Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,някой колега от форума гледал ли е този автомобил,че на снимки изглежда много обещаващо.

Мисля в понеделник да отскоча до Враца за да го видя на живо.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11495601119121852&slink=451n3s

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо - Враца - потенциално опасно място за купуване на автомобил :lupe: Второ - огледай за течове около мотора на масло, ама те са я измили 100 % Покарай, ако те кефи, , обърни се на изток, прекръсти се и купувай. моторът иначе носи на газ.(и на бой) :zustimm:

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най интересното е ,че продавача дава 6 месеца писмена гаранция за колата.Че е мит мотора е ясно,няма да я оставят така,такова търся от около 6 -7 месеца и още не съм намерил нещо читаво.

За тест не знам как ще се разберем,няма номера,но ако е читава автокъща трябва да имат .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с гаранцията е малко ала-бала.Ти му я плати и я изкарай от двора на авто-моргата,пардон,на авто-къщата пък чакай после гаранция.:hilezh:

Не е лоша колицата.Има външен вид,вътре е малко позахабена ама то за 20 години и "реални" 198000 км. е нормално.Данъка и гражданската са скъпи ама ко да се прави,щом си мераклия ще ги прежалиш.Поне гуми има,че са и зимни,ще спестиш едни 400-500 лева.Само едно ме притеснява,че са и много черни тръбите на аУспуха.Ама може и от светлината така да се вижда.Отиваш,гледаш и ако ти хареса,както е казал колегата по-горе,кръстиш се,бъркаш в торбата с пТичките и се молиш да не хванеш бай хой.Успех.

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имал съм 2.6 на Ц4 ,както в момента 2.3 на Ц4 ,за данъци и гражданска съм подготвен . За харч на масло на място трудно ще го разпозная .Моята 2.3 харчеше по около 1л на 1000км и ауспуха беше почернял,а и даже не пушеше,като разглобих мотора имаше около 5мм нагар по буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Виж да не е пуснат климатроника ? или пък да  студена колата, ама това чак не ми се вярва ? Иначе отиваш на дросел/стъпково моторче :stupid: около тези неща се крие истината

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, okops написа:

На празен ход оборотомерът отчита 1200 оборота, авариен режим може би?

на мен също ми направи впечатление,днес ще си покаже.Ако са много забележките,ще е само разходка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, okops said:

На празен ход оборотомерът отчита 1200 оборота, авариен режим може би?

понеже е студен двигателя, винаги първите 30 до 60 сек държи малко по-високи обороти.

 

По-скоро провери защо е със зелен антифриз, мисля, че тези двигателя трябва да са със розовия. 

 

на мен ми се струва малко скъпичка колата - 3500 без номера, застраховки и пр? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като идея е добре, но е твърде надценена според мен, и има потенциал да глътне доста пари след покупката. Моторът е AAH 174 коня, 1200-300 об. на празен ход на студен мотор са нормални, държи ги няколко минути. Аз бих си направил труда да я погледна обстойно на място.

Изпратено от моят Viva_i701G с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

от днес автомобила е моя собственост - купих го за 3000лв + застраховка и временни номера.

Първоначални впечатления - много стегнат като окачване,няма никакви паразитни шумове от никой агрегат,двигателя не беше мит и имаше обичайното насълзяване на масло,но нищо фрапиращо.Алтернатора беше видимо нов или рециклиран,втората перка на радиатора също беше нова. Не надува маркучи,оборотите са нормални,само като запалихме студена задържа за около 20 сек на около 1200,не пуши,климатроника работи перфектно,няма нито една изгоряла лампа в купето и по фарове и стопове.От диференциала няма течове,мотора работи стабилно,без клатене и прекъсване.За шофирането от Враца до Радомир на климатроник ,работната температура на мотора и маслото не мръдна,като се има в предвид ,че минах през искърското дефиле. Гумите са буквално нови,но с ДОТ 2015,зимни. Резервната джанта и гума са като тези на колата,има си ключ,крик и триъгълник. катализатора е на мястото си.Ръжда няма никъде.

 

Като минуси - спирачките не са добри,износени са предни и задни дискове,накладките са почти нови с марка бош,има леко тресене при спиране,ръчната държи добре . Има на 3 -4 места охлузвания по броните,както и някои драскотини.Счупена е предната кора на мотора,тази пред ремъците,на място е но, на захватите ,ушетата са отчупени. На тавана има леко скъсано (като закачено с нещо остро),колата е карана от пушач и около пепелника има малко изгорено,както и по колонката до водача. Левия фар е с пукнати горни щипки,не счупени,но ако се загледаш си личи.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря . Иначе след 2 -3 дена се почва,масла,филтри,ремъци ,ролки и т.н. както и задължително спирачките.

Външния вид - догодина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде, като я обслужиш драсни една ценова листа, че и аз по този път мисля да вървя.
Напиши една, две препоръки в какво да се вгледам в този двигател при оглед.
Благодаря предварително и честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Окачването няма какво да го мислиш, безумно здраво е. 

 

На моята C4 като правих спирачки - предни, задни дискове, предни, задни накладки - 380 лв с отстъпката (АТЕ). 

Първоначалното обслужване (ангренаж, масло, филтри, свещи) ще стъпи в зависимост от отстъпките на 600-650 лв, за да си спокоен. 

Сложи си хубаво масло полусинтетика, не слушай идиоти, дето ти обясняват, че е дърта кочина, ще го яде и други глупости. :)

 

И най-вече - карай си я с кеф!  Наистина си се сдобил със един от най-яките модели на Ауди по мое мнение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 9 часа, topssi написа:

Хайде, като я обслужиш драсни една ценова листа, че и аз по този път мисля да вървя.
Напиши една, две препоръки в какво да се вгледам в този двигател при оглед.
Благодаря предварително и честито!

ок, но намирането на кола с такъв мотор и куатро ,тук в Бг е като печалба от лотария.

Има ли развитие ,ще допълня темата.

 

Благодаря на останалите колеги.

От десетина години карам автомобили Ц4 ,брат ми също. Жената само ме упреква за това,но и хареса новата/стара придобивка.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...