cris1205 Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Здравейте колеги, Има ли някой, който е направил актуализацията на софтуера в Ауди? Моля за вашите мнения. Как се държи колата след тази "оптимизация на данните за вредните емисии "? Има тема във WV но ми се иска да разбера какво се случва при Ауди А4 2008г. Предварително благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Тук(UK) преди две три седмици имаше предаване по телевизията специално по тази тема. Накратко: Много хора се оплакваха от факта че след като са направили тази актуализация автомобилите им не са същите и най вече че влизат в авариен режим.Това е и основната причина да се даде гласност на проблема и WV дори и да твърдят че това не е вярно, то за съжаление е факт. Именно тази актуализация и последвалите след нея промени са причинили катастрофи на много шофьори вследствие на каране с 70 +m/h колата влиза в авариен режим и пада на 20 m/h и познай като си на магистралата какво следва. Случва се без никакво предупреждение просто решава и влиза в авариен режим. Потърси в интернет предаването се казва watchdog на BBC . Не съм го изпитал лично но имам тази информация за потамето ти и дано съм бил полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 2 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Много ти благодаря. Има ли възможност да бъдат върнати настройките на колата по принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Малко невероятно звучи това. Как да е. Оплакванията са от прекалено чести регенерации и намалена мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 https://www.theguardian.com/money/2017/jul/12/drivers-loss-of-power-vw-emissions-fix-class-action Прочети тази статия дава още по ясна представа.При някой случай този update се оказва негативно и на DPF филтъра . Основния проблем остава загубата на мощност и най засегнати са 1.6 tdi двигателите още инфо https://www.thesun.co.uk/motors/3996046/bbc-watchdog-volkswagen-emissions-update-car-lose-power-motorway/ Щом парламента на Англия е призован да вземе участие значи има нещо гнило. Технически не съм на ясно как стоят нещата. Просто виждам че има потърпевши и недоволни хора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 2 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 В Англия нещата стоят по различен начин от България за съжаление :). Каква възможност има да се върне стария софтуер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iron1x Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Нещо като 'restore до заводски стойности.Мислех да го правя до евро 6 ,но ще прецакам колицата. По скоро тия от VAG, да вземат да си оправят шльокавицата.. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Преди да правите каквото и да е може да се запознаете и с тази статия: http://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/92893/vw-emissions-scandal-recalls-compensation-is-your-car-affected-latest-news Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Преди 13 часа, cris1205 написа: В Англия нещата стоят по различен начин от България за съжаление :). Каква възможност има да се върне стария софтуер. Може да се върне стария софт, но има шанс да се прецака компа. По-безопастно е да се изкопират картите върху стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Другия начин е да и сложа чип. Това не исках да го правя и да махам нищо по нея. Но за съжеление ще се наложи. Не правете грешката като мен да ви слагат "новия" софт. Колата вместо коне вече има магарета!!!! Редактирано 3 Септември 2017 от cris1205 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Аз съм ъпдейтвал 2.0TDI с последния софт (дезелгейта) и не се е обаждал с някакви проблеми. Ама дпф-а е махнат и е чипнат. Може заради това. Като чета тези статии, май ЕГР и ДПФ го отнасят най-здраво след слагане на "екологичния" софт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 след чипа ъпдейт? чипа не е ли вече минало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Аз си имам ДПФ още. Колата работеше чудесно. Сега от 90 до 120 се чуди какво да прави. Никога не съм натискал педала до "ламарината" защото не даваше. Сега определено е загубила от динамиката си. Просто да се чудя как да я оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Сервизна акция ли има в Бг аз това не разбрах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Преди 7 часа, netizen написа: след чипа ъпдейт? чипа не е ли вече минало Ъпдеѝт и после чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 Аз съм също с последния софт (дезелгейта), спрян е ЕГР-а, ДПФ-а работи. Единственото дразнещо е, че след всеки 500км. по часовник влиза в регенерация! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 Много хора около мен се оплакват, че им се е спънала колата. Склонен съм да вярвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 7 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2017 (Редактирано) Да.И неспирни регенерации на DPF-а от които разхода е доста висок.Карам основно в града и нон стоп прави регенерации.Вентилаторите почти в 60% от гасненето на колата остават да работят след това. Редактирано 7 Октомври 2017 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iron1x Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 Това е някаква страхотия като чета какво става с B8 и други.А като се направи,няма връщане назад..Имах идея да ъпдейтна, но смисъла е пагубен за нашите автомобили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2017 За 2.0 TDI комън рейл в България,задължителен ли е този ъпдейт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Какво значи задължително ,няма да дойдат насила да ти ъпдейтнат колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 9 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2017 Няма нищо задължително.Дават ти ваучер за 100лв като идеш за ъпдейта.Освен ако не я вкараш за нещо друго в Ауди.Тогава ще ти го направят без да те питат вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Ясно.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamaka Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Аз го направих,но тук в Германия.Никакви грижи след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 С 300-400мбара намаляват бууста на ниски милиграми в целия диапазон обороти, демек като дадеш газ и върнеш педала бууста пада и колата се чувства мудна. На пълна газ наляганията са същите, конете ги има 140/143/170/177, но въртящия момент пада заради по-малкото чист въздух в мотора. С този дизелгейт фикс общо казано намаляват бууста като с него се намаля и отделяното количество азотен окис, но за сметка на това филтъра се задръства по-бързо заради по-богатите смеси и повече партикуларни частици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване