Marian_Georgiev Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Както каза колегата по-горе е добре да се гледа дути цикъла на инжекторите, мине ли 100% на практика инжектора е постоянно отворен и неможе да осигури нужното захранване с гориво. При смяна на инжектори задължително се сменя и множителя за дебита в съответната горивната карта (мисля че беше KRKTE) и евентуално ако има разлика в импедансите също нещо се буташе по картите, но сега не се сещам - но има голямо значение ECU-то да знае какви инжектори клати. А може ли да споделите от къде черпите инфо за инжекторите, че нещо се натъквам на противоречиви данни? Аз лично се водя от това: http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/ И тук инжекторите за AVJ и BAM излизат с различно EV .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danidelev Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 На снимиките, които е качил Iborisov, в колони I(за AVJ) и T (за BEX) се вижда какъв AFR търси ECU-то. Ако сме сменят инжекторите с малко по-големи, както в случая на колегата, ECU-то може да се адаптира (до +/- 25%) към по-големите инжектори. Не е оптималният вариант, но колата може да си се кара така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Преди 1 час, Marian_Georgiev написа: При смяна на инжектори задължително се сменя и множителя за дебита в съответната горивната карта (мисля че беше KRKTE) и евентуално ако има разлика в импедансите също нещо се буташе по картите, но сега не се сещам - но има голямо значение ECU-то да знае какви инжектори клати. Да, когато взема по-големи дюзи ще го направя това. Въпроса е, че все още не знам как точно се прави. За сега съм си взел MPPS кабел, и в момента чета какво да правя с тези чексуми. Когато направя успешна каквато и да е промяна по някоя карта, ще започна подробно да чета за горивни карти. Преди 1 час, Marian_Georgiev написа: А може ли да споделите от къде черпите инфо за инжекторите, че нещо се натъквам на противоречиви данни? Аз лично се водя от това: http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/ И тук инжекторите за AVJ и BAM излизат с различно EV .... Да и аз установих, че инфото в линка е неточно. Ето какво казва ЕТКА: https://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IkFVREkiLCI0MCI6IkF1ZGkgQTNcL1MzXC9TcG9ydGIuXC9MaW0uXC9xdS4gRXVyb3BlIiwiNTAiOiIyMDAyIiwiNjAiOiJFbmdpbmUiLCI3MCI6IjEzMzUwIn18fHN0PT03MHx8YnJhbmQ9PWF1fHxtYXJrZXQ9PVJEV3x8bWRsPT1BMyAgIHx8RXBpcz09MjA5fHxFaW5zYXR6PT0yMDAyfHxNYWluR3JvdXA9PTF8fEJpbGR0YWZlbD09MTMzNTB8fEdyYWZpaz09MDEzMzUwMTk0 А това е снимка на реална дюза със същия номер. Личи си, че е от късите - EV-6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 При мен AFR -a след 92% load не смея да го смъкна под 12,9:1 тъй като съм на газ. А за бензин до колкото знам е разумно до 12,4:1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 преди 5 минути, Marian_Georgiev написа: При мен AFR -a след 92% load не смея да го смъкна под 12,9:1 тъй като съм на газ. А за бензин до колкото знам е разумно до 12,4:1. Защо да не смеш да го смъкнеш? От богата смес най-много да не върви колата. Нали бедната смес е пробем или се бъркам? И какво точно имаш предвид под "92% load"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Погледни таблицата за afr която си дал, при газта ламбда фактора е по различен спрямо този на бензина. Не е добре да се преобогатява сместа на газ, тъй като част от горенето отива в топлата част на турбината и излишно и повишава температурата, а и не само на нея. Поне така се коментира в чуждите форуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Не знам за газта, но според мен на бензин 12.4 е доста бедно за WOT даже и при фабрични настройки, особено при високи обороти. Ако няма детонации(а това е малко вероятно) - супер, но трябва да се има предвид, че тогава EGT също се повишава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Накрая се бях отчаял, че съм с EV 1 инжектори. А сега гледам има грешки в таблиците и може да се окаже, че и аз с AJL, както и АЕВ са с EV6 инжектори.. моля за някой ако може да даде 100 % точно инфо какви инжектори се слагат в АЕВ /AJL нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 ev1 подчти 100% съм сигорен,защото имам такива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 ЗДравейте колеги намирам в магазините алтернавива на оригиналните дюзи за БАМ 06А906031BC -> 0 280 156 063 Bosch вариант който идва на цена около 60/70 лв. чисто нова нормална ли е тази цена? Аз като проверих мойте оригиналнитена AJL-a идват по скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Преди 7 часа, petssi написа: ЗДравейте колеги намирам в магазините алтернавива на оригиналните дюзи за БАМ 06А906031BC -> 0 280 156 063 Bosch вариант който идва на цена около 60/70 лв. чисто нова нормална ли е тази цена? Аз като проверих мойте оригиналнитена AJL-a идват по скъпи. къде ги проверяваш тези неща ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petssi Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 В магазините за части колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Преди 21 часа, James написа: къде ги проверяваш тези неща ? https://www.autodoc.bg/bosch/1150390 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 (Редактирано) На 9.02.2017 г. at 21:16, James написа: Накрая се бях отчаял, че съм с EV 1 инжектори. А сега гледам има грешки в таблиците и може да се окаже, че и аз с AJL, както и АЕВ са с EV6 инжектори.. моля за някой ако може да даде 100 % точно инфо какви инжектори се слагат в АЕВ /AJL нека сподели. AEB сток --- 210cc (може и да са 240сс) - 3 bar EV1 заместител / 0 280 150 431 / 350cc - 3bar EV1 от SAAB Turbo 2.0 AJL 0 280 150 462 265cc - 3bar EV1 Редактирано 28 Февруари 2017 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 Това означава,че тези от Сааб стават болт-он така ли? Има ли някой колега който е с такива на AJL ? А и от колко коне е това 2.0т на Сааб щото май са няколко мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Преди 19 часа, Гавраил написа: Това означава,че тези от Сааб стават болт-он така ли? Има ли някой колега който е с такива на AJL ? А и от колко коне е това 2.0т на Сааб щото май са няколко мотора? SAAB 9-3 (YS3D) 2.0 TURBO 205 hp По моргите за сааб турбо и им даваш номера да сравняват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 (Редактирано) Здравейте колеги,намерих си инжектори от Сааб ,почистих ги с ултразвук,смених им гумичките,монтирах ги и......................греда ,мотора не иска да се изфорсира,прекъсва здраво и пуши зверски черно, дизелите са нищо! Явно богата смес! На празен ход ,мотора работи идеално,пали си без драми! Къде сбърках,и има ли начин да се оправят нещата? Мотора е AJL. Редактирано 21 Април 2017 от Гавраил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Няма как ЕКУ-то да "знае", че си с нови дюзи. Времената за впръскване са същите, но дебита друг, от там и количеството впръскано гориво друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Мина ми през ума и това,обаче не знам има ли начин през VAG-COM KKL да оправя нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Трябва ремап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Лошото в случая е ,че го направих преди да сложа инжекторите. Не знам какво ще се получи ,ако върна оригиналния "чип" и после пак мапвания дали ще има някакъв резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskol Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 никакъв резултат,няма да има... трябва да се промени константата на инжекторното време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Някой правил ли е ,тази процедура и как става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Между другото ,инжекторите които свалих от мотора са с номер 0 280 150 447 които отговарят за AEB мотора,поне в горната таблица пише така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Колега, трябва ти ремап с тези дюзи, без значение какво си правил преди. Най-добре отиди при тунера със старите дюзи, там сложете тези и направете нов ремап, Всичко друго е компромис ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване