Fitil4o Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 При мен се оказа температурният датчик на тройника на глазвата. Показваше между 95-105 градуса на студена кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Не знам, до преди да загасне си работеше нормално мотора, допреди да я дърпаме до квартала си въртеше също нормално стартера, нямам идея какво става. Тия дни като имам време ще отворя ангренажа да видя какво е положението там. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Днес е топло времето. Не я ли пробва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Да завърти ли? Не съм, ама преди няколко дена като беше доста по-топло и се топеше снега обаче не стана нищо. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Явно ще трябва да свалите стартера да го елиминирате, като проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Вкарай задна и пробвай да разбуташ колата на място, може да се отклини. Имал съм го този проблем на купето, но стартера си беше за ремонт. Ако почне да върти и не пали, виж си всички бушони и т.н. При дърпане и подаване на ток ми се е случвало да горя и после се чудя защо не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Ще пробвам това идния уикенд и ако нищо не стане мисля да разхвърлям предницата... Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Кво станА бре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Много студено бре не съм я пипал Твоята гледам много интересно се е оправила, разбра ли къде е бил проблема? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 On 1/26/2017 at 5:52 PM, ole said: разбра ли къде е бил проблема? Температурният датчик на главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Лъчо, почна да се стопля, действаш ли по бегуната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Да.. ходих да се опитам да я припаля, за мое учудване завъртя, но почти веднага спрях, щото се чуваха странни звуци от отпред Нямам време да се занимавам с нея защото в Телеришката Академия яко ни напъват, между курсовете ще я видя, демек след 15-тина дена Температурният датчик на главата Мдаа, без грешка налЕ? Класика. Аз моя го сменях, защото в движение, загряла кола на 90гр по някое време си решаваше да падне докрай стелката все едно е загасена колата. Пак без грешка. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Днес имах малко свободно време и обърнах внимание на милото. Прегледах ангренажа и веригата на валовете и нямаше нищо нередно. После при свален горен капак на ангренажа завъртях да запали и ми казаха че ремъка почти не е мръднал а все едно се завъртя леко мотора преди да блокира и стигнахме до извода, че трябва да се види стартера. Това в неделя. А как се сваля тва чудо щото ми се види много забутано и не намерих тема по въпроса? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Виж да не ти е превъртяла шайба на колянов вал. При отворен капак на ангренажа и на 5-та го бутнете леко и гледай ще се завърти ли ангренажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ще погледна преди да се заема със стартера. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Ще ти използвам темат... След 3 месеца, в които кабриото не беше палено, днес реших, че ще го изкарам да покарам. качвам се, давам на контакт 4-5 секунди, въртя и кочината запали и угасна. След това въртеше и се опитваше дазапали ама йок, сега вече си върти всякаш изобщо нестига гориво. Ще я закача на вагком да видя дали има грешки, но ме съмнява. Ще проверя дали въобще стига гориво. Въпросът ако стига е къдеда търся проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Май си за помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Чуваш ли,като подадеш контакт помпата да прави бъъззззззззз? Не знам как ти е свързана инсталацията.При А4 помпата започва да върти,когато започне да върти стартера.При мен оставих фабричния вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 При мен помпата се чува за кратко още при контакт. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Новините са по-лоши от колкото очаквах. Свалих стартера, но стигнахме до извода, че е наред и след като свалих свещите лошо ми стана. Една с огънат леко електрод, една помляна, една с по-огънат електрод. Как става да удари свещите? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 със сегмент/и. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Как така със сегменти? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 (Редактирано) чупи, "захапва" парченца в смукателните отвори, "завихря" ги в камерата и става "лайнян тайфун". Една от най-редките възможни повреди, дано не е това. Пуснете една камерка, всичко ще си лъсне. Ако пък и компресията липсва....... Другия вариант е някой "майстор" да ти има зъб и да е творил мизериЙ. Редактирано 24 Февруари 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Откакто е при мен колата не е ходила по майстори да правят нещо по мотора, а аз това което съм правил по мотора е : свещи, масла, ремъци-ролки, гарнитура картер и май това е основно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Какво следва, ще сваляш ли главата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване