loshdancho Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Само не стана ясно, на кое му казваш горна и долна. На биелата се слага усилената(по-тъмната) на петата се слага нормалната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Точно. В каталозите се водят като горна и долна част, затова съм ги написал така. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Малко ме объркахте с тия лагери Утре ще свалям блока от колата и ще почне да се разглобява, като се видят лагерите тогава ще се прецени дали ще се сменят. Предполагам, че е достатъчно да ги премеря на няколко места като дебелина и да нямат някакви много износени места по тях? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 първо мери лагерните шийки на вала, оттам се мисли за лагери, ако имат проблеми(лагерите) виждат се ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 7 hours ago, Krisko_A6 said: Точно. В каталозите се водят като горна и долна част Добре де, дайте ги тези номера от каталозите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Всичко при мен е поставено както трябва. По спомен разликата в номера на черупките е една буква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 Утре ако ходя до Елит Кар ще извадя номерата. Цитата е от тема на колегата @M, от който си правя извод, че на AEB, AWT, AVJ, BFB слагат нормални а на AJL, BEX усилени. Цитат От опита който имах с 1.8Т мотори около мен знаех че едното им слабо място са биелните лагери и биелите. Реших да сменя биелните лагери, рових половин ден из каталозите на GLYCO и стигнах до извода, че моите лагери са от 2.5TDI 5cyl или от добре познатите стари турбо петтаци. Това и направих.. ако някой се чуди що тези лагери са 200лв, а оригиналните за 1.8Т са 40-50лв, да знае че си има причина. Прикачвам от някаква шано онлайн ЕТКА за AFN, с който имам личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Т.е. ? За AEB и AJL са различни лагерите така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 On 3/5/2017 at 8:50 PM, Krisko_A6 said: Утре ако ходя до Елит Кар ще извадя номерата. Извади ли номерата и убеди ли се, че лагерите не струват 200лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Накарах един служител да ми ги снима но снимката е кофти, затова не я качих.... скоро ще имам достъп до профил в ЕлитКар онлайн каталога и ще проверя лично. Това, което разбрах е, че се предлагат усилени лагери. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Да, има усилени лагери. Както има усилени биели, ковани бутала, лагерни турбини, отворени генерации.....все неща в пряка връзка с лагерите. Няма нужда да чакаш акаунта за елиткар. Глико също имат каталог и той е безплатен и свободен. Елиткар взимат параметрите и описанието си от него. Ето линка, с което смятам въпроса за приключен: http://www.fmecat.eu/buyersGuide1.asp?prdgrp=4&langID=1&partNo=71-3732 STD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Ами да, там се вижда че горните и долните са с различни каталожна номера и на долната пише,че е с галванично покритие. Наистина въпроса може да се смята за приключен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Толкова ли ти е трудно да цитираш конкретен номер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 За заводско вграждане Глико ли се използва? Този каталог, буталата ги вади Нурал, фабрично не са ли Мейле? Извади едни и същи номера за 150 и 180 коньовите версии. Вероятно аз греша, като се ръководя по дизелите, където нютоните са по-големи и съответно натоварването. Извинявам се ако е така, че подведох колегата... знам през какво минава Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 (Редактирано) Ще порасъждавам лайчески....понеже 1.8т ми е малко непознат. Първо конструктора е приложил аритметиката да му излезе тънко първоначалното вграждане, Обаче...Винаги има обаче. Всичката тая аритметика е на база заложен ресурс и степен на презастраховка. Материалите се избират според изискванията. Конструктора не е балък...за да сложи по-скъпа част безсмислено и да оскъпи колата. Вторият фактор се появява когато има готова част и не трябва изчисляване, проби и измисляне на ново на цялата технология. Коментираше се, че в 1.8т в определени модификации се вграждат лагери от 1.9тди. Погледнато логически, това е готов артикул тестван и доказан на много по-големи натоварвания, които съществуват при дизела. После може би му е хрумнало....да намали производствената цена и вложи нормални лагери....Дали е удачно -не знам. Всичко е механика и аритметика. Фактори, които са важни и определят какви трябва да бъдат лагерите не е само мощността на мотора, а и тежината на биелите, маховик(твърд, или демпфер). Погледнато от към страната на мощността и нютоните, би трябвало по натоварените мотори да бъдат с с усилени лагери, но при поголовното чипосване и надуване на 1.8т не се ли прехвърля в по-горната категория на изискване на лагерите? Робо твърди, че има коли с по 300кс и обикновени лагери?!?! Обаче къде е гаранцията, кой ще поеме щетите ако възникне авария точно по повод на повлекли лагери? Не знам каква трябва да се силата, която ще ме накара да сложа обикновени лагери в тоя случай... С 200лв нито ще забогатея, нито не обеднея... Редактирано 7 Март 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 7 hours ago, Krisko_A6 said: Този каталог, буталата ги вади Нурал, фабрично не са ли Мейле? Каталогът е на FederalMogul. Glyco е тяхна марка: http://www.federalmogulmp.com/en-GB/Brands/Glyco/Pages/home.aspx#.WL-UfTuGO7Q написал съм в първия пост (принципно буталата са комплект със сегмените): Quote Лагерите за този мотор са Глико. Купуват се от ВиД. Дори за коли над 300кс не се купуват усилени. Достатъчно е да не са ментета от евро07. Сегментите са Мале, 200лв е цената без отстъпка. 6 hours ago, loshdancho said: Погледнато от към страната на мощността и нютоните, би трябвало по натоварените мотори да бъдат с с усилени лагери, но при поголовното чипосване и надуване на 1.8т не се ли прехвърля в по-горната категория на изискване на лагерите? А не ти ли прави впечатление, че при това "поголовно чипосване" с използване на всевъзможни софтуери, незнайни масла и мотори на неизвестни километри няма един случай на изтропал мотор? 6 hours ago, loshdancho said: Робо твърди, че има коли с по 300кс и обикновени лагери?!?! Обаче къде е гаранцията, кой ще поеме щетите ако възникне авария точно по повод на повлекли лагери? Когато за пръв път купих такива лагери, това беше по препоръка на тунинг-майстора, който мапва после колата. По време на мапването колата изкара като максимум 420нм и над 300кс на диното в Пловдив. Сейфти остана на малко под 400нм. Сегашната ми кола е с К03-073 и пак е с цитираните лагери. В каталога се вижда на какви коли още се монтират тези лагери. Най-популярния кит в Америка е(беше) с т.н. Елиминатор - това е гаретска турбина за болт-он монтаж. При него не се препоръчва отваряне на мотора. След 300кс вече се предават биелите. При ковани биели не знам какви лагери се препоръчват. До тогава (докато се кара с оригиналните биели) мисля, че е малко неразумно да се слагат лагери, който да издържат повече от биелите:) Цитираният Ицо-М използва сетъп на базата на модната К04-ка. К04 са известни като "торк монстер". Примерно американците казват, че 2.7Т с к04 гръмва скоростната кутия, но при 100кс повече с Гарети кутията държи. В тази връзка той е решил да се презастрахова. Когато се прави проект за хиляди левове и нямаме много опит логично е да се презастраховаме. Но да се презастраховаме на стокова кола, която най-много ще види чип....а и тежи 200-300 кила по-малко от колата на М......(ти, теоретично може да обясниш каква е връзката между лагери, ниските обороти и теглото на колата :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Преди 10 часа, robobug написа: Толкова ли ти е трудно да цитираш конкретен номер? За последните два номера става дума.image hosting 12mb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 On 3/3/2017 at 9:26 AM, robobug said: Лагерите за АЕБ по каталог на Глико са 71-3732, ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 А това STD означава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 стандартен, а не ремонетен размер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Виж разликите в описанието на горна и долна черупка image sharing forum image hosting Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 18 hours ago, robobug said: Толкова ли ти е трудно да цитираш конкретен номер? Напиши го тоя номер. 3732 ли гледаш или 3929? Не мога да разбера какво гледаш и какво искаш да слагаш. AWT е фейсов мотор, който няма нищо общо с АЕБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 На 2.03.2017 г. at 15:15, robobug написа: За нова глава си. Задължително ревизиране в работилница. Те ще преценят какво да и правят. Биели едва ли си повредил с въртене на място. Ако имаш нараняване по стените на цилиндрите направо търси нов двигател. Не се занимавай да купуваш бутала или да шлайфаш блок. За вал да не говорим. Лагерите за този мотор са Глико. Купуват се от ВиД. Дори за коли над 300кс не се купуват усилени. Достатъчно е да не са ментета от евро07. Сегментите са Мале, 200лв е цената без отстъпка. Това трябва да е последното нещо, което ще купиш. Задължително нови болтове за главата. Гарнитурите и семерингите няма голямо значение. Задната гарнитура на обтегача на веригата + полумесеца задължително викторрейнц или оригинална. Елринг-а е далеч като качество на изработката. Какво имаш в предвид със "за вал да не говорим" - скъпо е да се прави, или не може да се направи качествено. Питам чисто информативно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) @integrale45 виж, че в снимката която си дал, долния номер се отнася за AWT мотор, а не за AEB. Редактирано 8 Март 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 10 hours ago, Момо said: Какво имаш в предвид със "за вал да не говорим" - скъпо е да се прави, или не може да се направи качествено. И двете. Цената на тези мотори все още е сравнително ниска, за да се налага да се майсторят и да се минава на ремонтни размери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване