niki_v Posted October 9, 2016 Report Share Posted October 9, 2016 Добро утро колеги. Имам един проблем, ако някои си е патил да помага. Колата е Ауди А4, Б6 - Авант- 2003г. 1,9- 131к.с. Пускам сутринта парното да духа топло на 24 и от двете страни, но от към шофьорската страна си духа студен въздух, направо лед. Предполагам е някоя клапа и ако някой е запознат да сподели как се отстранява този проблем, какво трябва да се сменя и евентуално какви разходи ми предстоят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimir7979 Posted October 9, 2016 Report Share Posted October 9, 2016 направи една диагностика с вагком и ще разбереш къде е проблема,предполагам блокирало стъпково моторче Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomini Posted October 9, 2016 Report Share Posted October 9, 2016 Клапа е, коя/кои - трябва да я закачиш на вагком. Втора ръка са 30-35 лв. (толкова ги купувах аз). Ако е тази от шофьорската страна, се сменя доста гадно, щото бяма място да су навреш ръцете. За другите, се сваля жабката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Милчев Posted October 9, 2016 Report Share Posted October 9, 2016 Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА! Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki_v Posted October 9, 2016 Author Report Share Posted October 9, 2016 Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки: - 01809 - температурен демпфер на стъпковия мотор,лява страна. Блокиран или липса на волтаж.Постоянно - 01842 - позиция сензор дясно температура тампон, късо съединение до полюса или творена верига, прекъсва - 00604 - позициониращ мотор, демпфер за налягане, късо съединение до полюса или творена верига,прекъсва - 00716 - положение на рециркулационна клапа, блокиран или липса на волтаж,прекъсва От така прочетеното стигам до извода, че причината е в стъпковия мотор, но дали е нужно да сменям и десния Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomini Posted October 10, 2016 Report Share Posted October 10, 2016 (edited) 14 hours ago, Милчев said: Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА! То ако всичко се оправяше с адаптиране... Щом съм го написал, значи съм минал по този път и инфото е от първа ръка. В тези моторчета има едни потенциометри, които или трябва да изчистиш или да смениш моторчето. И двата случая трябва сваляне. @niki_v Я ги дай на английски, че така... Като гледам имаш грешки и в температурните датчици и в клапи. Пробвай първо с адаптация, както писа колегата. Ако не се оправи, тогава... Edited October 10, 2016 by bomini Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki_v Posted October 10, 2016 Author Report Share Posted October 10, 2016 (edited) Колата я оставих в сервиза вече. Разбрахме се първо да ги свалят и ако нищо не става от тях, да търсят втора употреба, че от цената на новите боляло глава. На английски ги нямам, изписваше си ги директно на БГ Edited October 10, 2016 by niki_v Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado Posted October 10, 2016 Report Share Posted October 10, 2016 Двете централни температурни клапи е много пожелателно да се сменят с нови(развалената). Втора употреба са 50лв гаранция няма. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BateSvetli Posted October 10, 2016 Report Share Posted October 10, 2016 Самите моторчета имат потенциометър който най често се прецаква.Имах го същия проблем , сменяй моторчето и всичко ще е ок Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsi86 Posted October 10, 2016 Report Share Posted October 10, 2016 Преди 19 часа, niki_v написа: Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки: Само дето това май не е ВАГ-КОМ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoaudi4 Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 Здравейте.Накратко ще опиша проблема .Двигателя е на 800 оборота , загрял е на 90 градуса и работи на място.Пускам парното на МАX ,в началото задухва горещо и постепенно изстива .След като потегля и вдигна оборотите на двигателя над 1200-1500 парното си е ОК и климатроника си поддържа температурата която съм му задал.След това пак го оставям да си работи на място на тихи обороти и парното пак изстива.Качнах го на вагкома -няма никакви грешки. Защо се получава така,къде е причината? Благодаря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buzzi Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 Промий си радиатора на парното,най лек вариянт,водна помпа несменявана с години с пластмасова турбина и изядени перки кофти вариянт. Обикновено първото помага. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoaudi4 Posted October 16, 2016 Report Share Posted October 16, 2016 Помпата я смених преди няколко дни заедно с антифриза.. Май проблема е в радиатора на парното.Благодаря buzzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 Разкачи си маркучите на радиатора след това направи едно промиване с силна струя чешмяна вода. Това 2-3пъти след това обезвъздуши, много често след това нещата се оправят.Алуминия отлага един прах и от това става запушването на въпросния радиатор. Аз мисля,че това е един постоянен проблем при ВАГ с тези радиатори а това няма как да е друго след като входа и изхода са от едно и също място. Link to comment Share on other sites More sharing options...
katsi86 Posted October 17, 2016 Report Share Posted October 17, 2016 +1 за запушен радиатор! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivoaudi4 Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 Здравейте.Ами ето какво направих днес с парното:Обезвъздуших колектора и парното си тръгна перфектно.Обаче,защо единия маркуч към радиаторчето на парното е горещ а другия е хладен(дали защото радиатора е отнел топлината или пак остава съмнение за слаба проходимост)Някой от вас пипал ли е тези маркучи за да каже как е при него ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobitovn Posted October 23, 2016 Report Share Posted October 23, 2016 Намален дебит е причината най-вероятно.И двете тръби трябва да са горещи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki_v Posted October 24, 2016 Author Report Share Posted October 24, 2016 При мен проблема е решен. Оказа се моторчето. След смяна всичко е на 6 и сега е Африка в купето. Благодарности на всички за помоща Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado Posted October 25, 2016 Report Share Posted October 25, 2016 Дано си го сменил с ново... Link to comment Share on other sites More sharing options...
niki_v Posted October 26, 2016 Author Report Share Posted October 26, 2016 Да. С ново е сменено. Има неща, които не е хубаво да са втора употреба Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomini Posted October 26, 2016 Report Share Posted October 26, 2016 @niki_v За инфо, каква е цената на ново моторче? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Цената е около 250лв а те са две ляво и дясно,водят се температурни клапи. Другите моторчета са много по евтини и при тях става и втора ръка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fitil4o Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 (edited) 2 hours ago, vlado said: Цената е около 250лв Не става ли с чистене на потенциометъра като в руския форум е показано ....? Edited October 27, 2016 by Fitil4o Link to comment Share on other sites More sharing options...
bomini Posted October 27, 2016 Report Share Posted October 27, 2016 Явно това са други моторчета, не тези с потенциометърчетата от руското how to. Поне така ми звучи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now