pe6koo Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Предното стъкло е сменяно - не е атермично като задното. Тоест виж дали е монтирано като хората, да не влиза вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 На 8/22/2017 at 17:27, trapera94 написа: Тръгнах да слагам фейслифт фарки след това пак сложих мойте и пак не дава ! Няма ли да ги слагаш новите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 С тоя мотор се предполага че колата ще се тормози. При 2 тона купе ако му сложиш нещо по-малко от 18ки в завойте няма да е добре. Отделно спирачнитенапарати не съм сигурен дали ще влязат в 16ки, ама и да влязат ще е гавра. Темпомата се монтира за 20 минути и за още 20 се прекарва само едно кабелче и си работи. Ако имаш затруднения ще пишеш и ще ти обясним по-подробно. Странно защо собственика е извадил доста пари за вериги и то сменени в Порше, но не и за преден джам. Екстрите не ги мисли много, със сигурност и УСБ няма, но вече има доста инфо по интернет, така че може да си добавиш каквото си поискаш. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Важното е екземплярът да е читав, гледан и да те кефи, за да си го караш и поддържаш с удоволствие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Благодаря много отново, за стъклото допускам, че колата е оставяна в доверен сервиз на каското и там са си направили каквото искат.. Може би след градушката. Колата мисля да си я карам със зимните джанти, щом са оригинални смятам, че така си е излязла. Според вас за колко мога да продам 20ките, не ми изглеждат нещо особено марково, но все пак едни 1300 с гумите трябва да струват. УСБ даже не знам какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Доста хора карат с 19'' и нямат проблем с возията или кривене на джанти. Ако я вземеш, покарай си я с тях и тогава реши, все пак джантите отварят доста колата. Помисли дали ти трябва такъв мотор, на бенз ли ще я караш, ако не къде и каква газ и къде да я заведеш за пълен преглед, за да ти кажат всички евентуални болежки. Покарай я и ако те израдва - скачай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 29 minutes ago, OvivO said: Доста хора карат с 19'' и нямат проблем с возията или кривене на джанти. Ако я вземеш, покарай си я с тях и тогава реши, все пак джантите отварят доста колата. Помисли дали ти трябва такъв мотор, на бенз ли ще я караш, ако не къде и каква газ и къде да я заведеш за пълен преглед, за да ти кажат всички евентуални болежки. Покарай я и ако те израдва - скачай Със сигурност ще й сложа газ, но ако я взема поне един месец ще се кара на бензин за да преценя дали искам да я задържа повече време. За преглед, четох много мнения за сервиз Д-брос, писах на лично на Цветан, ако колата днес ми хареса направо ще му се обадя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 в 90% от случаите една джанта отваря колата,аз карам с 19-ки като изобщо не се заглеждам по дупките и нямам нито прецакана гума нито джанта,докато виж оригиналните 17-ки зимата заминаха 2 гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Да се похваля и аз. Набарах от ОЛХ лайсни за 50 лева, защото мойте са само сиви и този кант го няма. Фолирах ги с 5д фолио, което за мен изглежда най-реално и днес ще ги монтирам. Някой има ли представа лайсната на таблото лесно ли се сваля ? С какви инструменти ще ме посъветвате да го направя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Преди 21 часа, Dan4ote написа: Няма ли да ги слагаш новите? Сложени са вече ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Преди 1 час, noX написа: Да се похваля и аз. Набарах от ОЛХ лайсни за 50 лева, защото мойте са само сиви и този кант го няма. Фолирах ги с 5д фолио, което за мен изглежда най-реално и днес ще ги монтирам. Някой има ли представа лайсната на таблото лесно ли се сваля ? С какви инструменти ще ме посъветвате да го направя? Ако имаш предвид рамката около километража и екрана на ММИ - ето тук е описано подробно - https://www.justanswer.com/audi/68mik-audi-a6-remove-dash-2010-audi-a6.html . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 И аз се заиграх с едни дървени лайсни да ги правя пиано лак, въпреки че не ми се разваляха, понеже са от рядкото светло дРъво ама.... ПС: Ако някой има излишна лайсна на таблото да ми пише! :Д Че тези са ми само 4 от англичанка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Еееее луд ли си, мега яко е станало! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Лайсната на таблото с пластмасов инструмент за щипки се вади. Може и с отвертка. Колега, за какво ти е 4.2 ако ще и слагаш газ и ще я караш с малки джанти. Тотално динамиката на тази кола ще и замине. Аз също съм карал с джанти от 15ки до 21 цола и не съм имал проблеми. Все пак трябва да случиш на читави джанти. Ако са оригинални и не заварявани/боядисвани прахово и хубави гуми няма да имаш проблем. УСБ е един модул с жабката дето мушкаш флашка и ти се пуска музиката. Sent from my iPhone using Tapatalk Забравих да похваля колегата за черните лайсни - зверски!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 (Редактирано) @pe6koo радват лайсните и защото не са просто пиано лак, а си личи леко и фурнира на дървото при мен са светлите от бреза и по-скоро ми харесват. ако бяха махагонче црвено - направо черен пиано или фолио някакво...много ми е чичковско Редактирано 26 Август 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 @OvivO пиано лак са, просто тавана е шперплат и се отразява Другите не са готови още, много трудно става без да попадне прашинка, а и нямам време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 @pe6koo Гледам си разхвърлил половината кола. Какво още правиш по нея. Питам понеже все ги изпипваш нещата и редовно те копирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 @zafirovpТази я взех ударена за части Oстанаха от нея само дреболии Тези дни обаче трябва да разхвърля и моята за ремък и ролки, че гледам е накъсан и е прескочил една писта долу при динамото и шуми кофти. Колекторите ми се искаше да изчистя и да рециклирам фаровете, но ме съмнява да направя всичко на веднъж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acmilan Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Преди 18 часа, zafirovp написа: Лайсната на таблото с пластмасов инструмент за щипки се вади. Може и с отвертка. Колега, за какво ти е 4.2 ако ще и слагаш газ и ще я караш с малки джанти. Тотално динамиката на тази кола ще и замине. Аз също съм карал с джанти от 15ки до 21 цола и не съм имал проблеми. Все пак трябва да случиш на читави джанти. Ако са оригинални и не заварявани/боядисвани прахово и хубави гуми няма да имаш проблем. УСБ е един модул с жабката дето мушкаш флашка и ти се пуска музиката. Sent from my iPhone using Tapatalk Забравих да похваля колегата за черните лайсни - зверски!!! Здравейте. Как да разбера дали имам усб при мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 В жабката до CD changer-a трябва да има още една кутия на която пише AMI (Audi Music Interface) Ако колата я няма може да се ретрофитне лесно оригинална (трудно се намира) или китайче (Denso) @pe6koo Адаш, за фаровете ако ти се занимава им сложи някакви афтърмаркет лупи. Маримото мини версия 7 казват че бие много от оригиналните фарове, пък вече има и декоративни пръстени същите като оригинала. Малко са скъпи но ще си избиеш парите от оригинални баласти и крушки. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Ще ги разгледам, но като цяло предпочитам да се придържам кум оригиналното. А и незнам други лупи дали няма да пречат на завиването. Като отворя фаровете ще преценя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Не, ако искаш завиване не става. Един съвет - кабелите във фаровете масово са със повредена изолация. На всяка германска кола след 2000 и някоя е така понеже по закон трябва да се използват някакви кабели със скапана изолация. Като отвориш твойте обърни внимание дали не са напукани и ако са може да има сложиш по един термо шлаух. Иначе като минеш през някоя дупка прави късо и гърмят бушони/баласти. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acmilan Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Преди 1 час, zafirovp написа: В жабката до CD changer-a трябва да има още една кутия на която пише AMI (Audi Music Interface) Ако колата я няма може да се ретрофитне лесно оригинална (трудно се намира) или китайче (Denso) @pe6koo Адаш, за фаровете ако ти се занимава им сложи някакви афтърмаркет лупи. Маримото мини версия 7 казват че бие много от оригиналните фарове, пък вече има и декоративни пръстени същите като оригинала. Малко са скъпи но ще си избиеш парите от оригинални баласти и крушки. Sent from my iPhone using Tapatalk Някаква представа от къдеможе да се намери и горе-долу какви пари са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 @zafirovp смятам направо да подменя всички кабели. Миналата година като ги свалях, имаше 2 с накъсана изолация на габабарита, най-вероятно и за завиването ще има понеже на два пъти ми набива грешка. @Acmilan AMI се намира доста трудно - доста хора търсим и е голяма борба :Д Около 500лв вървят, а Деншъна и той е в този ценови диапазон до колкото знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Като стана въпрос за фарките, аз имах скъсано кабелче на завиването. Оправих го и всичко светна 6 точки, обаче видях, че са доста нацепени изолационните кабели и след 2 дни каране пак светна лампата, отворих ги, но не забелязах да има скъсан кабел. Има ли някакъв бушон, който може да е изгорял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts