Jump to content

Мнение за конкретна обява А4 B6


Recommended Posts

http://m.mobile.bg/details/11466863580471413 или http://m.mobile.bg/details/11469601441136339 http://m.mobile.bg/details/11476864893952035 Ако е 3литровият мотор при газификазия разхода на гориво в сравнение 1.8т ,дали ще е голяма .Благодаря предварително и дано не съм нарушил някои от правилата във форума

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът при избор между двата двигателя не е само в разхода на гориво .. Данъци,  застраховка, обслужване. За 3.0 няма много части по моргите. Цилиндровият блок е търсена стока ... Насочи се към 1.8Т. Ако искаш  Quattro гледай да е със 6ст. кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета.А за конкретните обяви ,някакво мнение :)

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната обява най-приемливо изглежда. Може да погледнеш и тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462993715920424&slink=gc36xv

Има доста предимства да вземеш регистрирана кола. Конкретната ако е обслужена с добри гуми и приличен като компоненти ГИ е добро предложение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за третата обява. Има удар на калника, ако не си забелязал, но иначе изглежда много запазена, а от Швейцария окачването е бетон. Моята е оттам и май си е със заводското на 15 години, и още не е мръднало дори след три години по наще ями ;). Тази, която колегата отгоре е пуснал също изглежда много добре и е най-якия 1,8t. Ако е обслужена наистина и с ГИ не са и толкова много парите. Аз бих я погледнал, но все пак автора си знае бюджета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за третата обява. Има удар на калника, ако не си забелязал, но иначе изглежда много запазена, а от Швейцария окачването е бетон. Моята е оттам и май си е със заводското на 15 години, и още не е мръднало дори след три години по наще ями ;). Тази, която колегата отгоре е пуснал също изглежда много добре и е най-якия 1,8t. Ако е обслужена наистина и с ГИ не са и толкова много парите. Аз бих я погледнал, но все пак автора си знае бюджета [emoji4]

А защо предпочитате последната обява,с какво повече привлича.Калника немога да го разбера дали е удар или отражение ,но ми е интересно ,защо точно нея харесахте най много ,предложението на колегата не е лошо но надвишава бюджета доста

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, canislupus написа:

А защо предпочитате последната обява,с какво повече привлича.Калника немога да го разбера дали е удар или отражение ,но ми е интересно ,защо точно нея харесахте най много ,предложението на колегата не е лошо но надвишава бюджета доста

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Калникът е сгънат, това е ясно. Нищо сериозно. Обаче според мен не е оправен умишлено. От снимките се вижда, че задна лява дръжка е здраво остъргана около бутона за стъклото, както е износен и самия бутон. Цялата задна седалка е доста зле според мен. На шофьорската седалка ми стои доста съмнително шевът на ръба на облегалката, там където се износват най-много. Както и самия цвят(вид) на парчето кожа. На лявата не е така. Бутоните ESP и за парктроник са доста износени.Няма никакви снимки на предните дръжки, на бутона и блендата за фаровете. Интересно е какви са тези следи над "закопчалката" на шоф.врата? По снимки ми се струва доста изхабена и подготвена за продажба.Предполагам цифрата е -200 лв. уж за "калника" и още -500 лв. 6500 + 500 регистрация + 600 обслужване + 1200-1500 "марков" ГИ. 9К в най-добрия случай. В общия случай:

гуми и спирачки-не е ясно, дебитомер, катализатор,сонди, състояние картерна вентилация, Н75, блоуоф - не е ясно.Може да са "дребни" неща, ама като се тегли чертата са си цифра и време, както и разправия с диагностики и майстори. Фарове(лупи) - не е ясно.Турбо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата има теглич, а това предполага, че е измъчвана да тегли товари, пък втората няма подлакътник отпред, което не е болка за умиране, той дори пречи понякога, но определено предпочитам да го има. Третата няма спортни седалки и това е минус, но от друга страна може да означава че не е пържена много и по снимки така поне интериора изглежда позапазен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, но ако няма да дърпа нещо защо ще слага теглич. Може ремарке да е дърпала, може и караван да е дърпала може и нищо да не е дърпала не  се знае... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбира се, но съединителя и още 100 неща се натоварват като цяло и е за предпочитане без теглич. Всеки си преценява за себе си.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, Fireblood said:

И......ако 2 пъти в годината са теглили каравана през отпуската това прави колата не годна ли?

По добре карана до последно .... и торник съживен ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета не ме отчайвайте първа кола ще ми е :) като цяло май няма много коли на пазара 1.8т ,но с този дизел в бг :( като че ли не ми се иска

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Като цяло не съм писъл какво точно търся(като всички хем оня работа...и душата в рая)бензин,ръчка,куатро по възможност,след 2002 до 2005,да е удобна за газификация,и да има екстри бюджет 8к макс

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Поне това което успях да прочета във форума моят двигател е 1.8т

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, canislupus написа:

.. да има екстри бюджет 8к макс

Поне това което успях да прочета във форума моят двигател е 1.8т

Бюджетът с обслужването и належащите леки ремонти ли е? Защото кола от автокъща ще глътне още минимум 1500лв. Ако направиш каско, гуми и изпаднеш в подробности .. Сумата с лекота стига 3000лв.

Тази е добро предложение. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462993715920424&slink=gc36xv

Голям плюс е че можеш да я закараш в сервиз за оглед. А цена винаги се коментира на място ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За обслужване са оделил около 2к

Изпратено от моят P9000 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МММ1 said:

Бюджетът с обслужването и належащите леки ремонти ли е? Защото кола от автокъща ще глътне още минимум 1500лв. Ако направиш каско, гуми и изпаднеш в подробности .. Сумата с лекота стига 3000лв.

Тази е добро предложение. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11462993715920424&slink=gc36xv

Голям плюс е че можеш да я закараш в сервиз за оглед. А цена винаги се коментира на място ...

Е ти представяш ли си да даде 10 бона за Б6 - то за тия пари Б7 ще си вземе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази какво и е например: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11474990780480397&slink=geihy8 освен че няма нави и автоматик а е с 1000лв по-скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Diaksi написа:

 освен че няма нави ...

По хубаво че и няма .. Не съм знаел че има такава кафява комбинация . :unsure:

Авторът на темата иска да слага ГИ и да се вози икономично .:razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих му препоръчал по-скоро да смени марката, ако ще слага ГИ :D. Но човека като гледам иска до 8К кола, според мен спокойно може да си вземе 3.0 б6 щом ще слага газ. 3.0 вървят по 6 бона и надолу, щото никой не иска толква голям мотор да храни. За мен и 7 са много са б6, освен ако не е няква "като нова".

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...