Jump to content

Пак за тройника и неговата замяна!!!


Recommended Posts

Протече и моя тройник .....свалих го. Уплатнението към блока се беше смачкало и разтегнало толкова че беше излезнало от леглото и се беше скъсало . Купих нов тройник( от скъпите китайчета 25лв.). Обаче като гледам новия и го сравнявам със стария (който е оригинален на Ауди) ами стария си изглежда много по добре от новия. Въпроса ми е дали да не взема уплатненията на новия и да си монтирам стария? Или ще има проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според теб тук как да разберем дали ще има, или не проблем?

Ако беше се поразтърсил из форума, първото и наѝ-важно на което щеше да попаднеш е: "тройника САМО ОРИГИНАЛЕН".

Второто щеше да е: "стария тройник, макар и оригинален и отлично изглеждащ, е за боклука в 99% от случаите!".

Тънките пестеливи сметки често играят лоша шега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ммм....прочетъх всичко всичко във форума и затова съм си го свалил и купил най скъпия афатрмаркет ( понеже в Порше-пловдив го нямат наличен ....чак в сряда ще го имат))....така че нестава въпрос за пестеливи сметки, а за вариянт по смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да попиташ и от другата страна на булеварда в Хаас. На мен успяха да ми доставят тази част още на следващия ден с всички прилежащи О-пръстени. 

 

И задължително си вземи всичко оригинално, дори и да се наложи да си без кола за една седмица. 

Редактирано от KambOK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел си и въпреки всичко купуваш "качествен" автърмаркет?

Както и да е, при монтажа си почисти добре и внимателно огледай фрезованото легло, на което се монтира тройника, понякога се появяват корозивни язви.

Не е лошо да се намаже и с някакъв херметик, задължително се изчаква няколко часа, без да се налива антифриз и да се пали двигателя.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с китайски тройник (15 лева) и уплътнение за 0.50 лева, никакъв силикон не съм слагал и три години няма капка даже. Така че и качеството на монтаж има значение. 

Провери си и системата да не вдига налягане, че иначе доста тройници ще си отидат. 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 21 часа, KambOK написа:

Трябваше да попиташ и от другата страна на булеварда в Хаас. На мен успяха да ми доставят тази част още на следващия ден с всички прилежащи О-пръстени. 

 

И задължително си вземи всичко оригинално, дори и да се наложи да си без кола за една седмица. 

За Хаас не сетих......както и да е.....ще купя оригиналния, за да нямам ядове.....огледах леглото не видях някакви големи язви.....мисля да монтирам без силикон.

 

Редактирано от aleksandar jordanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@aleksandar jordanov, за тройника, който се намира отзад на главата ли става въпрос, че си поръчал оригинал от Ауди представителство? И за кой двигател точно си поръчал? Преди 3-4 дни се обаждахме в Порше Изток и оттам заявиха, че за AJL този тройник не се предлага оригинал. Става въпрос за този номер ‎058121132.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За същия тройник става въпрос....миналата седмица се обаждах до Порше-Пловдив и ми казаха че можели да го поръчат, но днес ходих направо при тях със стария и за моя изненада женичката каза че от началото на тази година вече не се предлагали( аз съм с ADR мотор). Не и повярвах и от там направо във Хаас ( на VW). Човека там потвърди че вече наистина не се предлагат, понеже модела бил доста стар ( за моята кола става въпрос... 1996 год.). Днес си монтирах Meyle-то. За сега не капе.

Мисля да напиша едно писмо до Audi - Гермния и да се оплача официално относно този въпрос.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много внимание му отделяш. Както казах, ако е добър афтрмаркет няма проблеми. Освен , ако не ти надува системата. Тогава ще ги сменяш през ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този троник се пука често и пукнатината е много трудно видима като се свали. Ако си купил нов, сложи него, без значение дали е оригинален или не. Смени и уплатненията ако не вървят в комплект с новия. Ако, както каза kostaIliev ти се надува с-мата: виж маркучите колко са ти твърди като загрее колата. Ако са необичайно твърди, смени капачката на разширителния съд. Най- често надуването идва от повреден (запекъл) клапан в нея. Ако питате мен, тази капачка трябва да се сменя периодично като консуматив (примерно на 50к км или 3-4 години).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Системата не надува...проверено.... капачката заедно с казанчето го смених преди 1 година......просто за 20 години гумата на оригиналния троиник беше станала на пихтия....чакам отговор от Ауди Германия :):)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво очакваш? Ще ти кажат че к...фа ти е на 20 години . Това. Да няма да има вечна подръжка? Не мога да разбера как може да се прави драма от такава глупост? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение,че всеки читав афтърмаркет става(разбира се изключваме продукцията на Евро07) и не знам защо всички държат да е оригиналния,като той не се слави с особено качество?Преди не помня колко години си сложих фланец на феби от тогава забравих за съществуването му на а4ката.На другото ауди също сложих феби,оригиналния имаше точно тази незабележима пукнатина,която се описва по-нагоре.След почистване с шкурка отвътре пукнатината става забележима,ако някой се колебае дали да си слага стария.Отвън почти никакъв шанс да се забележи.DSC_3809.jpgDSC_3812.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Gostrex написа:

.................защо всички държат да е оригиналния,като той не се слави с особено качество...............

Защо ли, нарича се (вече) двадесет и една годишен опит с модела и съответно с въпросния петохуйник(всъщност има пет отвора, не три). Ако си направиш труда и се поровиш малко по-усърдно из форума, включително и в стария отдолу (само за четене), ще намериш терабайти писани за тая пластмаска, и единствения горчив  извод, до който отново и отново се стига, е, че НЯМА по-добро от оригиналната част. А това, че същата не се "славела с не особено качество"........, при положение, че в масовия случай става дума за пластмаса на по близо двадесет години............, как да ти кажа, мислете и се информирайте (поне!), преди да твърдите нещо така "обосновано и категорично".;)

Сега, ако междувременно някой от автърмаркет призводителите, се е научил и НАЙ-накрая е постигнал ако не същите, то поне много близки до оригиналните характеристики на материала, това вече е прекрасно, щот` вече стана ясно, че явно немеца е спрял производството МУ :lol: (на петоуйника).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междувременно пластмасата я смених преди доста години на а4ката,още не бяха навлезли телефоните с читави камери,че да я снимам.Щом е изкарал близо 10 години,не ми е проблем да го сменям веднъж на 10 години и да прежаля 10-15 лева,дори да не изкара колкото оригиналния.Този на снимката е от а3.Петоуйника,триуйника,едноуйника,проблем е при цялата гама на ФВ,независимо с колко отвора е и масово се заменя,изработва от други материали и т.н.При колите,където е предвидено да е здраво,просто е изработено от алуминий и проблема е решен веднъж завинаги.Освен най-върлите ментета,които нямат метални втулки на фланеца и се пукат при първото стягане,почти всички останали,които са ми минали през ръцете вършат работа.Някой от "афтърмаркет" фирмите произвеждат тези детайли за производителя,след съответното пакетиране и надценка си получаваме примерно пак тампон на лемфьордер,но с щампа ФВ/Ауди.А материала на оригиналния тройник не е в никакъв случай пластмаса,по скоро е близък до фибростъклото,вътре е пълен с бели нишки.

Редактирано от Gostrex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan:

Аз нямам повече разумни доводи (и неразумни май нямам), получавам/е информация от обоснован и надежден източник!

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, kostaIliev написа:

И какво очакваш? Ще ти кажат че к...фа ти е на 20 години . Това. Да няма да има вечна подръжка? Не мога да разбера как може да се прави драма от такава глупост? 

Незнам за каква драма говориш в няколко поста. Въпроса е принципен. Не драматизирам а споделям ....нали това е ролята на форума. На всички е ясно че няма вечна потдръжка, но на мен не ми пречи да попитам защо не могат да ми предоставят този тройник за моята 20 годишна барака, след като този тройник ( петорник или каквото е ) с вгражда в 1.8 т  двигателите до 2008 година в Б7-ците (само кадето при него датчика е един общ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум явно е твърде непрестижно да се кара барака на 20 години и да се обслужва с неоригинални части и аз съм получавал такива смислени отговори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моята я карам вече 10 години. До сега "оригинална" част в нея не съм слагал! купувам само качествени т.нар. афтермаркет части. Но не се интересувам от мнението на разни хора за това какво е качествени и какво не. То като видиш часта, ако разбираш ти става ясно дали става или не.
По темата: Преди 7-8 год. и аз смених този "многохуйник" (отворите са 5, 3 за H2O и 2 за темп. датчици). Помня че струваше 12лв, т.е. най- евтиния вероятно topran. От тогава насам съм го забравил!

аз моята я карам вече 10 години. До сега "оригинална" част в нея не съм слагал! купувам само качествени т.нар. афтермаркет части. Но не се интересувам от мнението на разни хора за това какво е качествени и какво не. То като видиш часта, ако разбираш ти става ясно дали става или не.
По темата: Преди 7-8 год. и аз смених този "многохуйник" (отворите са 5, 3 за H2O и 2 за темп. датчици). Помня че струваше 12лв, т.е. най- евтиния вероятно topran. От тогава насам съм го забравил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом слагаш качествени афтърмаркет части,вероятно си монтирал много които са 1:1 с оригиналните.Съединителите от всички водещи марки LuK Valeo Sachs се вграждат заводски в немските коли.Амортесьорите на Sachs,Bilstein части на Lemforder.Не виждам защо като може да се намери абсолютно същия детайл,на много по-добра цена,да се плащат луди пари за част в друго пакетче.Виж към topran и някой други афтърмаркет имам резерви,но с качествените до сега не съм имал ядове.Пък в крайна сметка става въпрос за една тъпа пластмаса,не е като да ти зависи живота от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с най-евтиното петохуйниче и не е протекло, с добра остъпка даже май немаше и 10лв :D Ся колко ще издръжи не знам, ама О пръстените са доста важни и от тях преди съм брал ядове и не помагаше и никъв силикон. После купих хубави пръстени и без силикон заспа. Не съм ползвал тези, които идват с петохуйника.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на петохуйника (неоригинален Феби) ползвах само уплътнението откъм двигателя. Други нямаше и се наложи да купя някакви по размер. Проблеми никакви. 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...