Jump to content

Тресене


StanTanev

Recommended Posts

За 100к на предната кола не съм искривил нищо, да не казвам, че не съм удрял сериозна дупка. Малките не ги броим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батя, имам книжка от 1987-ма, като нямам пауза в шофирането оттогава, та до ден днешен и аз не бях кривил джанта, но преди седмица с едно поло с 14-ки, на един междуселски път така се нахендрих в огромна дупка, че алуминиевата джанта стана на ошаф, да не говорим гумата на какво замяза. Като се замисля, и гума не бях пукал досега........, така че винаги има първи път, ще иЗкривиш и ти някой ден ^_^.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 9/13/2017 at 14:05, aleksandrov84 написа:

https://www.facebook.com/simeon.svilenov.16

До скоро потдържаше цялото министерство с мобилния бус,в Обеля е иначе

Можеш ли да дадеш някакъв адрес къде точно се намира този гумаджия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 ул. „акад. Дмитрий Лихачов“

 

Някъде тук се намира, една сива голяма висока врата и до нея като магазинче вътре се влиза, мисля в синьо беше. Много е читав.

https://www.google.bg/maps/place/ul.+"Akademik+Dmitriy+Lihachov"+8,+1387+kv.+Obelya,+Sofia/@42.7427881,23.2664441,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x40aa905f70a9e05b:0x5198dc34288a3c38!8m2!3d42.7427842!4d23.2686328

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси намерих го, малко по-напред по тази улица се пада, преди пресечката с 8-ма улица. Наистина работят много добре - преди смяна на гумите минават с телена четка монтирана на флекс челата на джантите отвътре и самите главини, после ги боядисват с някакъв спрей и накрая слагат нещо, което предпазва от залепване заради корозия джантата към главината. Болтовете на джантите ги притягат с динамометричен ключ :gut: , въобще личи се си държат на работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма оправия това тресене... минах стенд 3 пъти, уж нямах добър баланс на гумите, направих ги и пак си продължава, казаха ми че е възможно едната джанта да е леко крива и да не се хваща ,но от леко крива   да ми тресе така ? ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли втулки на джантите - ако отговора е да, много често се подбиват и джантата не се центрира добре към главината и почва да тресе много гадно, дори и баланса на гумите да е перфектен и да няма крива гума/джанта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време карах с едни джанти с централен отвор мааалко по голям,може би милиметър и нещо ама без втулки.Ей сугурно 3 пъти бяланс на гуми и тресе нонстоп,сложих фтулки и заспа веднага.Та може и ако има втулки и да са се посмачкали малко да дава отклонения.

Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,ако имаше втулки е ясно къде да търся проблема, но колата си е с оргинални джанти 18 цола на 4ф. Не виждам от  къде може да е това досадно тресене... яд ме е да е карам чак... в града си е ок , над 100 не карам но пътувам често и на магистралата ме побърква, след 170-180 го няма и постоянно карам над тази скорст само и само да не го усещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Няма как, колата е взех с тези джанти и не съм ги сменял, в началото го нямаше това, започна от извезно време и не мога да разбера от какво е... имам лагер за смяна десен много почна да ми  вие но не мисля че е възможно това да е причината. С нови дискове и накладки съм, всичко по ходовата част е прегледано и е добре, незнам къде да търся проблема, освен да е закарам при някой който се занимава само с джанти и да ги види да не би да има някоя леко крива и от там да е ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като натиснеш с крак колелото с проблемния лагер, усещаш ли луфт?

При скорост над 100 може и луфтът да става по-голям и да вибрира от него, но май тогава трябва да е много тръгнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не съм пробвал, ами тръгнал е бая,шуми се на самолет и на малки скорости дори.  А информативно , ако реша да сменя джантите, знам че е 5x112 но ЕТ и централен колко трябда да са ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централния отвор е 57,1 , ЕТ-то като го намериш - културно е от 35 до 45, но имай предвид че е свързано и с ширината на джантите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола тресеше при скорост 143-150 км/ч,не е приятно.Сменях гуми джанти -тресе си.Накрая се оказа,че имам изтървали амортисиори,смених ги всичките,тресенето изчезна напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера е дигнахме за оглед и се оказа че десния амортисиор има масло по него и явно е тръгнал, май и при мен това е проблема 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми може това да ти е проблема,за да тресе.При мен като ги свалихме всичките,двата предните направо на ръка може да ги движиш,тотално бяха дали фира.Отделно при изпреварване като вдигна 160 км/ч колата я усещах нестабилна,след смяната на всички амортисиори излязох рано сутринта на магистралата докато няма много коли и вдигнах колкото може,колата си беше супер стабилна и няма вече и следа от вибрации и тресене.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...