Jump to content

Recommended Posts

Така е, в началото е малко странно особено като си натискал другия дълго време, но се свиква бързо.

След няколко дни започна да ми харесва така много повече.

Лоста на А5 пре-фейс е много зле на вид, имам чувството, че е сложен директно от А6 C5 без промяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Боднахме най-накрая с Пламен фейслифтовите стопове през уикенда.

Основната идея е в скоро време мигачите да станат така (иска се доста време и работа за това обаче), но така или иначе изглеждат и светят по-добре от старите, особено вечер.

Задницата стана по-модерна като цяло.

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да сложа и на моята ...А с нетърпение чакам да видя как ще стане с мигачите....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

Някои беше слагал ръчки за мигачи, темпомат и тн. от фейслифт. Поразрових се, в ЕТКА гледам че номерата на модулите са едни и същу преди/след фейслифт с буква G накрая. Ще ретрофитвам дистроник и въпроса ми е, ако сложа ръчки от фейслифт трябва ли да сложа и радар от фейслифт или двете нямат общо?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги,

Знаете ли някой майстор от Варна за смяна на халогени с лед стопове и кодиране за Ауди А5 2009.

И стоповете от Ауди А5 Спортбек 2010 стават ли? Преходници от къде могат да се намерят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Докато бях баннат боднах спойлерче от S5 Sportback.

Стана доста добре, времето е кофти за да направя по-хубави снимки, но ще кача по-натам.

20171215_161108.jpg

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Днес беше хубаво времето и реших да се позанимавам със стоповете.

Ето резултата:

 

Сложих си и метални капачки на педалите, не съм им фен принципно, но изпаднаха за доста прилична сума и нямаше как да не ги взема.

Добре се получи обаче, доволен съм (като изключим кочинката):

20180131_151750.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Не е ретрофит, а повреда, но по-натам може да стане и модификация и затова ще пиша тук.

Умря ми MMI-а, изгряваше само началния екран и до там.

С Пламен (@bsdnikolov) първоначално предположихме, че проблема може да е в усилвателя тъй като се беше разливала течност за чистачки върху него скоро (не беше засегнат, пластмасовата конзола го държи високо и го пази отгоре, но все пак си беше вариант) и го свалихме и разглобихме.

Оказа се, че е в идеално състояние и няма никакви следи от вода.

Оптиката и останалите кабели си работеха коректно, бушоните ги проверихме също, но и те бяха наред.

Даваше грешка Drive initialisation error (по спомен) и това + още няколко неща ни насочи към хард диск-а.

Диска се намира в MMI модула в централната конзола, представлява обикновен 40 gb лаптопски 2.5 инчов IDE диск.

Оказа се, че наистина диска се е прецакал и има доста лоши сектори по него.

След цяла нощ регенерация диска беше оправен и MMI-а си запали идеално, ето няколко снимки:

20180620_124526.jpg20180620_171242.jpgIMG-293bc224d7e6ce3f4fe4f0e380e58031-V.j

Голям късмет беше, че Пламен имаше лаптоп с IDE хард (иначе не знам къде щях да търся подобно нещо), а и този проблем си е точно по неговата част.

 

Сега и за евентуалната бъдеща модификация за която не остана време този път.

Ще направим имидж на хард диск-а и ще прехвърлим информацията на SSD, оказа се, че има IDE SSD-та, както има и преходници mSATA -> IDE и т.н.

Идеята е не толкова да стане по-бърза системата (въпреки, че и това си е +), а да се избегнат подобни проблеми в бъдеще.

Тези хардове са супер стари и бавни и веднъж тръгнал е ясно, че ще се прецака отново.

За момента всичко работи идеално и ще видим кога ще остане време да боднем SSD-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно, за промишлени машини се ползват CF карти. Чудя се, дали няма да е по-подходящо да поставиме една 64 GB Compact Flash. В момента има достатъчно бързи такива на пазара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 58 минути, congo написа:

Лоши сектори за тези дискове са нещо нормално, но при тебе явно е целнал по важен такъв.

Явно да.

Преди да умре имаше предсмъртни симптоми обаче, започна да се стартира много бавно системата, друг път не тръгваше без рестарт, сама се гасеше и пускаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Понеже не ми се минаваше на 3GP, за парите, които струва, това, което предлага за мен не е нищо особено спрямо 3G High, а и 2-те системи реално са доста остарели реших направо да мина на това.

Малко разнообразие, а и е специално направено за A5, всичко е Plug&Play и може да се махне бързо по всяко време.

Има доста благинки, поръчах и задна камера заедно с него за невероятната сума от $20, тук само за монтаж на камера + необходимите части цените са в космоса.

Все още е горе долу ново обаче и има доста бъгове, най-дразнещия е, че не показва чертичките на парктроника, но имам уверението на собственика, че ще го оправи в скоро време (преди уж е работело).

20181011_092153.jpg

20181011_092204.jpg

20181011_092436.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6Убаво ве фифчо, ма тази дупка отзад за семки ли ще я ползваш?

Май ще имам едно 3g за продаване само да видя дали работи и ще ви обадя:hilezh:

 

 

rps20181011_145022.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти. Добре си си решил проблема fifipaldi, поздравления за иновацията.:zustimm: Споделяй какво се случва с този ретрофит, и дай малко повече снимки как изглежда във всички равнини. Само че, какво ли се случва след едно яко лятно напичане и вдигане на температурата?

Поздрав! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@moto_fan коя дупка уе, зад дисплея ли?

Идва си със специална пластмаса и конзола, която се монтира на мястото на дисплея и седи идеално, ако се сетя ще ти го снимам отгоре да видиш, бутона за аварийките също се премества, даже ми е по-удобен така.

Моята си беше с MMI 3G HIGH и още си е, оригиналните функционалности и интерфейс си остават ;).

@ian peas реално го сложих преди ~2 месеца, когато бяха най-големите жеги точно и нямаше никакви проблеми, напича се наистина, но си работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как е отзад и къде се премества бутона за аварийките.

Качвам пак и снимката с камерата, че се накендза нещо :).

20181011_174546.jpg

20181011_092436.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи идеално, дори се пуска от бутона iNav на волана, който до момента беше бутафорен :).

Може да се сложи и Waze и въобще всяко едно приложение от PlayStore-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей fifipaldi,

Оправиха ли се чертичките на парктроника? Ти ново ли го взе това, или употребявано?

Иначе изглежда добре, но трябва да го видя на живо - някога :) .

Поздрав.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...