drido Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги! Реших да не слагам ксенон а ЛЕД на късите. Колите са А6 Ц5 и А4 В6 но метода би трябвало да важи и за други със сигнализация за изгоряла крушка. Ставан въпрос за тези крушки с радиатора и вентилатора за охлаждане. Та как да реша основните два проблема. 1 да не отчита че има изгоряла крушка.Повечето са 35W и консумацията им не е достатъчна.А и нали единият плюс на ЛЕДа е ниска консумация. 2 как да реша проблема с греенето във фара.Вентилатора ще го пълни с врял въздух който трябва да излиза някъде.Иначе си мисля че крушките ще прегряват и ще горят лесно.А и незнам как ще повлияе топлината на рефлекторите след време. Редактирано 15 Януари 2017 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Какво е предимството на ЛЕД пред ксенон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Може да се сложи и на дългите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 1. Свали си фаровете, разглоби ги и избърши рефлекторите и стъклото отвътре с мокри кърпи за монитор. Ако са безнадеждни - купи си други, нови или стари в добро състояние. 2. Полирай стъклата на фаровете. 3. Купи крушки, за които е направен фара. Дори и с нормални ще свети уникално, щото ще е чист. Ако искаш нещо повече има варианти. 4. Ако искаш да слагаш ксенон или ЛЕД трябва да минеш стъпки 1 и 2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drido Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Разбира се колега ,че на първо място е фаровете да са изрядни.Не е там въпроса, мойте са идеални и си светят добре но като могат по-добре защо да ги оставям. .На другата кола съм сложил osram night breaker които заедно с philips са най добрите халогенни крушки и пак не могат да достигнат светлината на ксенона или ЛЕДа.Просто халогенна толкова си може и е вече остаряваща технология. А по-добра видимост = по-голяма сигурност вечер, и за теб и за околните. А относно ксенон vs ЛЕД не ми се влиза в спорове,темата не е за това.Лично за мен ЛЕДа е за предпочитане. Редактирано 15 Януари 2017 от drido Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Къде да прочета за предимствата и недостатъците на двете технологии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Как на новите коли с ЛЕД фарове работи охлаждането на фарките? Някой дали знае? малко за сравнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 преди 12 минути, alexvan написа: Как на новите коли с ЛЕД фарове работи охлаждането на фарките? Някой дали знае? С добре разпределена площ. Не е навряна цялата мощност в една точка. Преди 4 часа, SpeedyMan написа: разглоби ги и избърши рефлекторите Понеже си мерудия на всички теми, чудно ми е колко от съветите ти знаеш до какво водят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Т.е. за ЛЕД фаровете не трябва да са с лупи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Каква е връзката на едното с другото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Не мога да си представя оптически каква полза може да има от по-голяма площ, сложена зад лупа. А тия крушки не са ли с по един диод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Сега те разбрах какво имаш предивд... Оптически се усложнява системата безспорно, защото има нужда от отделна проекция. Няма как многоточков източник на светлина да проектираш с нормална фокална система, то това е друг проблем с ЛЕД крушките на конвекционални халогенни и кеснонови фарове. Позитив от това е опцията за изключване на сегменти, съответно прилагане на системата срещу насрещно заслепяване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Бях гледал клипче на което един руснак тестваше х7 ледове. Твърдеше, че след 6 месеца на колата не се различават от нови... Крушката беше бая голяма, с радиатор и вентилатор. Не си спомням на каква кола ги тестваше и как затваряше фара... Според мен това е все още нова технология и е по-добре качествен ксенон на рециклирани фарове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Технологията вече е достатъчно развита, но малко се губи смисъла при тези non-OEM решения и това: Преди 6 часа, robobug написа: Какво е предимството на ЛЕД пред ксенон? е основателен въпрос, защото при скупчените мощни диодчета се отделя твърде много топлина и КПД пада до и под нивото на газоразрядна крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 преди 3 минути, TiL написа: Бях гледал клипче на което един руснак тестваше х7 ледове. Твърдеше, че след 6 месеца на колата не се различават от нови... Крушката беше бая голяма, с радиатор и вентилатор. Не си спомням на каква кола ги тестваше и как затваряше фара... Според мен това е все още нова технология и е по-добре качествен ксенон на рециклирани фарове... Такова може би https://www.aliexpress.com/item/2x-CREE-COB-Car-Styling-Cars-Headlight-LED-H4-H1-H7-H11-9005-9006-880-60W/32701025831.html?spm=2114.01010208.3.9.Rgtrdl&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10065_10068_10000009_10084_10000025_10083_10000029_10080_10082_10081_10000028_10110_10111_10112_10060_10113_10062_10114_10056_503_10055_10054_10059_10099_501_10078_10079_10000022_10000012_10103_10073_10102_10000015_10096_10000018_10000019_10052_10053_10107_10050_10106_10051-10050_10102,searchweb201603_10,afswitch_3,single_sort_2_default&btsid=36a5d28d-f161-4dc7-88b3-4da9db680522 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Само вентилаторчето им е различно. Не знам каква марка бяха онези, но светеха много. Аз лично от алито само калъфче за теледона бих си купил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 А това как може да се обясни: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Температурата вътре в балона на първите две, а на леда е на корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Хич им нямам вяра на тия китайски ватове... Отделно това активно охлаждане, с китайско 3-4 см вентилаторче, изложено на -10 до +60 ... Аз съм с 9-ватови (6-7 топли) светодиодни крушки на дългите, но не разчитам на тях, ОЕМ-биксенона си прави основното осветяване, мислех да ги правя дневни. преди 7 минути, KCV написа: А това как може да се обясни: Обяснява се, че полупроводниците изгарят на 3-цифрена температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Just now, ogip написа: ... мислех да ги правя дневни. Е моите точно такива станаха, след имплантацията на ОЕМ Bixenon. А това с температурите, нещо му нямам вяра, като нали HID ламБите не могат да сгреят стъклото както халогенни такива, та затова се случва да е необходимо измиване на фара от сняг и лед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 преди 13 минути, KCV написа: Е моите точно такива станаха, след имплантацията на ОЕМ Bixenon Демек си сложил светодиоди и при запален мотор и изключени къси се подава 100% на дълги? Това е единствения начин за тия фарове, иначе ШИМ-а разбива пердето на биксенона. Лошото е, че губиш светлинен клаксон през деня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 преди 13 минути, ogip написа: че губиш светлинен клаксон през деня Имам и светлинен клаксон на Bixenona, малко заигравка с едно реле. преди 13 минути, ogip написа: Демек си сложил светодиоди и при запален мотор и изключени къси се подава 100% на дълги? Да, но се пуска по един допълнителен кабел към фаровете, както и по един допълнителен пин във всяка букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 преди 2 минути, KCV написа: Имам и светлинен клаксон на Bixenona, малко заигравка с едно реле. Да, но се пуска по един допълнителен кабел към фаровете, както и по един допълнителен пин във всяка букса. Tова е вариантът, само така става, ама не ми се занимава да преправям инсталацията, ако трябва да сменям фарове трябва и те да се преправят. Ще си сменям на 2-3 години рефлекторите на късите, да са на 100% винаги и това е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Става доста прибрано, и няма проблем при смяна на фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 A прекъсването на мостчето между соленоида и дългата секция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване