sdimitrov94 Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Здравейте колеги, имам много странен проблем. Смених си компресора (2ра употреба си взех) напълних с фреон и като тръгнах на път, пуснах климатика, но не духа достатъчно хладно. После изключих от скорост и климатика започна да духа доста студено. Когато съм на място климатика пак не духа достатъчно студено, само когато е в движения на свободна скорост. Някой някакви предположения или да каже добър сервиз, където могат да установят проблема. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 По пътя на логиката, когато караш на свободна със 80/60 радиатора отпред се обдухва силно и охлажда фреона а ти въртиш компресора слабо. С две думи, измии си радиатора на климатика и най вече между него и радиатора на колата се събрат много боклуци. След като си сменил компресора трябва да се смени филтър дехидраттатора и разпръсквача на фреон(цедката). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 13 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 (Редактирано) Колега, а като съм на скорост не се ли охлажда фреона пак? Къде се намира този филтър и този разпръзквач? Редактирано 13 Август 2016 от sdimitrov94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Преди 3 часа, sdimitrov94 написа: Къде се намира този филтър и този разпръзквач? Това са елементи от климатичната система на колата и няма как да ги смениш сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, veselin velchev написа: Цитиране на предходно мнение! А къде могат да се сменят? И може ли проблемът да е от компресора? Редактирано 14 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 В сервиз за климатици могат да се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 незнам как е при теб на б6, но на б5 отпред има 2 перки едната е виско и е за мотора, втората е ел и се включва винаги като пуснеш климатика. Когато има проблем с ел перката за климатика (тя трябва да вкарва въдух от вън в коша на двигателя) когато спреш в задръстване климатичния радиатор пред водния се нагрява много и климатика изключва, като свърши задръстването на правата се охлажда и включва климатика. Провери на място като пуснеш климатика дали ти се включва перка. За това че на свободна само работи незнам, може колегата преди мен да е прав че се смят още чаркалъци. Като ти пълниха климатика колко грама фреон сложиха, с машина ли го направиха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
savov3 Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Здравей колега! Карам б7 и ми направи същия проблем т.е по магистралата със 160-180 спира да духа студено ако закотвя на едно място става фризер! Реших проблема със смяната на едно миниатюрно филтърче 20лв в тръбите на фреона! Задръстено и при големи обороти прави налягане в системата и компресора изключва!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Вероятно става въпрос за задръстване на капилярката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 17 Август 2016 Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 Колеги и аз имах подобен проблем. При подаване на газ за изпреварване или при изкачване на баир климатика спираше. Оказа се пресостат( датчика за налягане на радиатора). Направен е при голямо натоварване на двигателя да спира компресора за да има повече мощност колата примерно за изпреварване. Но при мен го правеше и при малко натоварване. Явно от годините нещо се прецаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sdimitrov94 Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 На 16.08.2016 г. at 21:10, savov3 написа: Здравей колега! Карам б7 и ми направи същия проблем т.е по магистралата със 160-180 спира да духа студено ако закотвя на едно място става фризер! Реших проблема със смяната на едно миниатюрно филтърче 20лв в тръбите на фреона! Задръстено и при големи обороти прави налягане в системата и компресора изключва!!!!!!! Благодаря колега! А това филтърче от къде мога да го купя и лесно ли се сменя? Има ли нещо общо с дехидратора? На 16.08.2016 г. at 16:58, olmo написа: незнам как е при теб на б6, но на б5 отпред има 2 перки едната е виско и е за мотора, втората е ел и се включва винаги като пуснеш климатика. Когато има проблем с ел перката за климатика (тя трябва да вкарва въдух от вън в коша на двигателя) когато спреш в задръстване климатичния радиатор пред водния се нагрява много и климатика изключва, като свърши задръстването на правата се охлажда и включва климатика. Провери на място като пуснеш климатика дали ти се включва перка. За това че на свободна само работи незнам, може колегата преди мен да е прав че се смят още чаркалъци. Като ти пълниха климатика колко грама фреон сложиха, с машина ли го направиха? Да колега с машина и ми сложиха 500 гр фреон. Ще погледна дали включва перката. Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване