Recommended Posts

Добро утро колеги.
Имам един проблем, ако някои си е патил да помага. Колата е Ауди А4, Б6 - Авант- 2003г. 1,9- 131к.с.
Пускам сутринта парното да духа топло на 24 и от двете страни, но от към шофьорската страна си духа студен въздух, направо лед. Предполагам е някоя клапа и ако някой е запознат да сподели как се отстранява този проблем, какво трябва да се сменя и евентуално какви разходи ми предстоят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

направи една диагностика с вагком и ще разбереш къде е проблема,предполагам блокирало стъпково моторче

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клапа е, коя/кои - трябва да я закачиш на вагком. Втора ръка са 30-35 лв. (толкова ги купувах аз). Ако е тази от шофьорската страна, се сменя доста гадно, щото бяма място да су навреш ръцете. За другите, се сваля жабката.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

- 01809 - температурен демпфер на стъпковия мотор,лява страна. Блокиран или липса на волтаж.Постоянно

- 01842 - позиция сензор дясно температура тампон, късо съединение до полюса или творена верига, прекъсва

- 00604 - позициониращ мотор, демпфер за налягане, късо съединение до полюса или творена верига,прекъсва

- 00716 - положение на рециркулационна клапа, блокиран или липса на волтаж,прекъсва

 

От така прочетеното стигам до извода, че причината е в стъпковия мотор, но дали е нужно да сменям и десния

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Милчев said:

Не се сменя, а се адаптира с ВАГ КОМА!

 

То ако всичко се оправяше с адаптиране... Щом съм го написал, значи съм минал по този път и инфото е от първа ръка.

В тези моторчета има едни потенциометри, които или трябва да изчистиш или да смениш моторчето. И двата случая трябва сваляне.

 

@niki_v Я ги дай на английски, че така... Като гледам имаш грешки и в температурните датчици и в клапи. Пробвай първо с адаптация, както писа колегата. Ако не се оправи, тогава...

Edited by bomini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата я оставих в сервиза вече. Разбрахме се първо да ги свалят и ако нищо не става от тях, да търсят втора употреба, че от цената на новите боляло глава.

На английски ги нямам, изписваше си ги директно на БГ

IMG_20161009_162630 (1).jpg

Edited by niki_v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двете централни температурни клапи е много пожелателно да се сменят с нови(развалената).

Втора употреба са 50лв гаранция няма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Самите моторчета имат потенциометър който най често се прецаква.Имах го същия проблем , сменяй моторчето и всичко ще е ок :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, niki_v написа:

 

Закачихме я с Ваг Кома и даде следните грешки:

 

Само дето това май не е ВАГ-КОМ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.Накратко ще опиша проблема .Двигателя е на 800 оборота , загрял е на 90 градуса и работи на място.Пускам парното на МАX ,в началото задухва горещо и постепенно изстива .След като потегля и вдигна оборотите на двигателя над 1200-1500 парното си е ОК и климатроника си поддържа температурата която съм му задал.След това пак го оставям да си работи на място на тихи обороти и парното пак изстива.Качнах го на вагкома -няма никакви грешки.
Защо се получава така,къде е причината?
Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Промий си радиатора на парното,най лек вариянт,водна помпа несменявана с години с пластмасова турбина и изядени перки кофти вариянт. Обикновено първото помага.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Помпата я смених преди няколко дни заедно с антифриза..  Май проблема  е в радиатора на парното.Благодаря 

buzzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разкачи си маркучите на радиатора след това направи едно промиване с силна струя чешмяна вода. Това 2-3пъти след това обезвъздуши, много често след това нещата се оправят.Алуминия отлага един прах и от това става запушването на въпросния радиатор. Аз мисля,че това е един постоянен проблем при ВАГ с тези радиатори а това няма как да е друго след като входа и изхода са от едно и също място:stupid:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.Ами ето какво направих днес  с парното:Обезвъздуших колектора и парното  си тръгна перфектно.Обаче,защо единия маркуч към радиаторчето на парното  е горещ а другия е хладен(дали защото радиатора е отнел топлината или пак остава съмнение за слаба проходимост)Някой от вас пипал ли е тези маркучи  за да каже как е при него ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намален дебит е причината най-вероятно.И двете тръби трябва да са горещи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен проблема е решен. Оказа се моторчето. След смяна всичко е на 6 и сега е Африка в купето.

Благодарности на всички за помоща

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да. С ново е сменено. Има неща, които не е хубаво да са втора употреба

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цената е около 250лв а те са две ляво и дясно,водят се температурни клапи.

Другите моторчета са много по евтини и при тях става и втора ръка.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vlado said:

 

Цената е около 250лв

 

:steinigung:

 

Не става ли с чистене на потенциометъра като в руския форум е показано ....?

Edited by Fitil4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Явно това са други моторчета, не тези с потенциометърчетата от руското how to. Поне така ми звучи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.