naskovolley Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Здравейте, знам че е писано много за тези двигатели но доста се обърках от четене и ми се иска да си избера мотор с ваша помощ. Колата ще е комби, автоматик и куатро. 2.7 ми е достатъчно мощен и първо се спрях на него. Знаете ли дали е по-тих от 3.0? Доколкото разбрах разхода е почти еднакъв при положение, че 2.7 ще е куатро? Интересува ме дали има разлика в здравината на двата мотора? Предполагам, че подръжката ще е една и съща? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Няма смисъл особено ако е автомат куатро по-малкия двигател ще ти харчи повече а тия коне от 3 л на тая тежка кола са на границата надостатъчното и без това.. Все пак ако е в по-добро състояние 2.7 я вземи но ако гледаш някакваикономия спрямо3 л няма такава.. Генерално не ти трябва дизел ама ти си знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazichene Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Ако ще е автоматик + куатро - 3.0 ТДИ. Цаката е да вземеш качествено поддържан автомобил по възможност на реални километри (90% от тези на под 200000 не са реални). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 200к ако намеря на реални такава веднага вземам хаха , аз съм преглътнал , че ще е минимум на 300к за 2007 година кола .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskovolley Публикувано 18 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 И тези под 200 хил. в Германия ли не са реални? А имате ли наблюдения дали са еднакво шумни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Exclusive77 Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Почти винаги можеж да намериш кола под 200к км. не слушай тези които ти казват, че нямало под 300к км.... ДА ВЯРНО НЯМА ЗА 10к лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 1 hour ago, naskovolley said: И тези под 200 хил. в Германия ли не са реални? А имате ли наблюдения дали са еднакво шумни? Двигателите са технологично еднакви, съответно са еднакво шумни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madshaman Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Избирай тройката,много по-голям ряс има от 2.7.Подръжката им е горе долу еднаква на двата двигателя,ако не и същата.Гледай по възможност да е мотора с 233кс.Много е здрава колата,само да е подържана изрядно.По възможност вземи вина и я провери как е излезнала от завода и до кога е обслужвана в официален сервиз на AUDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naskovolley Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 Благодаря за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 И ако е на 300 000 какво, да не е за изхвърляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Е тя е била изхвърлена вече поне 1 път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Това да не е лада, дето за 300 000 км й се прави основен ремонт два пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Everio Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11445187975375635&slink=2u87kk http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11492269216165288&slink=2u87kk Аз бюджет не разбрах,колко затова давам два според мен много добре изглеждащи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Фейслифта не е зле,но с префейс все има с какво да си троши нервите и парите човек. Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Април 2017 Доклад Share Публикувано 21 Април 2017 Фейсовите А6-ци са с други двигатели и скоростни кутии. Асиметрично куатро 40/60. Всички дизели вече са комън рейл. Появява се 3.0Т, кутиите са последни ревизии на първото поколение 6HPxx (за мултитрониците не знам какви са разликите). Изобщо фейсова А6/Ц6 е много сериозен автомобил. Показателна е цената, която рязко скача за еднакви по години и километри коли, с "единствена" разлика - фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acCesSor Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 http://m.mobile.bg/details/11476265315035109 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване