Prophian Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 (Редактирано) 6 hours ago, fifipaldi said: Знам и за няколко човека с 3.0 TDI, които не могат да спят от притеснение кога ще пусне стружки помпата и ще олекнат с 10 бона, а знам и за доста такива, които вече олекнаха. Оказа се че не всички CCWA двигатели са със стругованата помпа, ако помпата е 059 130 755 BK, няма да имате никакъв проблем, излиза че са почнали да ги слагат дори на CCWA от 2010г. П.с. 059 130 755 BK е ревизираната помпа. Редактирано 27 Април 2017 от Prophian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Така е, тази помпа се слага от 03.11.2010-та година, което е към края на пре-фейс модела и може да се предположи, че малко коли са излезли с нея от завода. На 01.10.2014-та обаче има и още по-нова ревизия с номер: 059 130 755 BS. Не знам какво е променяно там обаче, но явно и тази от 2010-та не е прекрасна . Цената и на 2-те е 3700 лв. без отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 10 hours ago, manchorov said: Докато 2.0тфси 211 коня си се монтира и след фейса Пиша го за втори път - конете нямат връзка с монтираните маслени сегменти. 10 hours ago, netizen said: 3.0тфси същите драми ли ги има с маслата? Не мога да отговоря конкретно, НО ПРИНЦИПНО - хората избиращи да карат S, RS, M, ST, STI и други подобни силно се интересуват от масла Стандартен проблем на М5/Е60 са биелни лагери - (почти) задължително се сменят. Никой досега не се е разделил с колата си заради подобен "проблем". Обикновено след смяна се минава и на по-различно от ОЕМ-ското масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Преди 2 часа, robobug написа: Пиша го за втори път - конете нямат връзка с монтираните маслени сегменти. Има щото в 224 коня 2.0 тфси вече го няма проблема.Поне така се говори.От тази гледна точка споменавам постоянно конете на двигателя.А това че може да са оправили и някой с 211 коня си е друга работа.Както и не случайно говоря за 3.0 тди 245 коня а не за 239 коня. Преди 5 часа, fifipaldi написа: Не знам какво е променяно там обаче, но явно и тази от 2010-та не е прекрасна . Цената и на 2-те е 3700 лв. без отстъпка. Едва ли има прекрасни и вечни части.Въпроса е да няма фабрични изгъзици А че всичко се троши е ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Април 2017 Доклад Share Публикувано 27 Април 2017 Той иска да ти каже, че това, че са с еднакви коне не значи, че проблема го има и при фейслифта (аз не знам дали е така, само пояснявам). Иначе вечни части наистина няма и проблеми има не само при Ауди, но и при останалите марки. За това си купуваш колата от магазина и си караш, а ако не - ремонтираш като/ако се наложи. Не знам кой писа, че не оправяли по гаранция в Европа проблема с маслото. Хората в UK си ги минават масово, че дори им дават S4-ки и S5-тици за оборотни коли докато им правят ремонта. Моята е от Германия и също е минала смяна на двигателя по гаранция. Тъпото тук е, че за да мине по гаранция се прави замерване и разхода на масло трябва да е повече от 500 милилитра(или дори повече по спомен) на 1000 километра, което е пълна тъпотия и реално ти казват, че ако колата ти харчи до 5 литра масло на 10 000 километра си ОК и нямаш проблем :). Клиентите нямат никаква вина за разхода на масло, те карат (поне докато колата е в гаранция) така както са им предписали. Абе насрали са се, но двигателя иначе е супер. Дано новото 2.0 TFSI няма подобни проблеми защото изглежда доста привлекателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 По гаранция не съм прочел на някой да са му отказали ремонт. При поддръжане само в официален сервиз се поема ремонта и на извънгаранционни коли. Проблемът с такъв ремонт е, че буквално само сменят буталата. А като се свали моторът има възможност за малко повече пари да се направи пълна ревизия и да стане като нов. Един немец се оплакваше в motor-talk,че ремонтът струвал 4000Евро (обясняваше как се е разпределила сумата, за да не плаща той), но му поискали още 800 за смяна на вериги. Което е абсурдно - ето последната ревизия на ангренажната верига, която ми излиза в Еуратек: 06K109158AD ВЕРИГА АНГРЕНАЖ CHHB 150.17 лв. За обтегачите има акция и трябва всички да са сменени с втората ревизия при поредното влизане на колата в сервиз. Ето списък на руски с частите необходими само за смяна на буталата на 1.8/2.0. По спомен от английски форум Ауди са предвидили 12 часа за работа. В списъка има нови шпилки и гайки и за турбината, както и нови пръскалки за масленото охлаждане (още един компонент, който го обвиняват за проблема): http://vag-dealer.ru/articles/18_tfsi_pistons_replacement Ето една интересна статия за консумация на масло при автомобили след 2010-та: http://www.consumerreports.org/cro/magazine/2015/06/excessive-oil-consumption/index.htm В края на статията има и интересна таблица с автомобили, които искат повече от литър масло между смените. На 6-то място виждаме А4/2.0т. Ето по години как се е променял разхода (за USA): % от автомобилите, нуждаещи се от доливане на повече от кварта масло: 2010 - 58% 2011 - 48% 2012 - 9% 2013 - 4% 2014 - 2% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 16 hours ago, fifipaldi said: Така е, тази помпа се слага от 03.11.2010-та година, което е към края на пре-фейс модела и може да се предположи, че малко коли са излезли с нея от завода. На 01.10.2014-та обаче има и още по-нова ревизия с номер: 059 130 755 BS. Не знам какво е променяно там обаче, но явно и тази от 2010-та не е прекрасна . Цената и на 2-те е 3700 лв. без отстъпка. И да и не, BK e слагана на фейслифта и там няма проблеми със стружките, просто BS e новата ревизия (не мисля, че има някаква драма). Иначе цената на помпите е умопомрачителна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 6 hours ago, robobug said: В края на статията има и интересна таблица с автомобили, които искат повече от литър масло между смените. На 6-то място виждаме А4/2.0т. Ето по години как се е променял разхода (за USA): % от автомобилите, нуждаещи се от доливане на повече от кварта масло: 2010 - 58% 2011 - 48% 2012 - 9% 2013 - 4% 2014 - 2% По-интересното за мен в тази таблица е че 37% от S4`ките през 2010 горят масло ,което значи че и първите 3.0tfsi имат някакъв проблем ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 преди 59 минути, Prophian написа: И да и не, BK e слагана на фейслифта и там няма проблеми със стружките, просто BS e новата ревизия (не мисля, че има някаква драма). Иначе цената на помпите е умопомрачителна. Аз не съм казвал, че има проблем със стружките при фейслифта. Просто явно и тя има някакъв дефект щом е пусната нова ревизия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 (Редактирано) 24 minutes ago, boboweb said: По-интересното за мен в тази таблица е че 37% от S4`ките през 2010 горят масло ,което значи че и първите 3.0tfsi имат някакъв проблем ... При първите S4-ки (като моята) проблема е в картерната вентилация - има си сервизна акция и друг номер вентилация, който се монтира (+ софтуерен ъпдейт на мотора). След това похарчва 100 - 150 гр. / 1000 км. в зависимост от стила на шофиране и маслото. Редактирано 28 Април 2017 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 (Редактирано) Мен пък друго ми направи впечатление в тази таблица.Защо между С4 и С5 има разлика в процентите след като са с един и същ двигател.И защо при напречните 2.0Т в А3 проблем няма.Странна работа.Абе осрали са се малко Ауди с ФСИ двигателите в началото.Дано за напред да не е така,че стават малко ширпотреба... Като цяло след 2013 нещата изглеждат добре.Ама не и за нас потребителите на втора ръка. Редактирано 28 Април 2017 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boboweb Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 5 hours ago, BECKO said: При първите S4-ки (като моята) проблема е в картерната вентилация - има си сервизна акция и друг номер вентилация, който се монтира (+ софтуерен ъпдейт на мотора). След това похарчва 100 - 150 гр. / 1000 км. в зависимост от стила на шофиране и маслото. Мерси за инфото ! 100-150гр звучи разумно . А имаш ли представа преди да се фиксне тоя проблем колко масло харчи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Моята харчеше около 400 гр./1000 км. градско, а извън града около 200 - 250 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 след първоначално обслужване моята 2.0 тфси ѝ светна лампата за маслото след 4000км, долях 1 литър. Смених PCV/EVAP клапани и очаквам да е по-добре сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Не искам поста ми да се приема като препоръка. При подобен разход аз направих дълга промивка с Lubegard. Разходът на масло не е е паднал още:) но съм със сравнително евтино масло. Това, което веднага се видя е, че ауспусите, които бях черни и мазни след няколко хиляди километра вече са само черни. Тия дни ще ги мия, за да видя дали и колко време ще останат бели. Руснаците твърдят, че при сменени сегменти и запазване на интервала от 30к км с неподходящо масло проблемът пак ще възникне. А обяснението съм го дал в по-горен пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Значи според руснаците на Ауди им е по-евтино да сменят гаранционно двигатели вместо да променят интервала за смяна на масло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Ще спомена само дизелгейт. "Евтино" за една корпорация е едно, за един потребител - друго. Мотивите за едно решение на корпорация са едни, на един потребител - други......а на един инженер - трети. Единственото сигурно нещо е, че този интервал е убийствен за двигателите. За някои повече, за други по-малко. А гаранционно сменен двигател (заради маслен проблем !) е изключително рядко нещо при това поколение 2.0Т. Едит: За любителите икономисти - производствената цена на едно бутало е около 15-20Евро, сегментите са по-евтини. Кое колко евтино им е било на Ауди - вадете елките и смятайте. Редактирано 29 Април 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Особено интерсни са инж"е"нерните решения, когато собственикът ги върне за поправка, понеже са твърде здрави и устойчиви и вредят на корпоративните интереси Едит: Да живее потребителя... Редактирано 29 Април 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Всъщност гаранционно са сменяни двигатели заради скъсана верига. Причината е една пружинка в обтегача, която струва......ами нямам идея, но предполагам около 20 цента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 на какво попаднах, дали са истински? https://www.aliexpress.com/item/OEM-Piston-Ring-Set-fit-AUDI-TT-A3-VW-Passat-Tiguan-Jetta-Golf-GTI-2/32745358456.html?spm=2114.01010208.3.163.u5erYJ&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10068_10136_10137_10157_10060_10138_10155_10062_10156_10154_10056_10055_10054_10059_10099_10103_10102_10096_10148_10147_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10181_10037_10182_10032_10078_10079_10077_10073_10070_10123_10124,searchweb201603_9,ppcSwitch_5&btsid=d747c85f-d2ce-414f-9059-53ef843fa960&algo_expid=889484a1-8674-4f16-832e-53d65c2d54ae-23&algo_pvid=889484a1-8674-4f16-832e-53d65c2d54ae Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 преди 58 минути, robobug написа: Едит: За любителите икономисти - производствената цена на едно бутало е около 15-20Евро, сегментите са по-евтини. Кое колко евтино им е било на Ауди - вадете елките и смятайте. А от интервал 15км за смяна на масло в гаранционен срок щяха да печелят двойно от масло. Да ти кажа ли колко им струва час работа за смяна, колко струва литър масло и за колко го продават ? Продължаваш ли да твърдиш, че причина за проблема е интервалът за смяна на масло и евтиното решение е безплатна (за потребителя) смяна на елементи от двигателя или да носим елки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 А от махане на катализатори и ДПФ-и ще сметнеш ли каква е печалбата....или не си чул за "дизелгейт"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Какъв дизелгейт, какви катализатори, какви 5лв ? Ако трябва, пак ще повторя - продължаваш ли да твърдиш, че причина за проблема е интервалът за смяна на масло и евтиното решение е безплатна (за потребителя) смяна на елементи от двигателя или да носим елки ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Продължавам да твърдя, че си некомпетентен да правиш сметка на ВАГ какво им е евтино. Некомпетентен си да разбереш техническата страна на проблема. Некомпетентен си да разбереш защо е избрано това техническо решение, както и не разбираш за какво са сложили катализатори на колите...... които струват пари. И да - проблемът на съвременните (най-вече бензинови) двигатели е удължената смяна на масло, с такова, което не е подходящо за такива интервали. Някои двигатели са засегнати повече, други по-малко от тази "мода". Различните автомобили се експлоатират при различни условия - различни климатични пояси, различни режими - от градски до пистови (или магистрали без ограничения на скоростта), различни горива, различна запрашеност. Ако не съзнаваш абсурдността при всички тези условия да се използва едно и също масло с еднакъв удължен интервал на смяна....честно не знам какво да ти напиша без да те обидя. Едит: Мисля, че потребителите имат право да си изберат дали да използват Longlife програма. Обикновено те вадят елките - смятат, че ще карат колата, докато е в гаранция и избират по-евтиното за тях, рискуват и после продават колите. Никой не сменя масло на типтроници, защото е "lifetime", маслото на ръчните кутии, диференциали, раздатки съще е "lifetime"....Малката подробност е, че производителите рабират под "lifetime" нещо по-различно: "докато е в гаранция" Редактирано 29 Април 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Засегнати от обсъжданият проблем са двигателите с конструктивни грешки или дефектни партиди на някои компоненти. При поява на проблема обикновено се сменят дефектните части с ревизирани такива и нещата се оправят, ако все пак е възможно. Лонглайф маслата не оправдават недомислените инженерни решения. И други двигатели се карат с лонглайф масла, но при тях такъв проблем не съществува. Затова и този, който е сбъркал, не се оправдава с маслото, а прави ревизия на собствените се грешки. http://www.autobild-bulgaria.com/коксуващите-бутала-на-audi/ "Според сътрудника на AUTO BILD Роланд Контни причината е в конструкционна грешка при третия бутален пръстен." Останалото от поста ти няма да коментирам, човек трябва да спазва някаква хигиена все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts