Jump to content

ДПФ , ЕГР или извънземни


uBoo

Recommended Posts

Здравейте, ще започна от далеч с проблема за да ви стане ясно до къде съм я докарал.
Историята е следната : колата е А6 2008 година ,   2,7 мултитроник на напълно реалните 280к с ДПФ филтър.Първият път , в който ми светна лампата за Дпф-а беше миналото лято , но на следващото палене не се появи отново.Искам да вметна че лятото колата се кара 80% извънградско.Началото на декември месец лампата ми светна отново ( Зимата карам 95% градско на ниски обороти ) , извадих я извънградско и още на 5тия километър лампата изгасна но покарах 60-65км при 3,400 оборота за да съм сигурен че ще изчистя филтъра.
Преди седмица отново ми светна въпросната лампа като последните 2 месеца колата се кара само в града на предимно къси разстрояния.И така на светеща лампа е карана 3-4 пъти за по 2-3 километра през въпросната седмица до снощи когато имах пътуване извън града и бях решил да я понатисна за да изчисти въпросният филтър , но точно преди да заредя на бензиностанцията ми светна лампата за подгрева на свещите ( мигаща) като старата за Дпф не се появи а бях запалил автомобила 15 мин преди това , и колата нямаше мощност.Паркирах  и тръгнах с другата.
Днес , прочитайки за проблема си и консултация с приятел  разбрах че колата е влязла сама в регенерация , ЧЕК НЕ СВЕТЕШЕ ВЧЕРА , но когато я запалих отново днес ЧЕКА светеше заедно с подгревните свещи.Изкарах я извън града за около 60 км при обороти от 2,4-3,2 ( едвам държеше 3 на изкачавния в спортен режим на кутията ) и я прибрах но лампите си светят. Извинявам се за дългия роман но искам да ви запозная със всички факти до момента.

П.с. Имам диагностика делфи и свален ваг ком , който не съм пробвал все още .Ако изтрия грешката/ките , за да не влиза в авариен режим ( в движение ) и отново се опитам да я чистя извънградско ще има ли ефект и какво бихте ме посъветвали , колата е с рециклирани вихрови клапи btw.

Редактирано от uBoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Малко вероятно е да е свързан с ДПФ-а проблема. Обикновено светещата лампа индикира проблем с турбината. Най-добре диагностика направи при някой, който разбира, или прочети грешката и я покажи тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Engine check + индикатор за подгревните свещи намирисва на заминало управление на турбо. Все пак грешката (като се прочете) ще е достатъчно красноречива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я кача но силно се надявам да се е напълнол дпфа от градското ми каране два месеца

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм със същия мотор и аз ще споделя. Два пъти ми се е случвало да ми мига лампата на подгрева. И двата пъти имах по един спукан маркуч на турбото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 3.0 BMK и лампата за свещите ми светеше доста често и турбото не работеше. След като отидох при @kpematop и ми спря EGR и вихрови клапи, лампата повече не ми е светвала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не успявам да се оправя с вагкома , на делфи излиза само това , за абс-а я знам защо се е записала,ще изтрия грешките за да видя дали ще я запише отново

 

 

чисти я , и след малко светва лампата за свещите , ако я зануля и я извадя за регенерация ще има ли ефект

IMG_5479.JPG

Редактирано от uBoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, явно е от DPF. С чистене на грешката нищо няма да направиш. Или намери начин да изчистиш филтъра или го махай, че да не предобриш с нафта в маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офф-а
Коя версия на ваг ком ми е нужна и мога ли  с този аутоком(диагностика) и правилната версия на вагком да я закача или ми е нужен Отделен  кабел само за вага

Редактирано от uBoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Нищо не се сваля , процедурата трае един час като на всеки 9 мин , 10тата се форсира на 3000 оборота.Вкарват ти го преди въздушният филтър.При мен видими мизерии не изхвърли ,но след регенерацията колата все едно взе чист въздух.Доволен съм  като тази  процедура си заслужава един път в годината след зимата да се прави,добра профилактика е след студените месеци да се продуха малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги Имам следния проблем Като изфорсирам колата до 2500 оборота влиза във авариен режим светкат ми подгревните свещи и ми изписва че налягането на маслото е високо Смених датчиците на налягането и на нивото на маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачих я и излиза единствено датчика за налягане на маслото и го смених и пак като я изфорсирам над 2500 оборота влиза пак в аварием режим и изписва налягането на маслото е високо.Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е фейслифт с алуминиевия колектор, там имаш един клапан до демпферната шайба, който регулира налягането. На място е отворен, на пълна газ или след 2500 затваря и включва на макс маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...