MAPTO7007 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 (Редактирано) Ето я мойта. Както казах трябваше да направя някой и друг компромис (по-долу ще спомена) но не ми се чакаше и търсеше повече. Колата я взех от северната част на Германия от представителство на VW & Audi от първи собственник ... на реални 187.000 километра. Като интересното е че е поръчка за немския пазар със индивидуален пакет от екстри. Накратко: - Края на 2007 година по рама 2008 с бял мигач - Пълен вътрешен и външен С-лайн пакет - Шибедах - Би-ксенонови фарове - 18 цолови джанти (DTM Edition) Audi Exclusive Titanium Optic - Окачване 1BV ако не бъркам се слага на S-версията - Блутуут + Малкото РНС-Е и цветен фис дисплей - Дневни светлини DRL - Изцяло електрически кожен салон с подгряване - Осветление отзад в краката - Isofix система за малки деца някаква - Трилъчев спортен мулти волан с перфорирана кожа и червен шев - Заготовка за телефон - 3 ключа,книжки,дискове аве все едно я купувам като чисто нова - нищо не е взето или пипнато от предишния собственник - просто е дошъл оставил я е и е взел следващата ... Изненадата за мен: - Без задни ел.стъкла - С модул но без лост за темпомат - без подлакътник (направо не можах да повярвам) - Без потъмняващо огледало и сензори за фарове и функ. "изпрати ме до вкъщи" - Без парктроник - Без резервна гума само компресорче,пяна,ключове и крикове отзад в една стереопорена ниша. Забележки: Тръгнали отдолу и отпред по вътрешните ръбове предни калници ... мисля направо да ги сменя цели ... така е най-рентабилно. Леко надула боя и по-едната лайстна на вратата ... и 2 малки медузки на задния капак до емблемата. Все пак е от северната част на страната и то в едно планинско градче за 10г. смятам че е нормално. Отдолу не видях нищо фрапиращо - освен ръждясали винтчета на кората,лека корозия по гредата т.е тръбата дето минава въздуха за кулера и петите дето държат стабилизиращата щанга. Огледах я,запалих,тествах я,закачих я с Вак Ком (нямаше никакви грешки - никъде) и не след дълго мислене и пазарене я платих и така нататък. Дано съм бил полезен. Редактирано 19 Юни 2017 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 9 minutes ago, aRobben said: Именно, точно това ме учудва! Любопитно ми е как сте се спрели на 2 толкова различни коли. Едното е двуврато купе на задно, а другото 4врат седан/комби на предно/4x4, 6-7г. по-ново и цена x3. Не целя да се заяждам, любопитно ми е просто. Иначе до момента в темата се спомена за маховика и съединител. Мисля че е недостатъчно, за да си направиш изводи за поддръжката. Ами тези харесва човека какво да го правя Мен лично не ме кефи нито едната нито другата. Винаги си е падал по ауди и мерцедес, мрази БМВ заради специфично по-твърдата возия при повечето модели. И двеме му допадат като външен вид, интериор и че не му опира главата в тавана както на старото ми БМВ 3-ка. Нем мисля, че цената е по 3 на Б7, въпреки че така и не разбрах колко трябва да се приготви за прилична с този мотор. ЦЛК-то хубаво под 5.5 с желания мотор няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Под 15К лв МНОГО трудно ще намери, особено ако държи да е S-line Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Ясно. С - лайн по-скоро е нежелано особено ако това значи по-твърдо окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 преди 8 минути, Fitil4o написа: Под 15К лв МНОГО трудно ще намери, особено ако държи да е S-line И е така и не е така (личен опит) Дори и в Швейцария се намират но: пустото Мито и ДДС развалят нещата. Даже в швейцарско докато гледах нета изпадаха доста прилични и "голи като пушки" и с частичен,мисля че (Pro-Line) се водят А4 В7 1.8ТК като първите се търгуваха от 8000 лева и стигаха до 12.000 лева последните ... но пак казвам по-горе споменатите ограничения ги правеха ваистина безумно скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 19 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Само информативно на тази кола има ли какво да й ръждяса отдолу, което е трудно да се смени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NakoBako Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Марто екстра ти е колата Колко пара я взе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Защо 1.8Т е по - предпочитан от 2.0Т, заради газифицирането ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 мда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Преди 7 часа, MAPTO7007 написа: Ето я мойта. Честито. Всичко си има колата. Дори противоречивия хром пакет. Дано не побелеят лайсните, че на този цвят ще е ужас. Подлакътникът и без това не се плъзга напред/назад, което доста ме нервираше. Преди 2 часа, okops написа: Защо 1.8Т е по - предпочитан от 2.0Т, заради газифицирането ли? Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Побеляват гадовете, особено от безконтактното стават леш... Иначе подлакътника се слага лесно - моя го лепнах за няма и час, вкл бирата, че и моята беше некво извращение с всички екстри, ма без подлакътник... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 преди 11 минути, МММ1 написа: Не. а що? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Марто, много хубава Б7-ца си взел.Тук определено нямаше да намериш такава.Поздрави и само гориво да и сипваш. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Мерси да ви се връща. Аз определено търсех този мотор 1.8Т защото ми е до болка познат,по-джоба ми е за подръжка и лесно се газифицира ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Преди 2 часа, bobitovn написа: Тук определено нямаше да намериш такава. Особено пък с този пакет,мотор,трансмисия,задвижване и оборудване.На нашия пазар понякога излизат Б7-ци с BFB мотор,но по-постнички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Ето ама 5 скорости ... няма quattro ... и така нататък ... http://www.cars.bg/offer/c2166849 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Колата на Марто е супер браво! Хром пакета...стига бе има си химия за тази работа Chemical guys,Meguiars вършат чудеса след бруталните автомивки. B7 си остава класика намерен с това оборудване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Преди 8 часа, Misho 82 написа: ... Хром пакета...стига бе има си химия за тази работа ... Имам останали две побелели лайсни .. Ако искаш да ти ги пратя за опити с всички скъпи препарати, които намериш. Ако успееш ще си първия в световен мащаб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 20 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 (Редактирано) Побелелите лайсни от шибаното безконтаткно на мен ми ги оправи бояджията с пастиране. Редактирано 20 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 При "качественото Ауди" не става ... Основата е от порест алуминий. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 34 minutes ago, МММ1 said: Имам останали две побелели лайсни .. Ако искаш да ти ги пратя за опити с всички скъпи препарати, които намериш. Ако успееш ще си първия в световен мащаб. Айде пробвай за да станеш шампион...(има го на далеч по-добра цена) Пробван е доста пъти на "качествени" VAG повърхности джанти,лайстни всичко що е алумиН порест или не става нов... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Всичко отдавна е пробвано ... За мен е странно, че Ауди използват тази технология на изготвяне само за лайсните на вратите. При другите части вкл. малкия заден прозорец проблем няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване