI но след лато ви прочетох коментарите из форума че са много проблемни и реших да търся бензин.но за тоя мотор немога да намеря нищо.

ПОМАГАЙТЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро и аз имах същите терзания.В крайна сметка всичко е на късмет.Мотора е по-специфичен и ако попаднеш на негледана кола ще се вкараш във филма(то с коя кола не е така?).Като цяло е приятен за каране.Максимален въртящ момент имаш на разположение от 1800об/мин. до 5000 об/мин.Тъй като карам тази кола по-малко от седмица не мога да изкажа все още преки впечатления.За поддръжката Райно ще каже другата седмица :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои друг да си каже мнението

даваите момчета че тря другата седмица да реша

 

Редактирано от Marto2848
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от 1.8T quattro 2006 година,6 степенна ръчна кутия.

Незнам каква кола си харесал,но търси 1.8T quattro или 2.0T quattro,ръчни кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали питаш за Б7 или Б8 2.0 TFSI. Стой далече от Б8, защото имат проблем с горене на масло, който може да ти разруши двигателя ако не се оправи на време, а отстраняването му хич не е евтино. Иначе 2.0 TFSI на Б7 е страхотен двигател - карам такъв вече 10 години и никога не съм имал проблем. Страшно пъргав е даже и да не е чипнат.

 

Един от проблемите които се срещат е тракащи обтегачи на ангренажната верига (става въпрос за веригата която движи разпределителния вал), но той се отстранява доста лесно.

 

Само лошото е че не се намират в България. По някаква необеснима за мен причина всичко живо е решило да кара тромави дизели и ежедневно да ни опушва с черни сажди.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Б7 нямат, проблема е при Б8. Моята гори по 300 грама на 10 000 км.

 

Не е важно колко са черни самите аспуси, а колко е черен върдуха който излиза от тях и влиза в белите дробове на непушачите и кафявите дробове на пушачите.

 

Разбира се не визирам дизели с AdBlue и подобни, които са рядкост.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Marto2848 написа:

тря другата седмица да реша

 

 

Колега, на мене ми се е случвало да не купя от пазара и супермаркетите домати защото навсякъде бяха отвратителни, а ти тук за кола си се разбързал пък и претенции имаш.:huh:

Момента сега е абсолютно неподходящ защото аз и синовете ми сме в този цирк вече почти 3 месеца. 95% е от гроб нагоре! Ако все пак нещо ти се види читаво или му искат нереално висока цена пред която и немската бледне или след щателен оглед и проверка изскача някоя добре замаскирана мина.

Последната случка беше направо уникална - колата изглеждаше добре, но кифлата чиято собственост беше не знаеше какво е вършено по нея последните 2 години откакто е собственичка. Нейният майстор се грижил за всичко - къв майстор, кви пет леа бе девойче?? Отгоре на всичкото искаше нереално висока цена пък и обидена ли беше та не се обади и не си вдигаше телефона въпреки, че се разбрахме да правим първоначален оглед.

Правилно са ти казали - всичко е въпрос на късмет и най-вече подчертавам - НА ТЪРПЕЛИВОСТ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам б7 с такъв мотор.За повече от три години,като я взех смених обтегача на веригата и оттогава само един датчик съм сменил и един лагер на главната,че се наших в зверска дупка.Разхода на масло при мен е около половин литър на 10х.км.,но аз го приемам за нормално за мотор с турбина.Ако изпадне читава такава,взимай смело.По-висок разход от на дизел,но върви доста добре има тяга достатъчно.Аз сипвам само и единствено 98 или 100 октана и за 45 хиляди км.средния разход по борд е 9.6 ,като градското и извън е 50 на 50.По колонка е една идея повече 9.7-9.8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както спомена колегата по-горе,в момента пазара на коли не върви и в голям процент стои от доста време.

Може би раздвижване ще има есента.

Ако се търси читава Б7-ца,бензин,quattro,с някои други благинки,демек екстри,задачата се усложнява.

Също автора не е писал до какви пари търси автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11469203655481815&slink=ezvcoy

 

Колеги , спрял съм се на този автомобил . Бихте ли дали вашето мнение или ме насочете към нещо подобно 1.8 или 2.0 т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Марто... ако си с бюджет около 10 000лв, то по-добре гледай за 1.8Т, и не рискувай с 2.0Т за такива пари. Точно тази горе е за голямото обслужване на 180 000км, ако много ти харесва и се стигне до говорене те съветвам да питаш дали са сменяни ремък и водна помпа и кога, и вече от там нататък да си правиш сметката. И майката му е търпение и ходене по огледи с някой разбирко с кабел и лаптоп. Успех!

 

На мен тази ми харесва, но на някой може да им идва скъпичка : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462116728340312&slink=f004u6

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благоевградската А4-ка ако е с 220 коня заводски дори е на прилична цена.

Оттам нататък кой както го разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямото обслужване освен, че идва на 180к, може да дойде и на 6г. Защото е или или.

Първо дали е на тези км, второ за тия 11г все някой някъде е сменил ремък....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...