4opar Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Преди 7 часа, T2A2 написа: Да, ролка+ремък ако трябва да сме технически прецизни. Никакви 500 к.с не може да се изкарат без компромис с ресурса на колата, а ние говорим да се подобри вървенето без да се намаля ресурса. Има варианти и над 500 к.с да се изкара, но това вече не е ок за колата. Горните подобрения няма да компрометират ресурса и единственото което може да се добави е спортна генерация, но не съм сигурен дали парите вложени в спортна генерация ще оправдаят очакванията. Генерация от RS6 2014 става ли или трябва много преправяне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Оправи колата да е ОК-обслужване и тн Сложи и ремък,ролка + ремап кутия и мотор и накрая мисли за генерация. покарай я и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4opar Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 (Редактирано) Добре,ще я подкарам,но кошера е на 31000 мили, освен маслото да и сменя,не знам какво друго да я обслужвам ? Не каза къде ти я правеха и колко струва заигравката,ако е тайна недей казва. Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T2A2 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 За подобен тип тунинг на Ауди има основно 2 сервиза: Овърдрайв в София и Маднес в Пловдив. Който и от двата да си избереш, не би трябвало всички горни процедури до ключ да излязат повече от 1700-2000 лв заедно с частите и дино теста. Гъгълни си ги и двата и прочети отзиви. Генерация от РС6 не мисля че е добра идея има специализирани генерации ако толкова те влече, но добрите струват от 4 до 6к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 преди 14 минути, 4opar написа: Добре,ще я подкарам,но кошера е на 31000 мили, освен маслото да и сменя,не знам какво друго да я обслужвам ? Не каза къде ти я правеха и колко струва заигравката,ако е тайна недей казва. Щи драсна лично Сега съм на работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 преди 40 минути, T2A2 написа: За подобен тип тунинг на Ауди има основно 2 сервиза: Овърдрайв в София и Маднес в Пловдив. Който и от двата да си избереш, не би трябвало всички горни процедури до ключ да излязат повече от 1700-2000 лв заедно с частите и дино теста. Гъгълни си ги и двата и прочети отзиви. Генерация от РС6 не мисля че е добра идея има специализирани генерации ако толкова те влече, но добрите струват от 4 до 6к. Общо взето има няколко места. За Маднес съм съгласен,за Овърдрайв не ,от гледна точка цена. Овърдрайв работят с АПР и само софта за мотора и кутията подминава 3000лв. Ако вече те си пишат/наливат Софт е отделен въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Само са вметна,че кола с ТИПТРОНИК не подлежи на Стейдж с ремък и ролка! Няма Софт за кутията. Така ,че тук нещата приключват с ремап и около 410-420 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4opar Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Лошо,пак съм попаднал на ............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Попаднал си на хубава кола на малко километри. Кутията може да не е самолет като s tronic-a (надали ще усетиш фрапантна разлика), но поне е здрава и не би трябвало да имаш проблеми с нея. Дали ще е 420 или 480 коня колата не мисля, че е толкова фатално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4opar Публикувано 13 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Но тия е 310 Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T2A2 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Чети внимателно, има 2 момента: 1-Да оправиш двигателя, отиваш на 410++ коня 2-Да оправиш ролката и ремъка, е тук може и да не можеш и си оставаш с мощността по точка 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Би трбявало след като вдигаш налягането да печелиш нещо от ролката и с обикновения типтроник пък макар и да нямаш повече пикови коне заради оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Да го кажа пак Ремък+ролка+ Типтроник е НЕСЪВМЕСТИМА комбинация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 И все пак защо? Невъзможно е да се пренапише софта на автомата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thepowerofone Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Здравейте. Понеже и на мен скоро ми предсоти да се сдобия с 3,0 тфси, но C6, доста съм проучил около този мотор и това твърдение мисля, че е невярно: "Само са вметна,че кола с ТИПТРОНИК не подлежи на Стейдж с ремък и ролка!" Няма ремап на софтуера на типтроника в C6, но абсолютно си се модва мотора с по-малка ролка на чарджъра. S-tronic на този мотор в C6 няма. В C7 на този мотор слагат само S-tronic, за която има ремап. Не знам как стоят нещата с повечето торк с по-малка ролка там, но при C6 с типтроник, абсолютно си се модва с ролка мотора и се ремапва съответно. Цък Цък 2 Редактирано 13 Март 2017 от thepowerofone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Дидо ми е приятел и сутринта говорих с него. Типтроник+ролка + ремък не става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thepowerofone Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) RevoTechnik твърдят друго. Аз отделно из нета (ся ясно че съм нов с два-три поста, ама...) съм срещал на сумати места тая комбинация. Ето още един пример с един поляк (пускайта с гугъл транслатора): http://gregor10.pl/audi-a6-c6-3-0tfsi-caja-290km-stage-2-466km-588nm/ Разгледйате му и другите проекти с тоз мотор и ц6 със типтроник. Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 http://www.revotechnik.com/product-details/engine-hardware/30t-fsi-supercharger-pulley-upgrade-kit&engineid=145 Ето ти го Рево чети внимателно удебеленият шрифт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thepowerofone Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Ооо, май си прав... Ми данните им в сайтовете си противоречат. Редактирано 13 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Трима човека искаха да правят 3.0ТФСИ в А6 с Типтроник при Дидо и ги върна и тримата . Само Софт и това е. Скоро бяха пуснали пробно за А8 с 8ск Типтроник и го спряха ,защото просто не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thepowerofone Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 (Редактирано) Добре де, дори в сайта на апр може да се избере изрично дино-тестване на ц6 с типтроник (то друго няма на 3,0 тфси 290 коня): http://www.goapr.com/products/pulley_30tfsi.html Редактирано 13 Март 2017 от thepowerofone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 АПР винаги са били противоречиви според мен. Само със Софт Рево ,Маднес и т.н вадят 400+ ,а тия даже и ролка споменават. Като цяло странна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 ВАско, обади ми се и да ти дам да покараш моята въпреки, че е 3 литров дизел, 2012г.,кутията ми е С-троник (7 степенен), та да си направиш макар и малка съпоставка. Но определено реди скоростите по-бързо от типтроника..........и то при моя стил на каране....знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4opar Публикувано 14 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) Ще ми дадеш да се повозя Редактирано 15 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4opar Публикувано 2 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Един въпрос,някой пробвал ли е да смени лоста на А6 2014-15 със лост от 2016 и дали се получава без усложнения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване