Jump to content

Не иска да върви


Nooky

Recommended Posts

Колеги някой знае ли от къде мога да си поръчам ремонтен комплект за вихровите клапи и евентуално колко струва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

То хиляда пъти се написа, че тия ремонтни комплекти не вършат работа, защото измята пластмасата на самия колектор. Решението е нов колектор или спиране на клапите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Софтуера практически не се сменя, спира се само да не ти излиза грешката и да не ти светва чека, след това се изолират кабелите на моторчетата и те би трябвало да си останат в отворено положение. Ако не им пречи някаква мърсотия разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, mili 75 said:

То хиляда пъти се написа, че тия ремонтни комплекти не вършат работа, защото измята пластмасата на самия колектор. Решението е нов колектор или спиране на клапите.

Това изобщо не е вярно. 

Аз карам 4-5 години със смяна на ремонтния комплект и почистване на клапите. Познавам повече от 10 други колеги, които си решиха така проблема с клапите.  Спирането следва да е краен вариант. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смазах ябълките и ми се струват добре, питах информативно. Не знам какви са признаците за проблеми освен грешки. Доста енергично се движат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колеги ходих във сливен еднин пич ми изключи клапите за 100 лева ако някой иска мога да му дам номена на това момче,аз специално останах доволен от работата защото аи приказвахме доста със това момче и си личи че знае какво прави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами би трябвало, защото като им махнеш кабелите на моторчетата, клапите си стоят отворени.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivan2256 аз обяснявам от 2 години, че вихровите клапи само пречат на вървежа и икономията, ама никой не ми вярва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е колега но са доста голям консуматив и хората предпочитат да ги спират по евтино излиза а пък и колкото и да се отрази на колата да не забравяме, че всъщност същата е 224коня.мойте между другото за момента работят само не отчита грешка и някога като се прецакат няма да ми свете чека,а като се спре егр печелиш пък малко мощност и така. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с работещи флапи на последното 3.0 тди фейслифтово, което карах и усещах автомата как превключва, след като ги спрях спрях да разбирам кога превключва. На сегашното 3.0 тди съм с кутия TR60-SN и след спирането на флапите превключването стана по-бързо и по-гладко.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, защо по начало тези клапи са сложени ако скопяват двигателя откъм мощност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намалява кислорода в цилиндрите и оттам отделянето на азотни окиси е по-малко, но вдига отделянето на particle matter с включени флапи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста от нещата, които са наслагани за екологията затрудняват изгарянето. Махането им улеснява горенето, то става по-ефективно и съответно върви повече и харчи по-малко. 

Друг е въпроса дали искаш да си позволиш да замъсяваш. Аз съм против махането на дпф и катализатори. Обаче за тия проблемни клапи ще се замисля дали да не ги спра като започне да прави номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми спирай ги, то 99% от колите по принцип си нямат клапи в колекторите, така че надали е нещо свръхестествено като ги спреш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е първото което не ме интересува-екологията :) тия които пушат покрай мен дреме ли им че аз не пуша?едва ли,да не говорим колко печки с всички екологии чадат като дизелов локомотив,та едва ли точно аз ще съм им проблема за екология

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста е гадно като караш зад някой, който пуши като парен локомотив от началото на века, а за съжаление това е сигурно всяка 4-та кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nichirenshu said:

Точно така, ако изключиш още нещо сигурно ще промени и предавателните числа. :hilezh::hilezh:

Креваторв стига лъга балъците.

Посочи ми един, който не е доволен от спиране на флапите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, OvivO написа:

доста е гадно като караш зад някой, който пуши като парен локомотив от началото на века, а за съжаление това е сигурно всяка 4-та кола...

Пушека е от всички с дпф които имат,ела да ти покажа при мен дали има пушек,само на тръби съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедесите пушат от некадърен тунинг и от затлачени колектори. Колектора пада и се качва за един ден.

Аз карах подобие на кола 320CDI 14h чистене на колектора и смяна пръстени на ойл кулера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...