Jump to content

Не пали, не върти, 1.8Т АЕБ


ole

Recommended Posts

  • Отговори 140
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не знам, до преди да загасне си работеше нормално мотора, допреди да я дърпаме до квартала си въртеше също нормално стартера, нямам идея какво става. Тия дни като имам време ще отворя ангренажа да видя какво е положението там.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да завърти ли? Не съм, ама преди няколко дена като беше доста по-топло и се топеше снега обаче не стана нищо.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай задна и пробвай да разбуташ колата на място, може да се отклини. Имал съм го този проблем на купето, но стартера си беше за ремонт. Ако почне да върти и не пали, виж си всички бушони и т.н. При дърпане и подаване на ток ми се е случвало да горя и после се чудя защо не пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам това идния уикенд и ако нищо не стане мисля да разхвърлям предницата...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много студено бре :hilezh: не съм я пипал :D Твоята гледам много интересно се е оправила, разбра ли къде е бил проблема?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. ходих да се опитам да я припаля, за мое учудване завъртя, но почти веднага спрях, щото се чуваха странни звуци от отпред :hilezh: Нямам време да се занимавам с нея защото в Телеришката Академия яко ни напъват, между курсовете ще я видя, демек след 15-тина дена :D

Температурният датчик на главата 

Мдаа, без грешка налЕ? Класика. Аз моя го сменях, защото в движение, загряла кола на 90гр по някое време си решаваше да падне докрай стелката все едно е загасена колата. Пак без грешка.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес имах малко свободно време и обърнах внимание на милото. Прегледах ангренажа и веригата на валовете и нямаше нищо нередно. После при свален горен капак на ангренажа завъртях да запали и ми казаха че ремъка почти не е мръднал а все едно се завъртя леко мотора преди да блокира и стигнахме до извода, че трябва да се види стартера. Това в неделя. А как се сваля тва чудо щото ми се види много забутано и не намерих тема по въпроса?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не ти е превъртяла шайба на колянов вал. При отворен капак на ангренажа и на 5-та го бутнете леко и гледай ще се завърти ли ангренажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти използвам темат...

След 3 месеца, в които кабриото не беше палено, днес реших, че ще го изкарам да покарам.

качвам се, давам на контакт 4-5 секунди, въртя и кочината запали и угасна. След това въртеше и се опитваше дазапали ама йок, сега вече си върти всякаш изобщо нестига гориво. Ще я закача на вагком да видя дали има грешки, но ме съмнява. Ще проверя дали въобще стига гориво. Въпросът ако стига е къдеда търся проблема? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуваш ли,като подадеш контакт помпата да прави бъъззззззззз? Не знам как ти е свързана инсталацията.При А4 помпата започва да върти,когато започне да върти стартера.При мен оставих фабричния вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новините са по-лоши от колкото очаквах. Свалих стартера, но стигнахме до извода, че е наред и след като свалих свещите лошо ми стана. Една с огънат леко електрод, една помляна, една с по-огънат електрод. Как става да удари свещите?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чупи, "захапва"  парченца в смукателните отвори, "завихря" ги в камерата и става "лайнян тайфун".

Една от най-редките възможни повреди, дано не е това. Пуснете една камерка, всичко ще си лъсне. Ако пък и компресията липсва.......

Другия вариант е някой "майстор" да ти има зъб и да е творил мизериЙ.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто е при мен колата не е ходила по майстори да правят нещо по мотора, а аз това което съм правил по мотора е : свещи, масла, ремъци-ролки, гарнитура картер и май това е основно.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...