Jump to content

Конкретно Audi A4 B6, 1.8Т Quattro (BEX)...?


Recommended Posts

Преди 8 часа, Fitil4o написа:

че на 90% от колите на обява до 6К  ше изпляскат

Това за фейса ли е, защото при бабишкерите бобини не гърмят за добро утро. Лично проверено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 29 минути, Iven написа:

rgh1485458494h.jpg

 

 

Мога да се обзаложа ,че в момента на пазара, колата няма аналог на състояние,пари и т.н.

Това не е точно което интересуваше колегата мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ВЕХ с 6 скорости и т.н..някой ще си помисли, че е "голямата" работа.

Имам го, само че е S-line. Та знам как върви сток, колко са му "дълги"(по-скоро къси)

скоростите, знам и колко надува 073-ка и т.н. Сравнявам с чипнат от Келеша

APU с quattro. Ами чак толкова не е "голямата работа" колкото го изкарват някои.

ОПРЕДЕЛЕНО S-line салона с SPEED тапицерия е наистина в пъти по-удобна седалка

от обикновени на В5,В6,С5.... Ако говорим за "вървеж"....ами 190 к.с. на 1607 кг. по "книга"

+ 17-ки, + ГИ и т.н. и само с шофьор в колата и тегло от 1800 кг. Колко да върви?

APU-то беше с 140 кг. по-леко, с 29-ка и чип и вървеше повече. Относно екстрите....

ел.седалки са нищо в сравнение с темпомат. Те проста за мен не са екстра, освен ако през

деня не се сменят 2-ма шофьора минимум. А тази няма: автоматично вкл. на фаровете, няма темпомат,

няма ел.регулиране на фаровете, няма go home функция на фаровете, ако няма и ел.хроматично огледало:nixweiss:.

Какви точно екстри има :stupid:. Окачването какво е?

Нищо лично към продавача....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Iven написа:

За първия собственик :zustimm:

Ама той до колкото разбрах иска Тюв,но както и да е :) :moon::bia:

Just now, kurty написа:

Този ВЕХ с 6 скорости и т.н..някой ще си помисли, че е "голямата" работа.

Имам го, само че е S-line. Та знам как върви сток, колко са му "дълги"(по-скоро къси)

скоростите, знам и колко надува 073-ка и т.н. Сравнявам с чипнат от Келеша

APU с quattro. Ами чак толкова не е "голямата работа" колкото го изкарват някои.

ОПРЕДЕЛЕНО S-line салона с SPEED тапицерия е наистина в пъти по-удобна седалка

от обикновени на В5,В6,С5.... Ако говорим за "вървеж"....ами 190 к.с. на 1607 кг. по "книга"

+ 17-ки, + ГИ и т.н. и само с шофьор в колата и тегло от 1800 кг. Колко да върви?

APU-то беше с 140 кг. по-леко, с 29-ка и чип и вървеше повече. Относно екстрите....

ел.седалки са нищо в сравнение с темпомат. Те проста за мен не са екстра, освен ако през

деня не се сменят 2-ма шофьора минимум. А тази няма: автоматично вкл. на фаровете, няма темпомат,

няма ел.регулиране на фаровете, няма go home функция на фаровете, ако няма и ел.хроматично огледало:nixweiss:.

Какви точно екстри има :stupid:. Окачването какво е?

Нищо лично към продавача....

Никой не е казал,че е нещо голямата работа.Нормална кола с хубав двигател.Темпомат че няма е най малкия проблем.Виж ако беше без ел.седалки щеше да е по кофти ако ги искаш. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, manchorov написа:

Това не е точно което интересуваше колегата мисля.

Да не е това,това е голям талон.

От ТЮФ до ТЮФ най-добре се разбира  за историята на колата,по колко е минавала на година,дали имала проблем във нещо(високи фарове,разбити носачи и т.н,),все пак е първи собственик би трябвало да има папка със документи за всеки ремонт,ако е държал да доказва всички за евентуална продажба

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, kurty said:

Този ВЕХ с 6 скорости и т.н..някой ще си помисли, че е "голямата" работа.

Имам го, само че е S-line. Та знам как върви сток, колко са му "дълги"(по-скоро къси)

скоростите, знам и колко надува 073-ка и т.н. Сравнявам с чипнат от Келеша

APU с quattro. Ами чак толкова не е "голямата работа" колкото го изкарват някои.

ОПРЕДЕЛЕНО S-line салона с SPEED тапицерия е наистина в пъти по-удобна седалка

от обикновени на В5,В6,С5.... Ако говорим за "вървеж"....ами 190 к.с. на 1607 кг. по "книга"

+ 17-ки, + ГИ и т.н. и само с шофьор в колата и тегло от 1800 кг. Колко да върви?

APU-то беше с 140 кг. по-леко, с 29-ка и чип и вървеше повече. Относно екстрите....

ел.седалки са нищо в сравнение с темпомат. Те проста за мен не са екстра, освен ако през

деня не се сменят 2-ма шофьора минимум. А тази няма: автоматично вкл. на фаровете, няма темпомат,

няма ел.регулиране на фаровете, няма go home функция на фаровете, ако няма и ел.хроматично огледало:nixweiss:.

Какви точно екстри има :stupid:. Окачването какво е?

Нищо лично към продавача....

Моята беше APU Quattro Avant с чип 180 коня и найстина стоков BEX не е по-бърз.Положителното е че с два интеркулера,по-големи дюзи и турбина и може да засили добре  230-240коня без смяна на хардуер.В купето на B6 става приятна машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останал съм с впечатлението, че APU с чип от TST, беше по-скоро към 200 к.с.

и че BEX-а само с чип може да стане 220-230 "преко сили". Но това са "числа"

казани(показани) от "маперите" и колко са верни :nixweiss:  Според мен, най-добрия вариант е:

BFB с 6 скорости (кутия GJW) и чип. Ще върви повече от BEX-a, ще гори по-малко, и ще

по-тихо в купето. 600 оборота е разликата на 6-та.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

преди 33 минути, manchorov написа:

Ама той до колкото разбрах иска Тюв,но както и да е :) :moon::bia:

Никой не е казал,че е нещо голямата работа.Нормална кола с хубав двигател.Темпомат че няма е най малкия проблем.Виж ако беше без ел.седалки щеше да е по кофти ако ги искаш. :) 

 Tова имах предвид. Вижда се, че е стария талон, кога от кого е купена и кога приключила.:zustimm:

 

Преди 5 часа, lorda написа:

,ако е от първи собственик,

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късите скорости наистина са проблем при BFB 5 ск , но и ретрофита на 6 скорости не е само кутията... и си е разправия :( 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, lorda said:

Към собственика,може ли снимки на TÜV документите,ако е от първи собственик,ще е запазил поне последните няколко..

Или ти поне трябва да имаш последния заради номерата...

Ето документ от предпоследния TUV. Последния TUV, който важи до 03.2018 липсва. За тези, които ще питат, как съм регистрирал колата с транзитни немски номера без документ за TUV, ще кажа, че отзад на големия немски талон имаше щемпел, където пишеше до кога автомобила има TUV. Но при регистрацията с български номера в КАТ остават оригиналните немски документи и не мога да го покажа.

TUV Audi.jpg

TUV.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес аз съм новият собственик на това прекрасно немско бижу. Колата е страхотна, колегата от който я купих е невероятен човек, благодаря му от сърце! Благодаря ти Ники!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...