Svetliu90 Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 Здравейте колеги , Някой случайно да е сменял тампони на двигателя и да е запознат с цени и марки ? Днес ме сюрпризираха ,че левия и десния ми тампон на двигателя са сдали багажа ( имам вибрации в купето , но на 2-3 места ме уверяваха ,че им няма нищо) Колата е Ауди а4 б7 БЛБ 2006г , 2.0ТДИ 140к.с Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 За Б6 1,9 ТДИ тампоните оригинални са около 450 лева и двата.Но ако маховика ти е демпферен го провери и него че проблема може да идва и от него.И аз имах вибрации и доста майстори ми казаха тампони на двигателя но се оказа Маховик.Но нека и някой друг колега да изкаже мнение , че с Б7 не съм много в час въпреки , че е почти като Б6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 1 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 майсторите направиха справка и ми казаха ,че единия бил 125 лева , другия бил 100 лева ии на скоростната кутия бил по-скъп. Проверих в интернет и според това което намирам ,цените са такива ... а са ми казвали ,че цената е към 350 лева за оригинален ... А тези които ми предложиха и тези които видях , пише че са оригинални . Ако случайно някои си мисли ,че греша нека ми даде някакъв линк с оригиналните тампони . Относно маховика - изчел съм доста теми и ми се струва .че нямам симптомите или поне не са ясно изразени.Искам само да вметна ,че забравих , маслената помпа с балансиращите валове ми е премахната ,защото имах доста силен шум оттам и е пригодена както 1.9пд. Започвам да се чудя , данеби тампоните да са добре , пък да има вибрации заради този ремонт ..Немога да си спомня как беше положението преди да премахнат валовете , щото се бях вглабил в тоя шум , който се чуваше откъм двигателя.. Много хора ми казват ,за няма как да има такива вибрации заради тези валове , но нали са балансиращи уж ... би трябвало да обират няккакви вибрации... Незнам какво да мисля вече Интересно ми е , моя мотор с демпферен маховик ли е , или с обикновен ? Така и не успях да открия информация.. Иначе колата си върви перфектно , разхода е в норми , вдига си скоростта както е по каталог , много пъргава , Тествал съм маховика , като включа 4та с 80 км/ч и подам газ , стрелките на оборотомера и километража се движат равномерно , няма претрисане при тръгване , скоростите си влизат добре , засега съм дал маховика на заден план. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 днес го поръчах от колегата Райно 290лв.с отстъпката, левият този с датчика,а иначе цените варират взависимост от коя част на Китай идва-))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 1 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 какви са твоите симптоми ,че сменяш тампона ? От тоя датчик дали ще светне нещо на таблото или трябва да я закачаш на компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 Този датчик е само за да регистрира вибрациите в мотора и да промени центровката в помпата и да усоки мотора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 при мен симптома е изтекло масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_144 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Здравей, колега. Съвсем скоро сменях и аз тампони на двигател. Единия струва 350 лв а другия 450 лв. ( нови и оригинални ) Няма алтернативи с друг вид тампони само оригинални, При мен се се получаваше едно ритане и едно удряне. И аз мислих че е нещо от скоростната кутия, но не беше. Проблема беше точно в тампните, смениха ги и всичко се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Благодаря за отговора колега !Гледам ,че твойто е 3.0ТДИ , дали за 2,0ТДИ ще са същите цените ,защото бях чел една тема , в която един колега си търсеше тампони и му казаха да си вземе за 2.0ТДИ ,защото ставали и били по-евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 1 месец смених и трите тампона при Райно, 580 лв. оригинални. Тоя с датчик беше изтекъл. п.с. 2.0 TDI BPW мотор. Редактирано 2 Октомври 2016 от Andy3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZX10R Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 22 часа, Svetliu90 написа: Здравейте колеги , Някой случайно да е сменял тампони на двигателя и да е запознат с цени и марки ? Днес ме сюрпризираха ,че левия и десния ми тампон на двигателя са сдали багажа ( имам вибрации в купето , но на 2-3 места ме уверяваха ,че им няма нищо) Колата е Ауди а4 б7 БЛБ 2006г , 2.0ТДИ 140к.с Благодаря предварително ! Преди месец сменях 2 от петте общо (4 хидравлични на двигателя-единия + още един друг отпред под радиатора)Та хидравличния беше 300лв оригинален без възможен по-евтин заместител и другия отпред(забравих как се казваше) беше 7-8лв.Колата е А4 2.0 Дизел Б7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Предния е висящия под радиатора. То е много евтин но и бързо заминава. От някаква микропореста смотана гума е и е много кекав къса се лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 1 час, ZX10R написа: Преди месец сменях 2 от петте общо (4 хидравлични на двигателя-единия + още един друг отпред под радиатора)Та хидравличния беше 300лв оригинален без възможен по-евтин заместител и другия отпред(забравих как се казваше) беше 7-8лв.Колата е А4 2.0 Дизел Б7. Какви бяха симптомите при теб , че смени тампоните ? Видя ги визуално ,че са изтървали или имаше и други симптоми ? Благодаря за отговорите , ще погледна тоя тампон под радиатора как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZX10R Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 3 часа, Svetliu90 написа: Хидравличния беше протекъл и при подаване и отнемане на газта се чуваше,че хлопа все едно има луфт.При повдигане със щанга беше същата работа.Явно доста време е минало,докато го видя,защото отначало не беше така зле,но накрая много се разхлопа.Другия под радиатора отпред беше от материал подобен на корк и се ронеше,затова реших да сменя и него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 колеги този ли е въпросният тампон с датчика за б6? Support moteur LEMFÖRDER.doc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZX10R Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Не си спомням как изглеждаше моя,но и аз съм с Б7 Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 На мен ми набива грешка на компа за тампон,днес Райно ми даде също цена 290лв. Sent from my D2303 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 и при мен беше с грешка повече от година, но преди седмица вече протече масло и го сменх от Райно а иначе колата нямаше никакви симптоми,след смяната,си е същата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Колеги , според вас , този тампон за смяна ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Щом като е сцепен - според мен е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 това е по-скоро вдлъбнато , не сцепено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Ако набива грешка е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Няма грешки ... Имам вибрации в купето (малки , но ме дразнят) които са с честотата на тези на двигателя и ми се иска някак си да локализирам проблема , без да действам на принцип проба , грешка.Дано да открия скоро причинителя , защото наистина започна да ми се повръща от това 2.0ТДИ Редактирано 31 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Може да са от други неща тея вибрации,но ако е тампон ще излезе грешка на диагностика. Другото е да е заминал механически,но на снимките изглежда читав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 И на мен ми набива грешка за тампон,не са омаслени нямам вибрации,но грешката некокритизира кой точно тампон (1.9 авф) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване