Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С тоя мотор се предполага че колата ще се тормози. При 2 тона купе ако му сложиш нещо по-малко от 18ки в завойте няма да е добре. Отделно спирачнитенапарати не съм сигурен дали ще влязат в 16ки, ама и да влязат ще е гавра.

Темпомата се монтира за 20 минути и за още 20 се прекарва само едно кабелче и си работи. Ако имаш затруднения ще пишеш и ще ти обясним по-подробно.

Странно защо собственика е извадил доста пари за вериги и то сменени в Порше, но не и за преден джам.

Екстрите не ги мисли много, със сигурност и УСБ няма, но вече има доста инфо по интернет, така че може да си добавиш каквото си поискаш.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много отново, за стъклото допускам, че колата е оставяна в доверен сервиз на каското и там са си направили каквото искат.. Може би след градушката. Колата мисля да си я карам със зимните джанти, щом са оригинални смятам, че така си е излязла. Според вас за колко мога да продам 20ките, не ми изглеждат нещо особено марково, но все пак едни 1300 с гумите трябва да струват. УСБ даже не знам какво е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора карат с 19'' и нямат проблем с возията или кривене на джанти. Ако я вземеш, покарай си я с тях и тогава реши, все пак джантите отварят доста колата.

Помисли дали ти трябва такъв мотор, на бенз ли ще я караш, ако не къде и каква газ и къде да я заведеш за пълен преглед, за да ти кажат всички евентуални болежки. Покарай я и ако те израдва - скачай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29 minutes ago, OvivO said:

Доста хора карат с 19'' и нямат проблем с возията или кривене на джанти. Ако я вземеш, покарай си я с тях и тогава реши, все пак джантите отварят доста колата.

Помисли дали ти трябва такъв мотор, на бенз ли ще я караш, ако не къде и каква газ и къде да я заведеш за пълен преглед, за да ти кажат всички евентуални болежки. Покарай я и ако те израдва - скачай :)

 

Със сигурност ще й сложа газ, но ако я взема поне един месец ще се кара на бензин за да преценя дали искам да я задържа повече време. За преглед, четох много мнения за сервиз Д-брос, писах на лично на Цветан, ако колата днес ми хареса направо ще му се обадя :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в 90% от случаите една джанта отваря колата,аз карам с 19-ки като изобщо не се заглеждам по дупките и нямам нито прецакана гума нито джанта,докато виж оригиналните 17-ки зимата заминаха 2 гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз.

Набарах от ОЛХ лайсни за 50 лева, защото мойте са само сиви и този кант го няма.

Фолирах ги с 5д фолио, което за мен изглежда най-реално и днес ще ги монтирам.

Някой има ли представа лайсната на таблото лесно ли се сваля ? С какви инструменти ще ме посъветвате да го направя?

20128e8eea5796c2.jpg3d67c05d6a79628a.jpgbf35328daa1e1079.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, noX написа:

Да се похваля и аз.

Набарах от ОЛХ лайсни за 50 лева, защото мойте са само сиви и този кант го няма.

Фолирах ги с 5д фолио, което за мен изглежда най-реално и днес ще ги монтирам.

Някой има ли представа лайсната на таблото лесно ли се сваля ? С какви инструменти ще ме посъветвате да го направя?

 

 

Ако имаш предвид рамката около километража и екрана на ММИ - ето тук е описано подробно - https://www.justanswer.com/audi/68mik-audi-a6-remove-dash-2010-audi-a6.html .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се заиграх с едни дървени лайсни да ги правя пиано лак, въпреки че не ми се разваляха, понеже са от рядкото светло дРъво ама....
ПС: Ако някой има излишна лайсна на таблото да ми пише! :Д Че тези са ми само 4 от англичанка :(
 

21121949_163104067574576_1055717338_n.jpg

21101036_163104047574578_1237403356_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайсната на таблото с пластмасов инструмент за щипки се вади. Може и с отвертка.

Колега, за какво ти е 4.2 ако ще и слагаш газ и ще я караш с малки джанти. Тотално динамиката на тази кола ще и замине. Аз също съм карал с джанти от 15ки до 21 цола и не съм имал проблеми. Все пак трябва да случиш на читави джанти. Ако са оригинални и не заварявани/боядисвани прахово и хубави гуми няма да имаш проблем.

УСБ е един модул с жабката дето мушкаш флашка и ти се пуска музиката.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Забравих да похваля колегата за черните лайсни - зверски!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo радват лайсните и защото не са просто пиано лак, а си личи леко и фурнира на дървото :)при мен са светлите от бреза и по-скоро ми харесват.

ако бяха махагонче црвено - направо черен пиано или фолио някакво...много ми е чичковско :)

 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO пиано лак са, просто тавана е шперплат и се отразява :)

Другите не са готови още, много трудно става без да попадне прашинка, а и нямам време

  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pe6koo Гледам си разхвърлил половината кола. Какво още правиш по нея.

 

Питам понеже все ги изпипваш нещата и редовно те копирам. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovpТази я взех ударена за части :hilezh: Oстанаха от нея само дреболии :)
Тези дни обаче трябва да разхвърля и моята за ремък и ролки, че гледам е накъсан и е прескочил една писта долу при динамото и шуми кофти. Колекторите ми се искаше да изчистя и да рециклирам фаровете, но ме съмнява да направя всичко на веднъж 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, zafirovp написа:

 

Лайсната на таблото с пластмасов инструмент за щипки се вади. Може и с отвертка.

 

Колега, за какво ти е 4.2 ако ще и слагаш газ и ще я караш с малки джанти. Тотално динамиката на тази кола ще и замине. Аз също съм карал с джанти от 15ки до 21 цола и не съм имал проблеми. Все пак трябва да случиш на читави джанти. Ако са оригинални и не заварявани/боядисвани прахово и хубави гуми няма да имаш проблем.

 

УСБ е един модул с жабката дето мушкаш флашка и ти се пуска музиката.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Забравих да похваля колегата за черните лайсни - зверски!!!

Здравейте. Как да разбера дали имам усб при мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В жабката до CD changer-a трябва да има още една кутия на която пише AMI (Audi Music Interface)

Ако колата я няма може да се ретрофитне лесно оригинална (трудно се намира) или китайче (Denso)

@pe6koo

Адаш, за фаровете ако ти се занимава им сложи някакви афтърмаркет лупи. Маримото мини версия 7 казват че бие много от оригиналните фарове, пък вече има и декоративни пръстени същите като оригинала. Малко са скъпи но ще си избиеш парите от оригинални баласти и крушки.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги разгледам, но като цяло предпочитам да се придържам кум оригиналното. А и незнам други лупи дали няма да пречат на завиването. Като отворя фаровете ще преценя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ако искаш завиване не става.

Един съвет - кабелите във фаровете масово са със повредена изолация. На всяка германска кола след 2000 и някоя е така понеже по закон трябва да се използват някакви кабели със скапана изолация. Като отвориш твойте обърни внимание дали не са напукани и ако са може да има сложиш по един термо шлаух. Иначе като минеш през някоя дупка прави късо и гърмят бушони/баласти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zafirovp написа:

В жабката до CD changer-a трябва да има още една кутия на която пише AMI (Audi Music Interface)

Ако колата я няма може да се ретрофитне лесно оригинална (трудно се намира) или китайче (Denso)

@pe6koo

Адаш, за фаровете ако ти се занимава им сложи някакви афтърмаркет лупи. Маримото мини версия 7 казват че бие много от оригиналните фарове, пък вече има и декоративни пръстени същите като оригинала. Малко са скъпи но ще си избиеш парите от оригинални баласти и крушки.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Някаква представа от къдеможе да се намери и горе-долу какви пари са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @zafirovp смятам направо да подменя всички кабели. Миналата година като ги свалях, имаше 2 с накъсана изолация на габабарита, най-вероятно и за завиването ще има понеже на два пъти ми набива грешка.

@Acmilan AMI се намира доста трудно - доста хора търсим и е голяма борба :Д

Около 500лв вървят, а Деншъна и той е в този ценови диапазон до колкото знае

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за фарките, аз имах скъсано кабелче на завиването. Оправих го и всичко светна 6 точки, обаче видях, че са доста нацепени изолационните кабели и след 2 дни каране пак светна лампата, отворих ги, но не забелязах да има скъсан кабел. Има ли някакъв бушон, който може да е изгорял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...