Jump to content

niki_v

Recommended Posts

Добро утро колеги.
Имам един проблем, ако някои си е патил да помага. Колата е Ауди А4, Б6 - Авант- 2003г. 1,9- 131к.с.
Пускам сутринта парното да духа топло на 24 и от двете страни, но от към шофьорската страна си духа студен въздух, направо лед. Предполагам е някоя клапа и ако някой е запознат да сподели как се отстранява този проблем, какво трябва да се сменя и евентуално какви разходи ми предстоят.

Link to comment
Share on other sites

Клапа е, коя/кои - трябва да я закачиш на вагком. Втора ръка са 30-35 лв. (толкова ги купувах аз). Ако е тази от шофьорската страна, се сменя доста гадно, щото бяма място да су навреш ръцете. За другите, се сваля жабката.

Link to comment
Share on other sites

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

- 01809 - температурен демпфер на стъпковия мотор,лява страна. Блокиран или липса на волтаж.Постоянно

- 01842 - позиция сензор дясно температура тампон, късо съединение до полюса или творена верига, прекъсва

- 00604 - позициониращ мотор, демпфер за налягане, късо съединение до полюса или творена верига,прекъсва

- 00716 - положение на рециркулационна клапа, блокиран или липса на волтаж,прекъсва

 

От така прочетеното стигам до извода, че причината е в стъпковия мотор, но дали е нужно да сменям и десния

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Милчев said:

Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА!

 

То ако всичко се оправяше с адаптиране... Щом съм го написал, значи съм минал по този път и инфото е от първа ръка.

В тези моторчета има едни потенциометри, които или трябва да изчистиш или да смениш моторчето. И двата случая трябва сваляне.

 

@niki_v Я ги дай на английски, че така... Като гледам имаш грешки и в температурните датчици и в клапи. Пробвай първо с адаптация, както писа колегата. Ако не се оправи, тогава...

Edited by bomini
Link to comment
Share on other sites

Колата я оставих в сервиза вече. Разбрахме се първо да ги свалят и ако нищо не става от тях, да търсят втора употреба, че от цената на новите боляло глава.

На английски ги нямам, изписваше си ги директно на БГ

IMG_20161009_162630 (1).jpg

Edited by niki_v
Link to comment
Share on other sites

Двете централни температурни клапи е много пожелателно да се сменят с нови(развалената).

Втора употреба са 50лв гаранция няма.

Link to comment
Share on other sites

 Самите моторчета имат потенциометър който най често се прецаква.Имах го същия проблем , сменяй моторчето и всичко ще е ок :)

Link to comment
Share on other sites

Преди 19 часа, niki_v написа:

 

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

 

Само дето това май не е ВАГ-КОМ?!

Link to comment
Share on other sites

Здравейте.Накратко ще опиша проблема .Двигателя е на 800 оборота , загрял е на 90 градуса и работи на място.Пускам парното на МАX ,в началото задухва горещо и постепенно изстива .След като потегля и вдигна оборотите на двигателя над 1200-1500 парното си е ОК и климатроника си поддържа температурата която съм му задал.След това пак го оставям да си работи на място на тихи обороти и парното пак изстива.Качнах го на вагкома -няма никакви грешки.
Защо се получава така,къде е причината?
Благодаря.

Link to comment
Share on other sites

Промий си радиатора на парното,най лек вариянт,водна помпа несменявана с години с пластмасова турбина и изядени перки кофти вариянт. Обикновено първото помага.

Link to comment
Share on other sites

Разкачи си маркучите на радиатора след това направи едно промиване с силна струя чешмяна вода. Това 2-3пъти след това обезвъздуши, много често след това нещата се оправят.Алуминия отлага един прах и от това става запушването на въпросния радиатор. Аз мисля,че това е един постоянен проблем при ВАГ с тези радиатори а това няма как да е друго след като входа и изхода са от едно и също място:stupid:.

Link to comment
Share on other sites

Здравейте.Ами ето какво направих днес  с парното:Обезвъздуших колектора и парното  си тръгна перфектно.Обаче,защо единия маркуч към радиаторчето на парното  е горещ а другия е хладен(дали защото радиатора е отнел топлината или пак остава съмнение за слаба проходимост)Някой от вас пипал ли е тези маркучи  за да каже как е при него ?

Link to comment
Share on other sites

При мен проблема е решен. Оказа се моторчето. След смяна всичко е на 6 и сега е Африка в купето.

Благодарности на всички за помоща

Link to comment
Share on other sites

Цената е около 250лв а те са две ляво и дясно,водят се температурни клапи.

Другите моторчета са много по евтини и при тях става и втора ръка.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, vlado said:

 

Цената е около 250лв

 

:steinigung:

 

Не става ли с чистене на потенциометъра като в руския форум е показано ....?

Edited by Fitil4o
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...