Jump to content

Въпроси отностно конкретно S5 и още нещо...


Recommended Posts

Фифи, абе то и за 20к може да вземе, но е важно състоянието, километрите и годината.

По-горе съм ти дал линкове , това е пазара това е което е.

 

 

Стелт, не съм с Бургаска регистрация не знам що така си решил. От новите Софийски съм.

Ирелевантен ви е разговора за платформи разбираш ли? Новата платформа стартира от много по-големи суми от тук спряганите 40-60к.

Това което аз препоръчах е оптимален вариант за добро S5 за 60k. И го препоръчвам на база пазар и на база реални обяви

Не разбирам каква е тази любов към спора? Отворете пазара и вижте цените. Айде 3-4 обяви да са сбъркани ама пак си има тренд. Айде и БГ обявите да са надценени (това и аз го мисля) има си немски пазар дал съм линкове и критерии на избор.

Това е реалността. Какво по-прозрачно?

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Реалността е, че за под 40к може да кара кола със същия двигател, скорости, екстериор и интериор (до голяма степен), динамика, поведение, визия и т.н. и т.н. като твоята.

Разбира се, че ако имаш възможност е хубаво до си вземеш по-новото както си направил ти (въпреки, че аз не бих дал толкова пари за стара А5-тица при условие, че има току що излязъл изцяло нов модел на наистина нова платформа вече ;)).

Трябва да разбереш обаче, че не всички хора имат твоите възможности.

Това го забелязвам във всички теми в които пишеш.

Когато имаш пара е лесно да избереш най-доброто (или поне ти да си мислиш, че е такова).

Човека има такъв бюджет и иска да кара S5 с 3.0 TFSI и няма нищо лошо в това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата за (Аничка) мернах номер  A5263MX та си помислих да не е твоята, предвид че регистрацията и датата на темата са доста близки като време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фифи, и ти предлагаш ние да му препоръчаме S5 / 3.0 за под 40к?

Ок, дай обява да видим какво ще му препоръчаме за тез пари. Аз поне не намерих нещо стойностно.

 

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз казах по-напред.

За мен тази кола по снимки изглежда прилично и си струва да се погледне.

Освен всичко друго има и доста екстри.

Райно ги отписа и 2-те (сивата и на мен не ми харесва), но не каза защо.

Би ми било интересно да разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изрично не написах да си спестим гадаенето по седалките ама май трябваше ;).

Иначе почти 100% не е на тия километри, но нищо не се знае, а и това не е най-важното въпреки, че така твърдят някои.

Честно казано седалките не са много зле поне от това, което се вижда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, зависи и как е направен пробега, освен тегло и размер на шофьора. При среден дневен пробег от 200км може да има 2 пъти влизане-излизане...а може да е градски с 5км в посока и така 4-5 пъти дневно, което води до 5-10 пъти повече цикли влизане-излизане за 4 пъти по-малък пробег...а то това амортизира, ако се седне и се кара 500к км седалката няма да мръдне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките, особено тези в най-спортният им вариант, както са и с гладка кожа, която е много по-уязвима на разтягане и захабяване много зависи кой е седял на тях.

Аз, който свръх много си пазя колите както съм 100-110кг. също мачкам бордовете доста повече от нормалното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и какво бензиново 4Г може да се купи до 40к лв... С тази моторетка и екстри обаче май си е постничко и не кой знае колко привлекателно.. салона обаче ми харесва доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Креватора, продаде преди месец 4г с 3тфси за 39ххх лв с бежов салон и дребни забележки, трябва търпение или малко по-висок бюджет, наистина около 40к е минимума. 2.8фси няма много отживи за него, рядък мотор е като цяло...но едва ли ще е много лош.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, kriss said:

Ето и какво бензиново 4Г може да се купи до 40к лв... С тази моторетка и екстри обаче май си е постничко и не кой знае колко привлекателно.. салона обаче ми харесва доста.

Мега куц мотор, липса на основни екстри за този клас, внос с неясен произход и пробег.

Даже е скъпа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, DStealth said:

рядък мотор е като цяло...но едва ли ще е много лош.

При почти еднакъв разход, няма никакво смислено обяснение да се предпочете 2.8FSI пред 3.0TFSI. Дори бюджета за самата кола.

За по малко пари ще се вземе уникално S4 B8 ! В седан варианта се доближава много до S5.

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При еднакви цени няма причина да, но в случая следващата оферта за 4г с 3тфси е близо 10к отгоре. А колко е мега куц не знам, ама е по-динамичен от 190кс 2.7тди предняк...като гледам параметрите на двата...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На @Ц Е Ц О колата обслужена с REVO Stage 2 и всичко останало е с по ниска цена от това S5 с не знайна история.

Човек трябва да гледа и какво получава срещу парите,които дава. Аз поне се опитвам да правя винаги разумни избори с висок Return of Investment.

Иначе поговорката  "От студ умри но гъзар бъди" е ясна :) 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, DStealth said:

На Цецо е S4, а това е S5 спортбек...малко са различни колите.

Колко малко? 

Ако за читава С4 ще дадеш 35 а за читава С5 минимум 45, и кефа ще е един и същ.... имам предвид вървежа :) 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тва е единственото по-нормално  S5/3.0Т което успях да изкопая, но е на над 200к/км и цената излиза около 50к с докарване, застраховка и ГО

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238660731&isSearchRequest=true&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&maxPrice=25000&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=30&pageNumber=1&fnai=prev

 

Всичко друго е 4.2 ФСИ и разни други вариации но не 3Т и годините им не са ок.

Трябва да се изчака малко за S5/3Т, след лятото ще падне цената. Тогава за 40к ще се купи като гледам.

 

 

Редактирано от Teo Teo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, congo написа:

По-малко от 40к .. ?

 

п.с. Ако става дума за на Цецо колата нека не забравяме това:

Колата най вероятно е направена добре но основно заради горното цената може да по различна.

Извинявайте ама S или RS удряно трябва да се взима с много ама много внимание. Това не спреляк 2.0tdi на който няма да му пречи ако върви в повече от една равнина :)

Лично мнение.

Това 

много тежък удар ли е и струва ли си да се прави?

Махната е бронята и решетката иначе не изглежда толкова зле

IMG_0633.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази пише 

Secondary Damage - BIOHAZARD/CHEMICAL 

Това какво значи?

Статуса й не е Total Loss

a Salvage

?

Редактирано от ГАРГАМЕЛ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука е момента да благодаря на Райно че преди да взема Аудито бях залитнал по един много красив Мерц, ама се оказа идентична история: -ударен и поправен. Хем и с гаранция го продаваха от официалния дилър и удара беше отзад. Но Райно ми обясни в детайли къде е заровено кучето..

Та, при ударените се иска много добър специалист да се изкаже, друга бира е там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...