TiL Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Наскоро правих сверка с а6 ц4 мисля се води... има механичен блокаж на задния диф. Та въпросната барака по нагорнище тръгва от място, а аз не мога да отлепя със/без есп, с газ, без газ... Аз съм с чисто нови гуми, а другата кола с втора ръка с дот 12... Та някой блъскал ли си е главата да монтира диф с механичен блокаж от по-старо ауди? Явно от там идва разликата и нашите "блокажи" са по-скоро да се каже, че имаме блокаж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Колегата МИТАКА ще каже най-добре. Иначе ние сме си с EDL, чийто единствен плюс според мене е, ако едно предно колело е с нулево сцепление. А, и работи до 80км/ч. (ако изобщо сработи). Миналата зима карах без EDL и нямах проблеми по баири, и тръгване от място (обичам да си правя експерименти). Много зависи от конкретното нагорнище къде има лед и кои гуми имат сцепление. Има разни трикове с ръчната и докосване на спирачка, в различните ситуации Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Имай предвид, че предавателните числа на тоя диф трябва да са като на твоя, че иначе ще трепери като Газ-ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 За това питам... моята кутия е dqt не помня числата на дифа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Хората се чудят как да ъпгрейднат колите си, ти почна даунгрейд, махна автомата, ся дифа... Да ти търся ли рефлекторни фарове, без лупи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Нима твърдиш, че механичния блокаж е по-зле от електронния? Автомата даунгрейд ли е според теб или ъпгрейд? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Сега е ъпгрейд, като пръцне и ми се дореве, ще помисля по тоя въпрос Нямам идея дали е по-добро куатро 1 и 2 от 4, нали уж е по-съвременно... На Ц4 пише в нета, че трябва да е пак с куатро 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 (Редактирано) 37/9 ти е дифа. Търсиш такъв от Ц4/Б4 и получаваш блокаж....Ще трябва и кардан, защото са по-къси старите дифове. Едит: Може да се окаже, че имам такъв. От АЦЕ Компетишън. Редактирано 23 Януари 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 23 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Виж дали имаш Оги за мен, моето каране, моята кола и моите изисквания тоя автомат е пълна пръдня. Затова реших да се метна в леко мътни води пред това да си рециклирам автомата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 От 100 С4 трябва да е. Б4 не знам дали има блокаж. Тоя ЕДЛ не прави нищо. Няма тръгване на баир, даже и с блокиран среден при мен на Туарег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 B3/B4 са с механично заключване на задния диф, командвано от копче в купето. За да се активира/деактивира колата трябва да е спряла. Това е единствения бонус на EDL, понеже нямаш нужда от спиране за активиране на блокажа. Вече колко работа върши не се знае. Все пак успява да прехвърли към другото колело и да тръгне. Досега не съм намерил байр на който да закъсам. Христо, защо не се замислиш за LSD? Има достатъчно афтър маркет на добри ценни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 25 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Предложи нещо, не съм се ровил... просто останах с впечатление, че с механичния блокаж е много по-добте работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Мечтата на повечето офроудъри е комбинацията от LSD+твърд блокаж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Моя диф е с механичен блокаж,ц5 преди фейс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 Копче ли има за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Не,заключва механично,някъде бях чел,че механичния блокаж действа до 40км/ч.В момента при изключено есп колата се държи като бмв със шпер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 На самия диференциал има ли нещо, което да го блокира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 Митак,от къде го купи този дифф.,ако си го слагал ти? Механичния блокаж има защита която го изключва след 40км/ч,даже като го включиш и абс се деактивира да не строши дифф-а. п.п.Защитата за скорост се премахва сравнително лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 На 25.01.2017 г. at 15:03, МИТАКА1654 написа: Моя диф е с механичен блокаж,ц5 преди фейс Фабрично няма такова нещо в c5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 27 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Говорих с Митко. Колата му тръгвала настрани като баварка ако е спрял ЕСП. По това съди, че има механичен блокаж... И моята тръгва така, но си мисля, че е заради куатрото и неговите особености. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Добре де, ужким куатро фенове, пък не ги научихме тия неща... ...куатро поколение2 - B3/B4, 100C4 са с торсен посредата и с механичен блокаж отзад(задействан ръчно чрез бутон DIFF, намиращ се до ръчна спирачка), който след 25км/ч се деактивира автоматино... ...куатро поколение4 - B5, C4, C5, D2 и т.н. пак са с торсен посредата но ръчния блокажа отпада, поради наличната вече система EDL/EDS, която се деакативара след 40км/ч, изключение прави RS4/B5, там по спомен се деактивира след 80км/ч. Демек, няма кола излязла от завада с обозначенбие А4,А6 с ръчено включващ блокаж на задния диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Писал съм някъде подробно, ето пак: Торсен диф-а иска поне малко сцепление, за да работи. Така кола, която е с торсен и два отворени диф-а рискува при при загуба на сцепление на което и да е колело да остане на място. Т.е. кола с предно ще е много по-проходима от кола с торсен и два отворени дифа. Затова Ауди въвеждат задния механичен блокаж. При представане на първата А6-ца (която дефакто си е 100-ца с други стопове) проблемът е решен с електронен блокаж на 4-те колела. Електронният блокаж осигурява (на хартия) необходимото сцепление, за да работи торсена. Много хубав хибрид би се получил от А6/Ц4 и насаден заден механичен блокаж. Теоретично ще има предимствата на двете системи - твърд заден + електронен преден. При Ауди 80 нещата се променят с появата на А4/Б5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 преди 11 минути, robobug написа: Електронният блокаж осигурява (на хартия) необходимото сцепление, за да работи торсена. Това не е 100% вярно. Ясно е че ако изгуби едно от колелата сцепление и EDS/EDL го прихване, то тогава торсена ще пусне на поредния мост, но какво се случва като един от мост овете изгуби сцепление(например качен на ролки), колата си остава там. Това се дължи, че първите поколения на EDSте, хващат само разлика м/у леви и десни колела, едва при първото поколение на Q7 ел. блокажи работят и на преден/заден мост, т.е. преди торсена да изпадне в нулево положение, ел. блокажи сработват и те измъкват от положение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Тогава се "обажда" торсьона и прехвърля на другия мост. За това не ти трябва EDL/EDS на предни<->задни колела, а само на ляво<->дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkris Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Не те разбирам, кое точно се оабажда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване