Jump to content

А4 B7 кой мотор?


Recommended Posts

Ето я мойта.

Както казах трябваше да направя някой и друг компромис (по-долу ще спомена) но не ми се чакаше и търсеше повече.

Колата я взех от северната част на Германия от представителство на VW & Audi от първи собственник ... на реални 187.000 километра.

Като интересното е че е поръчка за немския пазар със индивидуален пакет от екстри.

Накратко:

- Края на 2007 година по рама 2008 с бял мигач
- Пълен вътрешен и външен С-лайн пакет

- Шибедах

- Би-ксенонови фарове

- 18 цолови джанти (DTM Edition) Audi Exclusive Titanium Optic

- Окачване 1BV ако не бъркам се слага на S-версията

- Блутуут + Малкото РНС-Е и цветен фис дисплей

- Дневни светлини DRL

- Изцяло електрически кожен салон с подгряване

- Осветление отзад в краката

- Isofix система за малки деца някаква

- Трилъчев спортен мулти волан с перфорирана кожа и червен шев

- Заготовка за телефон

- 3 ключа,книжки,дискове аве все едно я купувам като чисто нова - нищо не е взето или пипнато от предишния собственник - просто е дошъл оставил я е и е взел следващата ...

 

Изненадата за мен:
- Без задни ел.стъкла

- С модул но без лост за темпомат

- без подлакътник (направо не можах да повярвам)

- Без потъмняващо огледало и сензори за фарове и функ. "изпрати ме до вкъщи"

- Без парктроник

- Без резервна гума само компресорче,пяна,ключове и крикове отзад в една стереопорена ниша.

 

Забележки:

Тръгнали отдолу и отпред по вътрешните ръбове предни калници ... мисля направо да ги сменя цели ... така е най-рентабилно.

Леко надула боя и по-едната лайстна на вратата ... и 2 малки медузки на задния капак до емблемата.

Все пак е от северната част на страната и то в едно планинско градче за 10г. смятам че е нормално.

Отдолу не видях нищо фрапиращо - освен ръждясали винтчета на кората,лека корозия по гредата т.е тръбата дето минава въздуха за кулера и петите дето държат стабилизиращата щанга.

 

Огледах я,запалих,тествах я,закачих я с Вак Ком (нямаше никакви грешки - никъде) и не след дълго мислене и пазарене я платих и така нататък.

Дано съм бил полезен.

 

038088825-big.jpg?r=0

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, aRobben said:

 

Именно, точно това ме учудва! Любопитно ми е как сте се спрели на 2 толкова различни коли. Едното е двуврато купе на задно, а другото 4врат седан/комби на предно/4x4, 6-7г. по-ново и цена x3. Не целя да се заяждам, любопитно ми е просто. Иначе до момента в темата се спомена за маховика и съединител. Мисля че е недостатъчно, за да си направиш изводи за поддръжката. :)

 

Ами тези харесва човека какво да го правя :D Мен лично не ме кефи нито едната нито другата. Винаги си е падал по ауди и мерцедес, мрази БМВ заради специфично по-твърдата возия при повечето модели. И двеме му допадат като външен вид, интериор и че не му опира главата в тавана както на старото ми БМВ 3-ка.

Нем мисля, че цената е по 3 на Б7, въпреки че така и не разбрах колко трябва да се приготви за прилична с този мотор. ЦЛК-то хубаво под 5.5 с желания мотор няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Fitil4o написа:

Под 15К лв МНОГО трудно ще намери, особено ако държи да е S-line 

 

 И е така и не е така (личен опит)

Дори и в Швейцария се намират но: пустото Мито и ДДС развалят нещата.

Даже в швейцарско докато гледах нета изпадаха доста прилични и "голи като пушки" и с частичен,мисля че (Pro-Line) се водят А4 В7 1.8ТК като първите се търгуваха от 8000 лева и стигаха до 12.000 лева последните ... но пак казвам по-горе споменатите ограничения ги правеха ваистина безумно скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, MAPTO7007 написа:

Ето я мойта.

Честито. :zustimm: Всичко си има колата. Дори противоречивия хром пакет. Дано не побелеят лайсните, че на този цвят ще е ужас.  Подлакътникът и без това не се плъзга напред/назад, което доста ме нервираше.

Преди 2 часа, okops написа:

Защо 1.8Т е по - предпочитан от 2.0Т, заради газифицирането ли?

Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Побеляват гадовете, особено от безконтактното стават леш... Иначе подлакътника се слага лесно - моя го лепнах за няма и час, вкл бирата, че и моята беше некво извращение с всички екстри, ма без подлакътник...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, много хубава Б7-ца си взел.Тук определено нямаше да намериш такава.Поздрави и само гориво да и сипваш.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси да ви се връща.

Аз определено търсех този мотор 1.8Т защото ми е до болка познат,по-джоба ми е за подръжка и лесно се газифицира ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, bobitovn написа:

Тук определено нямаше да намериш такава.

Особено пък с този пакет,мотор,трансмисия,задвижване и оборудване.На нашия пазар понякога излизат Б7-ци с BFB мотор,но по-постнички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата на Марто е супер браво! Хром пакета...стига бе има си химия за тази работа Chemical guys,Meguiars вършат чудеса след бруталните автомивки. B7 си остава класика намерен с това оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Misho 82 написа:

 ... Хром пакета...стига бе има си химия за тази работа ...

Имам останали две побелели лайсни  .. Ако искаш да ти ги пратя за опити с всички скъпи препарати, които намериш. Ако успееш ще си първия в световен мащаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Побелелите лайсни от шибаното безконтаткно на мен ми ги оправи бояджията с пастиране.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, МММ1 said:

Имам останали две побелели лайсни  .. Ако искаш да ти ги пратя за опити с всички скъпи препарати, които намериш. Ако успееш ще си първия в световен мащаб.

  

Айде пробвай за да станеш шампион...(има го на далеч по-добра цена) 

Пробван е доста пъти на "качествени" VAG повърхности джанти,лайстни всичко що е алумиН порест или не става нов...

 

Screenshot_20170620-092816.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко отдавна е пробвано ...  За мен е странно, че Ауди използват тази технология на изготвяне само за лайсните на вратите. При другите части вкл. малкия заден прозорец проблем няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...