Jump to content

Колко е тавана на дюзи


Recommended Posts

Както каза колегата по-горе е добре да се гледа дути цикъла на инжекторите, мине ли 100% на практика инжектора е постоянно отворен и неможе да осигури нужното захранване с гориво. При смяна на инжектори задължително се сменя и множителя за дебита в съответната горивната карта (мисля че беше KRKTE) и евентуално ако има разлика в импедансите също нещо се буташе по картите, но сега не се сещам - но има голямо значение ECU-то да знае какви инжектори клати.

А може ли да споделите от къде черпите инфо за инжекторите, че нещо се натъквам на противоречиви данни? Аз лично се водя от това:

http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

И тук инжекторите за AVJ и BAM излизат с различно EV ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На снимиките, които е качил Iborisov,  в колони I(за AVJ) и T (за BEX) се вижда какъв AFR търси ECU-то.  Ако сме сменят инжекторите с малко по-големи, както в случая на колегата,  ECU-то може да се адаптира (до +/- 25%) към по-големите инжектори. Не е оптималният вариант, но колата може да си се кара така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Marian_Georgiev написа:

При смяна на инжектори задължително се сменя и множителя за дебита в съответната горивната карта (мисля че беше KRKTE) и евентуално ако има разлика в импедансите също нещо се буташе по картите, но сега не се сещам - но има голямо значение ECU-то да знае какви инжектори клати.

 

Да, когато взема по-големи дюзи ще го направя това. Въпроса е, че все още не знам как точно се прави.

 

За сега съм си взел MPPS кабел, и в момента чета какво да правя с тези чексуми. Когато направя успешна каквато и да е промяна по някоя карта, ще започна подробно да чета за горивни карти. :)

 

Преди 1 час, Marian_Georgiev написа:

А може ли да споделите от къде черпите инфо за инжекторите, че нещо се натъквам на противоречиви данни? Аз лично се водя от това:

http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

И тук инжекторите за AVJ и BAM излизат с различно EV ....

 

Да и аз установих, че инфото в линка е неточно.

 

Ето какво казва ЕТКА: https://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IkFVREkiLCI0MCI6IkF1ZGkgQTNcL1MzXC9TcG9ydGIuXC9MaW0uXC9xdS4gRXVyb3BlIiwiNTAiOiIyMDAyIiwiNjAiOiJFbmdpbmUiLCI3MCI6IjEzMzUwIn18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PWF1fHxtYXJrZXQ9PVJEV3x8bWRsPT1BMyAgIHx8RXBpcz09MjA5fHxFaW5zYXR6PT0yMDAyfHxNYWluR3JvdXA9PTF8fEJpbGR0YWZlbD09MTMzNTB8fEdyYWZpaz09MDEzMzUwMTk0

 

 

Screenshot_26.png

 

А това е снимка на реална дюза със същия номер. Личи си, че е от късите - EV-6 :)

 

Screenshot_27.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен AFR -a след 92% load не смея да го смъкна под 12,9:1 тъй като съм на газ. А за бензин до колкото знам е разумно до 12,4:1. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Marian_Georgiev написа:

При мен AFR -a след 92% load не смея да го смъкна под 12,9:1 тъй като съм на газ. А за бензин до колкото знам е разумно до 12,4:1. 

 

Защо да не смеш да го смъкнеш? От богата смес най-много да не върви колата. Нали бедната смес е пробем или се бъркам? И какво точно имаш предвид под "92% load"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни таблицата за afr която си дал, при газта ламбда фактора е по различен спрямо този на бензина. Не е добре да се преобогатява сместа на газ, тъй като част от горенето отива в топлата част на турбината и излишно и повишава температурата, а и не само на нея. Поне така се коментира в чуждите форуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за газта, но според мен на бензин 12.4 е доста бедно за WOT даже и при фабрични настройки, особено при високи обороти. Ако няма детонации(а това е малко вероятно) - супер, но трябва да се има предвид, че тогава EGT също се повишава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая се бях отчаял, че съм с EV 1 инжектори. А сега гледам има грешки в таблиците и може да се окаже, че и аз с AJL, както и АЕВ са с EV6 инжектори.. моля за някой ако може да даде 100 % точно инфо какви инжектори се слагат в АЕВ /AJL нека сподели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗДравейте колеги намирам в магазините алтернавива на оригиналните дюзи за БАМ 06А906031BC -> 0 280 156 063 Bosch вариант който идва на цена около 60/70 лв. чисто нова нормална ли е тази цена? Аз като проверих мойте оригиналнитена AJL-a идват по скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, petssi написа:

ЗДравейте колеги намирам в магазините алтернавива на оригиналните дюзи за БАМ 06А906031BC -> 0 280 156 063 Bosch вариант който идва на цена около 60/70 лв. чисто нова нормална ли е тази цена? Аз като проверих мойте оригиналнитена AJL-a идват по скъпи.

 къде ги проверяваш тези неща ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 9.02.2017 г. at 21:16, James написа:

Накрая се бях отчаял, че съм с EV 1 инжектори. А сега гледам има грешки в таблиците и може да се окаже, че и аз с AJL, както и АЕВ са с EV6 инжектори.. моля за някой ако може да даде 100 % точно инфо какви инжектори се слагат в АЕВ /AJL нека сподели. 

 

AEB сток --- 210cc (може и да са 240сс) - 3 bar EV1     заместител / 0 280 150 431 /  350cc - 3bar  EV1 от SAAB Turbo 2.0

 AJL    0 280 150 462   265cc - 3bar   EV1  

 

 

 

Редактирано от Момо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Това означава,че тези от Сааб стават болт-он така ли? Има ли някой колега който е с такива на AJL ?

А и от колко коне е това 2.0т на Сааб щото май са няколко мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Гавраил написа:

Това означава,че тези от Сааб стават болт-он така ли? Има ли някой колега който е с такива на AJL ?

А и от колко коне е това 2.0т на Сааб щото май са няколко мотора?

SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 TURBO 205 hp 

По моргите за сааб турбо и им  даваш номера да сравняват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги,намерих си инжектори от Сааб ,почистих ги с ултразвук,смених им гумичките,монтирах ги и......................греда ,мотора не иска да се изфорсира,прекъсва здраво и пуши зверски черно, дизелите са нищо! Явно богата смес! На празен ход ,мотора работи идеално,пали си без драми! Къде сбърках,и има ли начин да се оправят нещата? Мотора е AJL.

Редактирано от Гавраил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как ЕКУ-то да "знае", че си с нови дюзи. Времената за впръскване са същите, но дебита друг, от там и количеството впръскано гориво друго. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото в случая е ,че го направих преди да сложа инжекторите.

Не знам какво ще се получи ,ако върна  оригиналния "чип" и после пак мапвания дали ще има някакъв резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ,инжекторите които свалих от мотора са с номер 0 280 150 447 които отговарят за AEB мотора,поне  в горната таблица пише така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва ти ремап с тези дюзи, без значение какво си правил преди. Най-добре отиди при тунера със старите дюзи, там сложете тези и направете нов ремап, Всичко друго е компромис ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...