NIKO Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 срещал съм ги в порядъка от 150-200 до невероятните 1800 лева тия двигатели, по най-различни категории морги, а лотарията си остава лотария, независимо откъде е родом мотора. Все пак си има трикове, с които може да се елиминират някои основни и скъпи проблеми, стига моргаджията да позволи малко по-обстоен преглед, без разглабяне естествено, за мен най-доброто е да се вземе от наскоро ударена и доказано добре работеща преди случката кола, естествено без удар отпред, въпрос на "късмет". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Точно защото е лотария за сега не го мисля тоя вариант. Пък и, тя колата си става като бавен project build и лека по-лека ще се прави. Разчетох се и за строукване на тоя мотор, някой във форума дали го е правил? Утре мисля да занеса блока да го замерят и ще видим какво ще го правя Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Като съпоставя ефекта и цената за строукването, везната ми се накланя повечко към цената. Имаш къстъм бутала за целта, които са 1300+ лева, читави биели 700 лева, колянов вал, който трябва да си намериш втора ръка. Всичко това трябва да е съпътствано и с рейсинг лагери за да е пълна лудницата. Като теглим чертата имаме едни 2500 +- лева и 200 кубика бонус. В твоя случай, ако си седиш мирен, имаш шлайфане на блока 100 лева, евентуално на вала (което аз лично не одобрявам), ремонтни бутала около 150 лева бройката, лагери за вала 200 лева, и разни гарнитури. Ако мислиш да помпаш колата над 400 коня, може вмъкнеш и едни биели в сметката. Главата не я смятам, че тя е ясна. И като се замислим, че всички шлайфисти са дърти пияници (имаше такава песен), аз бих взел друг читав мотор, който е още в кола и може да се чуе, да му се замери компресия и налягане на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Преди 2 часа, DogForLife написа: Ако мислиш да помпаш колата над 400 коня, може вмъкнеш и едни биели в сметката. Главата не я смятам, че тя е ясна. И съединител от камЬон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 (Редактирано) Аз мисля да пробвам АЦЕ с керамика, пък ще видим колко ще държи. Редактирано 10 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Проблемът е, не колко ще издържи, а че полусъединителят изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Чак пък да изчезва... по-скоро маховикът изчезва след 20-30 хиляди км. Притискателния не го броим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Значи ефекта от строукването няма да е достатъчен да си заслужава. Единственото, което си мислех, че може да си заслужава е ако се сложи малко по-голяма турбина, да я развърта една идея по-лесно и от по-ниски обороти, но си нямам идея с точно колко и дали си заслужава. Така и така всичко е разглобени и ще се прави повечко време тоя мотор, някои неща може би (ще) се сменят, но нямам план все още. Днес оставих блока в една работилница заедно с буталата да замерят разстоянията цилиндър/бутало. Това, което го има на единия цилиндър човека каза, че може би е нещо като някаква ръждица и ще се махне при правене на хонинг. Като има резултати ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Полусъединителят ще изчезне, ако диска е без демпферни пружини. В случая аз ще сложа такъв с пружини. За всекидневна употреба и чат пат по някой светофарен старт, колкото да си начеша крастата предполагам ще държи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Варианти: 1. Двумасов маховик + керамика. Не знам някой да го е правил, теорията е, че маховика се чупи. 2. Маховик от АЦЕ + диск от АЦЕ. Пружините са меки и се чупят. Отделно цялата система е по-лека с 4-5кг, което допълнително влошава полусъединителя. 3. Маховик от АЦЕ + диск със здрави (стегнати) пружини - здраво и с компромисен полусъединител. Ти имаш ли четвърти вариант? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Маховик от аце, керамика с демпфери и лук притискател за аце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Днес ходих да взема блока. Новините не са добри, но аз и очаквах. Човека каза, че е за втори ремонтен комплект. Спомена ми някакви цифри какво измерено точно, ама ги забравих, но мисля, че каза за буталата 50мм? Ходих до магазинчето, от което си пазарувам авточасти да се запозная с цените Бутала Nural - 120лв бр. със сегменти и бутален болт Основни лагери Kolbenschmidt около 40-50лв Биелни лагери ЗА 1.8Т Kolbenschmidt около 140лв Гарнитури около 100лв Шлайф и хонинг на блока 100лв Глава?? Ревизия на глава?? Цена за необорудван 1.8Т?? Редактирано 6 Април 2017 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Ако коляновият вал не трябва да се шлайфа, цената за ремонта си заслужава. 81.51 (+50) се води 2-ри ремонт. Обаче тези бутала не ми вдъхват много доверие. Бих ти препоръчал да се насочиш към Mahle. Идват малко по-скъпи, но ако се вземат с отстъпка, ценовата разлика не е толкова голяма (все някой от форума може да помогне). Главата грубо ще е 500 +- лева според мен (друга глава + ремонт). От финансова гледна точка е по-оферта да се вземе друг, читав мотор. Но колко ще е читав този мотор - божа работа. Въпреки, че ако се замери компресия и налягане на маслото, и мотора си работи адекватно, не мисля, че има какво да те плаши. Редактирано 6 Април 2017 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Дават ми Mahle на 150лв бр. Иначе мисля всякакви варианти. Блок с бутала и глава, шлайф на моя блок и глава, цял необорудван мотор.... Иначе си знам късмета и честно не ми се рискува с друг мотор или блок, щото да не се окаже че тва дето ще взема също е за ремонтен комплект Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Цял неотворен двигател аз поне не вземам без да съм го чул как работи на колата донор. Най-добрия вариант е оборудван блок и отделно глава. Така могат да се замерят някои неща. Задължително отваряне на поне един биелен лагер. Вариантът с шлайф на ЦБ и нови бутала на толкова евтин и популярен двигател е неоправдан. Аз поне поставям под съмнение качеството на тези операции у нас и особено създаването на хонинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Оле, прави си блока(хонинга е най-елементарното нещо) на втори ремонт както са ти казали, коляновия определено няма нужда от шлайф, но и да има не трябва да е повече от 80-100 лв.(само основните шийки), една глава с профилактиката стъпва на около 350 до 450 лв., бутала/сегменти, лагерите, събираш и толкова. Поне ще знаеш какво имаш и какво караш. Редактирано 6 Април 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване