Jump to content

Тандем Помпа А4 Б6 1.9TDI


ivelin.grukov

Recommended Posts

Здравейте, Колеги.

От известно време имам проблем свързан със студеното палене. Оказа се че О-пръстените на дюзите са за смяна.
Проблема обаче е че и тандем помпата е прецакана и по скоро семеринга. Вкарва горяло масло в горивото и го прави черно та черно.

Това по думите на майстора скапва дюзите а също така и проблема с О-пръстените бил причинен от него, понеже не са маслоустойчиви.

Някой имал ли е подобни проблеми и съответно решение за тях. Помпата рециклира ли се или нова направо?(най ниската цена е 530лв. BOSCH)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колко коня е колата колега? Аз имах подобен проблем, смених о-пръстените на дюзите, горивен филтър и без значение загряла или студена палеше трудно когато реши и се оказа счупена някаквс тръбичка на помпата, първия път я залепихме но после вече не ставаше та я смених с Пиербург ако не се лъжа и беше по-ниска цена. Кажи ми коя година и колко коня си и утре ще ти кажа цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега цената на Бош е 535лв клиент, ако имаш познат ползващ отстъпки някъде може да я вземеш на хубави пари, ако си от Плевен аз мога да ти я намеря на 400лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, да попитам. И аз съм със същия проблем- помпата и при мен е заминала. Някой може ли да ме ориентира за цена на нова. Не знам на колегата дали ще е същата като за мен

2003 - Audi A4 B6  Avant1.9TDI  131PS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсете си тандем помпи на   BOSCH ,по всеобщо мнение се водят безпроблемни.

Може и втора употреба да е помпата,няма грижи на предната кола точно с такава я смених.

Проблемните са тези на LUK!

Единствено си сменете гарнитурата с нова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва д я погледна каква е моята. А може ли да се провери без да се завирам по двигателя. Нещо по VIN  2004 - Audi A4 B6  Avant1.9TDI  101PS

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Някой има ли актуална информация за цена на НОВА тандем помпа за 1.9 AWX на БОШ ( с или без отстъпка) или номер на помпата за да я потърся сам.

 

Също има ли отзиви колко издържа НОВА помпа PIERBURG ? Доколкото разбирам са по-евтини от Боша,но незнам колко са дълговечени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми че сълзи нафта.Аз не съм я гледал още,но искам да се подготвя психически ако е тръгнала...

И щуцера и бил лабав.

Редактирано от tisho_psg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За теча има комплекти с гарнитури по 40-50лв ама щуцера е тегава работата.Аз веднъж го лепих ама изкара половин година и направо я смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега ще карам така,няма други признаци на проблем освен теча.Догодина ще се целя в нова и аз.Мисля да пропусна етапа с лепене.

Новата помпа с нови гарнитури ли си върви или те се купуват отделно при смяната?

Ако БОШ е 340 с отстъпка предполагам се обезсмисля PIERBURG  да се търси.

Редактирано от tisho_psg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата дойде без гарнитура.Гарнитурата е 12-13лв.Теча на нафта не е шега работа защото капе на генерацията което предполагам се сещаш до какво може да доведе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери също маркуча на антифриза който минава точно под тандем помпата, нафтата, която капе от помпата капе точно на самият маркуч и с времето маркуча се надува, като балон и се къса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой решил ли е проблема кардинално с тия хлабави щуцери че и мен ми е на дневен ред

Има ли опция да се извади този щуцер а на негово място да се направи резба и да се навие друг издялан на струга примерно?

Най лесно ми изглежда да се завари но ще изметне може би цялата помпа и пак греда

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като го гледам как е направен според мен всеки стругар може да го валцува или там какъвто е термина и да изкара едни 200-300 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Тандем Помпа с разбит щуцер от предишната кола.

Някой ако иска,  мога да му я изпратя да експериментира дали може да се ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Passi said:

Помпата дойде без гарнитура.Гарнитурата е 12-13лв.Теча на нафта не е шега работа защото капе на генерацията което предполагам се сещаш до какво може да доведе.

Може да доведе най-много до миризма на нафта в купето и добре смазана генерация,не се шашкайте излишно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мога да съдействам за тандем попа на бош  F 009 D02 799 - 360лв. с отстъпка . 

PIERBURG   7.24807.17.0  - 380лв пак с отстъпка .

Редактирано от atanasovkn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...