Jump to content

Моментен разход


iliqn_93

Recommended Posts

Добър ден колеги и колежки, колата е А3 8Л 97г. Искъм да ви попитам дали може да се изкара моментен разход 
на отделно дисплейче или на климатроника в скритото меню. Защото като се замисля в борд.компютъра го има като данни .... на диагностиката пак го има, а не ми се сменява целият километраж за да има фис.дисплей и ръчката на чистачките която е за борд.компютъра.
За да дава информация на по новите от 00-01 нагоре километражите са с фис-дисплей и ръчката на чистачките за да има копчетата отстрани, това означава че е програмирано само трябва да се знае от кои пинове на борд.компютъра да се вземе сигнал и да се подаде към допълнителното дисплейче и захранване примерно да се свети като се стъмни ???
На диагностиката ми показва обори на двигателя, количеството гориво но в грамове и др.неща

Ще ми трябва пиновете на борд.компютъра..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се изкара температурата на маслото без да се слага уред,датчика ми е същия като този на А4ките,които имат уред на таблото,но температурата не мога да я открия никъде дори и в диагностиката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да може да се види температурата на антифриза през климатроника. Кода е 51.

 

Виж тук: http://mr-fix.info/audi-single-zone-climatronic-hidden-menu-a2-a3-a4/

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излиза на 49 канал температурата на антифриза и съм ги преровил повечето,но за температурата на маслото няма нищо,все трябва да отива някъде сигнала от този датчик щом е сложен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Gostrex написа:

,но за температурата на маслото няма нищо,все трябва да отива някъде сигнала от този датчик щом е сложен?

Да, отива някъде. Но в таблото и никъде другаде! На база на този датчик, при теб (а и при Audi-тата след МГ2000) таблото изчислява flexible service intervals, ако е зададено че си на такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи единствения шанс да получа данни за температурата на маслото е да се сложи допълнителен уред като на а4 и а6 таблата?

Не мога да разбера защо толкова грозно са отрязали толкова полезна функция,която реално си има всичко нужно за да заработи?Дори да не е видно на таблото,поне диагностиката да го хващаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gostrex написа:

Дори да не е видно на таблото,поне диагностиката да го хващаше.

Че защо да не я хваща (температурата). Виж в Measuring blocks на таблото, каква ти е стойността в 50-ти канал 3-ти блок. Там трябва да ти е температурата на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Gostrex написа:

 

 

Лейбъл файлът ти не би трябвало да има описание на Measuring blocks на таблото. Просто отиди там където ти казах и ако има температура, да знаеш че тя е на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако сменя километража да е с ful-fis дисплей и ръчката за борд.компю...  ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсиш километраж с аналогов часовник (предполагам си с такъв) и FIS. Наскоро някой си беше взел такъв. Всичко останало го има обяснено в другите теми от раздела, просто го потърси. Ако ще сменяш табло, сложи и един темпомат. Не е излишна екстра и няма да ти струва кой знае колко още. Така или иначе ще разглобяваш. Не си казал обаче с TDI ли си или бензинов мотор. Това го питам във връзка с предложението ми да монтираш и темпомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, s7r3l0k написа:

Търсиш километраж с аналогов часовник (предполагам си с такъв) и FIS

Трябва да се съобрази и с типът километраж с който е в момента. После да не реве, че не му става новия (стар)!

 

Най-старите (аналоговия часовник е разграфен през 1 минута):

Screen_Shot1540.png

 

Или второ поколение (аналоговия часовник е разграфен през 5 минути):

Screen_Shot1541.png

 

 

 

Преди 2 часа, s7r3l0k написа:

Ако ще сменяш табло, сложи и един темпомат. Не е излишна екстра и няма да ти струва кой знае колко още.

А тук със сигурност ще бере ядове и никак няма да му е евтино. Само ще кажа: жило към дросела.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще кача примерна снимка на километража аналогов часовник през 1 мин.

С двете тънки дисплейчета за външна температура и др не знам за какво е или не се използва.

Примерна Снимка

А както каза колегата  " bsdnikolov " с жило към дросела съм и адски мъки ще са ако тръгна да слагам темпомат ....... ама чак пък такива ексти не са ми нужни .... поне ако мога да си изкарам моментен разход и напролет да си сложа еидн boost meter  за турбаланчо ми е пре доволно.....

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За външа температура ми показва на долният а на горният никога нищо ми не е изписвало, та може и да не се използва или от зад да няма нищо .. :) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бях гледал един видео клип на някакъв чужденец беше взел същият дисплей както е за  външната температура и беше го сложил на това празното, и е изкарал някак си налягането от турбото ???? Ако го намеря ще го кача

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горния не показва нищо,поне не съм виждал и не споря.

На долния показва външна температура,ако имаш.

Моята А3/8L/ беше април 1997 г. 1.8 20V. AGN.Със същият километраж/на първите А3-ки 96-97 г. е такъв/ и на двата дисплея нямах никаква индикация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не знаех, че има два типа километражи с часовник - за пореден път се убеждавам в безумията, които Ауди са вършили още по онова време. Естествено, близко е до ума, че се търси такъв часовник, какъвто и до сега е имало таблото. Както и да е.
2. Това, че си със жило, нищо не значи. Прочети темата за темпомати на колегата @toshkov81 и ще се увериш, че може да не те "заболи толкова много, стига да си с правилния тип дросел. Още повече, просто направих предложение.

Тези глупости с налягането на турбото на отделно дисплейче, мисля че се изкарват с допълнителни платки, чипове, не знам точно какво се монтира и струва доволно много пари. Колегата @bsdnikolov може да потвърди доколко е възможно/вярно. Ако си навит на със сигурност 150$+ да имаш такава безсмислена екстра - евала. Повечето хора, които са си го направили, не са го направили за гъзария. Още повече на стоково или леко бутнато AGU.:hilezh: Виждал съм такъв дисплей на S3 с доволно добър и скъп силов тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде виждаш "безумия"? Просто "няма безплатен обяд"... или те ядосва, че Ауди не са ти подарили всички екстри или направили така, че да можеш да си ги активираш с права отверка... [emoji6]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, iliqn_93 написа:

За външа температура ми показва на долният а на горният никога нищо ми не е изписвало, та може и да не се използва или от зад да няма нищо .. :) 

Горният се използва само и единствено, когато колата е автоматик. Там показва на коя предавка е кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...