miti4nia Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Здравейте,нуждая се съвети.Колата започна да ми губи антифриз (два пъти ми светва лампата на таблото за недостатъчна течност за 600км)долял съм 0.500 мл вода ходих при един майстор и единственото място от където имаше следи от антифриз беше от казанчето ,но от долната му страна.Има отвор-сигурно е преливник,другото което забеляза е че в казанчето с антифриза има следи от масло.Няма никакви балончета да бълбукат в казанчето,няма никакъв конденз по капачката и щеката,Масло не ми губи или да харчи,на минимума си е, но е за смяна защото е на 11 000км.Маркучите не са твърди-провери ги ,били нормални.Единствените съмнения са за това ,че имало следи от масло по казанчето с антифриза, и се съмнява за гарнитура.Вика карай още малко ,то ще си покаже,Купих си нова капачка на казанчето да не би да е от нея.Тия дни трябва да пътувам към морето ,не знам какво да правя.Да рискувам ли да тръгвам с колата или да търся друга.Колата е Ауди А4 Б6-131к дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 4 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2017 Пробвай с новата капачка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 5 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 С новата капачка изхвърли повече течност от колкото със старата.На някой от вас капе ли му течност от това казанче,нормално ли е-не е ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 Според мен не е нормално. Направи следното: покарай колата да загрее хубаво до работна температура, след което я паркирай и я остави да се охлади хубаво, дори най- добре на другата сутрин. Вдигаш капака и отвиваш капачката на казанчето на антифриза, чуеш ли фъстене е за ремонт. Това го знам от майстор, който се занимава с това но незнам колко е вярно.Пробвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 От казанчето хвърля течност само на загряла, когато се отвие капачкат.Данеби да има въздух в системата?Пробвай да я обезвъздушиш!Или взима въздух! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 5 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2017 не е нормално да имаш теч,както и да хвърля течност,по някаква причина надува,и най–вероятно за това имаш теч ,там е намерило слаба връзка налягането,то и затова маркучите не са твърди и нямат симптомите на издухана гарнитура,при което се получава възд възглавница ,ако не успееш да е обезвъздушиш,отиваш на гарнитура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Да не е спукано казанчето? Отдушника май беше отгоре, не отдолу. На 100% ли си сигурен, че тече от казанчето, да не си омазал докато си наливал? Питам те, защото преди време се бях изплашил, че съм издухал гарнитурата, а пък се оказа, че гори антифриз от ЕГР охладителя - доста често сдава багажа. Пушеше малко беличко. Махнах го и всичко заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Отдолу е преливника. Гарнитура вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 11 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2017 Днес ходих на майстор за проба на гарнитурата,но не можахме да е направим.Установи че маркучите и антифриза в казанчето са студени при загряла кола на 90 градуса.Съмнява се в термостата-каза че едвам се върти антифриза в системата и ако вземе сега проба ,капсулата нямало да даде точна проба.Каза че е възможно от заседнал термостат - почти затворен да надува и затова да хвърля течността.Вие как мислите -възможно ли е това да е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2017 Възможно е, може да е термостата, може и перката на водната помпа да е превъртяла и да не върти антифриза в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 13 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Колега напълни системата с течност ма как си трябва,едно балонче да остане може да те накара и главата да свалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 13 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2017 Еми пълна си е системата ,колко да е пълна още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 14 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2017 +1 за термостат и водна помпа. Това си е консуматив и така или иначе се сменя. По- добре опитай първо да смениш тях преди да си свалил главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 23 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 И така съмненията и цирка в който влязох са уникални.Карам по ред-обиколих няколко УЖ майстори в сервизи и всеки ми казва различно.Единия ми вика заминала гарнитура,спукана глава,износен вал-без дори да е отворил капака на колата.Оставих му е да е направи проба на антифриза с някаква капсула дали ще се оцвети.Бил е направил и антифриза бил се оцветил.Взех си колата и отидох на друг майстор да потърся друго мнение-и той взел проба антифриз и резултата е отрицателен ,не се е оцветил антифриза.И какво правим сега?Отидох на трети майстор,гаражен,познат вече -но човека си каза няма такива капсули за оцветяване и може само да пробва някакъв вариант.Свали термостата и вика пробвай нагоре по баира дали ще загрее.Качих се до една хижа в района да пробвам, и колата си загря без термостат до 90 градуса, но от одушника продължава да си сълзи течност.Тея дни ще търся друг сервиз да е карам да тествам пак със тези капсули,но тоя път пред мен да видя какво ще стане.И за ново мнение по въпроса.Някой да препоръча някъде в Пловдив да е закарам на преглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Щом и без термостат е хвърляла от отдушника (ако е читава капачката)е духнала гарнитурата!намирай някой да я отваря че ако покараш още малко така,може да сцепи и някое бутало! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 23 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 И нова капачка съм взел,от там почнах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Да речем ,че гарнитура е заминала . Този тест на горе по баира и да не загрее е трудна работа то всяка кола ще загрее ама знам ли вагените може и така да се пазнават. Свалянето на глава не е чак толкова сложно изпълнение, сваляй шлайф и то ще си каже крива права само да не спукана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 27 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Има някакъв лъч надежда, сменихме термостата, колата си загря нормално на 90 градуса но маркучите и радиатора пак са студено. И тогава направихме проба за водна помпа. Откачихме малкия маркуч за обратния антифриз където влиза в казанчето, запалихме колата и теч нямаше. Майстора вика помпата не върти- от нея ще е.Днес или утре ще влиза за смяна. Досега изключвахме този варият ,защото миналата година трябва да е била сменена заедно с ремъка и ролките.И затова се съмнявахме в гарнитурата.Сега поне ще си проличи дали е сменяна или са ме излъгали, както и ремъка с ролките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Парното на колата духа ли топло(като пуснеш климатроника на HI),ако духа топло само ще си изгубите времето с водната помпа!Пък тя може да се провери и и без да се сваля ангренажа,като се махне термостата и се бръкне в отвора се напипва много добре турбината на помпата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 29 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 (Редактирано) На 27.07.2017 г. at 18:40, bobi1234 написа: Без термостат духаше топло като пусна климатроника, но с термостата духа студено при загряла температура на 90 градуса. И не връща обратния антифриз в казанчето. Редактирано 31 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Колега все си мисля,че не те обезвъздушават добре. Сама няма да се обезвъздуши колкото и да мъчиш, и аз бях така цяла седмица накрая свалих глава и нищо пак същия филм. Докато един пич не я обезвъздуши както трябва, не е сложно но иска търпение - като доливаш течност се изчаква не 5 мин а 15 и така докато спре да поема течност но на изгасен двигател. Или с вакум за 2мин работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 30 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 (Редактирано) Добре де, да предположим че не е убезвъздушена както трябва, това с обратния антифриз където не връща, ще го правили тогава. И маркучите да са студени на загрят двигател?На всякъде ми казват , че тези коли сами се обезвъздушават. Редактирано 30 Юли 2017 от miti4nia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Там където влиза гумения мъркуч на радятора на парното има дупчица ,отам се обезвъздушава! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2017 Да, оттам също механик който разбира от работата си може да познае дали си за гарнитура. Аз хвърлих водна помпа и карах 10 километра защото нямаше как да не пристигна закъдето бях тръгнал и оттам обезвъздушихме и проверихме. Ако не може да се обезвъздуши и постоянно излиза въздух оттам значи отиваш на отваряне на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miti4nia Публикувано 31 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 (Редактирано) Днес направих нова проба с оцветяване на антифриза, и този път бях там , от сини гранулите на капсулата ,се оцветиха в леко зелен цвят. Та майстора каза , че е гарнитура на 100%, и има съвсем малка цепка или на главата или на гарнитурата, затова се е оцветила леко. В четвъртък влиза в сервиза за отваряне, няма за кога вече да е отлагам. Благодаря за отговорите все пак.Та последно да питам, това с обратния антифриз дето не връщаше, може ли да е от гарнитурата, или не връща ако е още студена или..... Защото го питах и за това, а той ми каза , че не е задължително да връща, зависи как е била направена системата.Ако може някой да провери на неговата кола сали връща обратния антифриз при студен старт или чак когато загрее. Редактирано 31 Юли 2017 от miti4nia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване