ivelin.grukov Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Здравейте, Колеги. От известно време имам проблем свързан със студеното палене. Оказа се че О-пръстените на дюзите са за смяна. Проблема обаче е че и тандем помпата е прецакана и по скоро семеринга. Вкарва горяло масло в горивото и го прави черно та черно. Това по думите на майстора скапва дюзите а също така и проблема с О-пръстените бил причинен от него, понеже не са маслоустойчиви. Някой имал ли е подобни проблеми и съответно решение за тях. Помпата рециклира ли се или нова направо?(най ниската цена е 530лв. BOSCH) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 Колко коня е колата колега? Аз имах подобен проблем, смених о-пръстените на дюзите, горивен филтър и без значение загряла или студена палеше трудно когато реши и се оказа счупена някаквс тръбичка на помпата, първия път я залепихме но после вече не ставаше та я смених с Пиербург ако не се лъжа и беше по-ниска цена. Кажи ми коя година и колко коня си и утре ще ти кажа цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin.grukov Публикувано 22 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 2004 - Audi A4 B6 8E Avant1.9TDI 116PS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Колега цената на Бош е 535лв клиент, ако имаш познат ползващ отстъпки някъде може да я вземеш на хубави пари, ако си от Плевен аз мога да ти я намеря на 400лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Та, да попитам. И аз съм със същия проблем- помпата и при мен е заминала. Някой може ли да ме ориентира за цена на нова. Не знам на колегата дали ще е същата като за мен 2003 - Audi A4 B6 Avant1.9TDI 131PS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Хайде като се е почнало, кажете и каква е цената за 2004 - Audi A4 B6 Avant1.9TDI 101PS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 Търсете си тандем помпи на BOSCH ,по всеобщо мнение се водят безпроблемни. Може и втора употреба да е помпата,няма грижи на предната кола точно с такава я смених. Проблемните са тези на LUK! Единствено си сменете гарнитурата с нова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 23 Март 2017 Доклад Share Публикувано 23 Март 2017 (Редактирано) Ще трябва д я погледна каква е моята. А може ли да се провери без да се завирам по двигателя. Нещо по VIN 2004 - Audi A4 B6 Avant1.9TDI 101PS Редактирано 23 Март 2017 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki_v Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 За моята намерих 395лв. на BOSCH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Някой има ли актуална информация за цена на НОВА тандем помпа за 1.9 AWX на БОШ ( с или без отстъпка) или номер на помпата за да я потърся сам. Също има ли отзиви колко издържа НОВА помпа PIERBURG ? Доколкото разбирам са по-евтини от Боша,но незнам колко са дълговечени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 340лв Бош с отстъпка.Какво и е на твоята помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 (Редактирано) Казаха ми че сълзи нафта.Аз не съм я гледал още,но искам да се подготвя психически ако е тръгнала... И щуцера и бил лабав. Редактирано 11 Декември 2017 от tisho_psg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 За теча има комплекти с гарнитури по 40-50лв ама щуцера е тегава работата.Аз веднъж го лепих ама изкара половин година и направо я смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 (Редактирано) За сега ще карам така,няма други признаци на проблем освен теча.Догодина ще се целя в нова и аз.Мисля да пропусна етапа с лепене. Новата помпа с нови гарнитури ли си върви или те се купуват отделно при смяната? Ако БОШ е 340 с отстъпка предполагам се обезсмисля PIERBURG да се търси. Редактирано 11 Декември 2017 от tisho_psg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Помпата дойде без гарнитура.Гарнитурата е 12-13лв.Теча на нафта не е шега работа защото капе на генерацията което предполагам се сещаш до какво може да доведе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Утре ще огледам и ако е сериозен теча началото на Януари сменям. Дано не ме дават по Телевизията до тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Провери също маркуча на антифриза който минава точно под тандем помпата, нафтата, която капе от помпата капе точно на самият маркуч и с времето маркуча се надува, като балон и се къса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Щуцера е важен ,колкото теча,ако е хлабав и изпуска вакум,оставаш без спирачки,въобще не е за пренебрегване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 А някой решил ли е проблема кардинално с тия хлабави щуцери че и мен ми е на дневен ред Има ли опция да се извади този щуцер а на негово място да се направи резба и да се навие друг издялан на струга примерно? Най лесно ми изглежда да се завари но ще изметне може би цялата помпа и пак греда Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Така като го гледам как е направен според мен всеки стругар може да го валцува или там какъвто е термина и да изкара едни 200-300 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Имам Тандем Помпа с разбит щуцер от предишната кола. Някой ако иска, мога да му я изпратя да експериментира дали може да се ремонтира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Аз я искам ако е за avf/awx Благодаря Ще пиша л.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 На 1.9 всичките са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 3 hours ago, Passi said: Помпата дойде без гарнитура.Гарнитурата е 12-13лв.Теча на нафта не е шега работа защото капе на генерацията което предполагам се сещаш до какво може да доведе. Може да доведе най-много до миризма на нафта в купето и добре смазана генерация,не се шашкайте излишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 (Редактирано) мога да съдействам за тандем попа на бош F 009 D02 799 - 360лв. с отстъпка . PIERBURG 7.24807.17.0 - 380лв пак с отстъпка . Редактирано 12 Декември 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване