Jump to content

4.2 Загрява в задръстване


JusttRelaxx

Recommended Posts

Колата се поддържа в специализиран VAG сервиз. Предния собственик е един от собствениците на сервиза и последното, в което бих се усъмнил е неговият професионализъм, вложени части и качество на извършените ремонти. Тези неща са сменяни, още докато колата е била негова собственост. Някак си не ми се връзва да не е обърнал нужното внимание на собствения си автомобил.  :)

 

За отварянето на капака - ясно ми е, просто смятам, че е по-добре да отделя 5 минути и да съм сигурен, да не се получи като с лъжливото овчарче.. Щото тогава нещата стават кофти. :)

 

 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според ел схемата има две релета - първото пуска перката на климата с пускането му а второто пали втората когато се наложи. Виското не съм сигурвн как точно бачка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаа интересно, ще трябва да си поиграя значи... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен такива високо специализирани фирмени сервизи малко ме плашат.....и като чуя, че всичко им е най-най леко настръхвам, в бг гаранция за оригинал няма за нищо :hilezh:

Провери ли калибрацията стрелките както Пепи предложи? 

Моторите на перките работят ли при директно захранване?

Последния вариант е помпата да е снесла.... превъртяла ос, лопатки и т.н.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм, нямам време тези дни да обърна внимание на колата особнено. А и трябва да издиря някой колега с Ваг-Ком, че още си купувам... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам, само софтуер трябва да му сложа, ама помня, че имаше някаква драма с Windows 10 и VCDS. Tия дни ще му ударя един преинстал и ще ти пиша да се разберем :)

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариант е., обаче честно казано така и така е за преинсталация, а го ползвам 3 пъти в месеца тоя лаптоп, си му зашивам 8.1, без да губя време за виртуалки (то не че се губи много време, ама.. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, MOON написа:

Не съм убеден, че Ваг-а ще тръгне на 8.1, ама ще пробваме...

На мен ми върви и на 10, но моята версия е някаква старичка и е VCDS-Lite, освен това ми я дадоха в архивче и така си върви няма грижи. За пълната и със сетъп вече не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че колега сподели линк към кракната пълна някъде тихомълком де...:lupe: :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам пълната версия, не лайт, но не мога да я подкарам на 10-ка. Не иска да приеме usb драйверите, иначе сама програмка тръгва. Може и аз да бъркам нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/24/2017 at 10:55 AM, JusttRelaxx said:

Оп, объркал съм колегата, чета мненията на колегата Любомир а отговарям на теб. За 2.4 се отнасяше това с перките. :D 

 

Moята е само с виско и перка на климатика, защото е A6 4.2. Нямам третата перка пред климатичния радиатор. 

 

И аз съм с виско и ел.перка за климата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето скрииншот от моята. Мисля си, че е пълната версия - дано не греша. Иначе Windows 10 сам си сложи драйвери за USB кабела, нужен му е само интернет докато е закачен кабела и сам си инсталира драйвер, който си работи.

Заснемане.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледали сме ги ама не разбираме какво гледаме :hilezh: :nixweiss:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене в момента едната глава като я сритам работи на бедна смес, защото едното от 2те пластмасови лостчета, закачени за вакуумните актуатори на всмукателния колектор се счупи и едната клапа във колектора няма кой да я движи в момента. Тя си измрънка на ваг-кома, де, както казва колегата @ghostdog

Тези дни ще го излекувам, че се оказа голяма мъка намирането..  

Eй това са въпросните (снимката не е от моята кола, обаче и тук едното е счупено) :D

 

В Ebay немския има по 60 евра афтърмаркет метални, ама да ме прощават. :D В USA има по 80 долара.... :D За 2 инча желязо... Ще ме прощават.... :D
 

 

maxresdefault.jpg 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво ги прайш тия клапи, какъв зор виждат все при тебе :wall:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня път като говорихме, се оказа, че са здрави, само лостчето беше се нацепило и Цецо каза да го следя. 

2 месеца и малко шамари и ритници по-късно, явно при някой кикдаун се е откъснало скапаното лостчe. :D 

 

A аз с тая кола само клапи оправям - на колектора, exhaust cutoff клапите, клапите на климатика.... :D :steinigung:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...