MoH7aH4o Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Здравейте колеги, понеже маслото в хидравликата ми е супер черно и трябва и да се долее реших направо да го сменя. Купих съответното масло, но как се сменява. Някой сменявал ли е на Б6 1,9 тди? Аз мисля да откача единия маркуч от казанчето, но се чудя трябва ли да запаля колата и съответно помпата да изкара маслото или може само на контакт и трябва ли да се върти волана за да излезе всичкото масло. Aко някой е правил тази процедура ще съм му много благодарен ако обясни, как стават нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Разкачаш някой маркуч и на неработещ мотор въртиш в двете посоки до край, до като спре да излиза течност Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 аз моето скоро го сменях. Изсмуках маслото от казанчето с една спринцовка. Свалих го и го измих. После връзвам по-големия маркуч към казанчето и го пълня до горе с маслото. Малкия маркуч го слагаш в едно прозрачно шише и започваш да въртиш волана до крайно дясно и крайно ляво положение докато не текне чисто масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 10 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Благодаря колеги, тези дни ще извърша тази процедура. Лек и успешен ден!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 А колко събира някой знае ли ? като количество какво му дават .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 Една туба стига при напълно източена система даже оставаше май към 200-300 грама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
чоко Публикувано 10 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2017 ква е тази Туба 2л ли е ? Уточни ако знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 Тубата е 1литър.Системата събира към 600мл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GDG Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 B6 събира над литър. Може би около 1.4 л. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vgb Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Здрасти, 1 изсмукваш маслото от казанчето. 2 разкачиш тънкото маркуче. 3 запушваш щтуцерчето където е било малкото маркуче. 4 . Вдигаш двете предни гуми във въздуха. 5. Наливаш новото масло g002 зелено 6. Вземаш шлаука 8мм и я натикваш в разкраченото малко маркуче. Другия край на шлауката я слагаш в някой съд за събиране на старото масло. 7. На незапален двигател въртиш волана наляво — надясно докато не почне да излиза чисто масло. (Проверявай от време на време да не остане казанчето празно.) 8. След като потече чисто масло сложи малкото маркуче на мястот му. (Аз пак източвам казанчето със спринцовка) цялата система събира 850 мл. За б7. 9. Въртиш малко наляво надясно за да обезвъздушиш. Има и клипче в YouTube Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 да провери задължително за какво масло е системата. аз бях убеден, че съм със синтетичното. но се оказа, че е минерално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 22 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2020 Здравейте, чак днес смених маслото, но без да искам оставих казанчето без масло и съответно влезе въздух в системата. След доста въртене и доливане на масло, уж всичко трябва да е наред, но като запалих доста виене и скърцане се получи. След въртене на място се пооправиха нещата, но все още се чува леко виене, не е постоянно, но го има. Смених днес маслото, защото от една седмица започна всеки ден да се чува леко виене и като проверих маслото, беше доооста черно.. Та дали ще се обезвъздуши сама или пак да отварям капачката и да върта на място. Въпроса е дали да е на запален двигател, ако трябва да продължа с обезвъздушаването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2020 Преди 19 часа, MoH7aH4o написа: След въртене на място се пооправиха нещата, но все още се чува леко виене, не е постоянно, но го има. Смених днес маслото, защото от една седмица започна всеки ден да се чува леко виене и като проверих маслото, беше доооста черно.. Проблема си е останал. Едни и същи симптоми и със прясното масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 23 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2020 След два дни обезвъздушаване, се оправи. Вече няма виене или скърцане. Само при пълен ляв или десен, но там е ясно, че се товари помпата и за това така.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoH7aH4o Публикувано 24 Януари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Оказа се, че проблема заради, който смених маслото си остава.. И то е при завъртане на волана наляво се чува свирене. Надясно няма проблем и ми е доста странно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Нещо като клипче не можеш ли да дадеш да чуем както точно се чува, че иначе свирки много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Писах ти, че проблема ти не се е оправил. Основния заподозрян за свирене на помпата, при въртене на волана на място е шайбата на алтернатора. Тя рабати като фрайлайф. В едната посока е зацепена,а в другата се върти свободно. Провери я и пак сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 (Редактирано) Тази шайба може ли да се смени без сваляне на радиаторите. На мен отдавна ми вие и мисля, че е точно от нея. Опа, не съм разбрал правилно. Аз питам за шайбата на хидравличната помпа дали може да се смени лесно. При мен сутрин на студено не вие, но ако е лято и двигателя е загрял добре, тогава на място вие. Хидравличната течност е сменена и е бистра. Редактирано 24 Януари 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Доста е трудно, но става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 преди 28 минути, ads написа: Опа, не съм разбрал правилно. Аз питам за шайбата на хидравличната помпа дали може да се смени лесно. Май наистина нищо не си разбрал. Шайбата на хидравличната помпа няма нищо общо с виенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Когато се прецака шайбата на алтернатора, освен че вие, подскача и обтяжната ролка на пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 Точно така е, но не всеки го забелязва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 25 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2020 (Редактирано) Разбрах. Проблем с ролката на алтернатора, или както ѝ викате вие - шайбата - нямам. Ремъкът и обтяжната ми ролки са заспали, колебаят се около +-1-2 мм. при работа на празен ход. Аз говоря за ролката или шайбата на хидравличната помпа. Виждам, че сте по-запознати от мен, затова питам - възможно ли е смяната ѝ без сваляне на радиаторите. Питам, защото за смяната на ролката на алтернатора, когато мислех, че проблема ми идва от нея, ми казаха че задължително се свалят броня, фаровете и т.н. Редактирано 25 Януари 2020 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2020 А ти колко искаш да се колебаят? При угасен мотор с малка отвертка провери турбинката на алтернатора дали на дясно се върти лесно. На ляво трябва да зацепва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2020 Преди 3 часа, ads написа: Питам, защото за смяната на ролката на алтернатора, когато мислех, че проблема ми идва от нея, ми казаха че задължително се свалят броня, фаровете и т.н. Може без да се сваля нищо. Доста е шибано. Освобождава се алтернатора, а за отвиване на ролката си има специален инструмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване