mare Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Здравейте, колеги! Имам Ауди А4, 1,8 Т Quattro, но ми се струва доста ниско. Амортисьорите са жълти билщайн. Искам да го повдигна, така че да мога да го карам през зимата по коловозите. Четох по форума за кодовете на окачването, но нещо не мога да разбера кои кодове окачвоне са стандартни и има ли по-високо окачване от стандартното. Моля за малко инфо. Ето и снимка от стикера на резервната гума. Сори за качеството на снимката. Моля някой да каже какво точно е моето окачване и какво да окачване да търся, за да повдигна колата. Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 В дясно ми се вижда 1BA което е най-високото, но това не значи, че някой преди теб не е го е сменял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Сменяно е това окачване,щом е Билщайн.На лепенката с PR кодовете пише 1BA,демек трябва да е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 9 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Колеги да разбирам ли, че кода 1ВА е за комплект предно и задно окачване, а кода 1АТ за какво е? И възможно ли е да са сменени само амортисьорите, в смисъл ако сменя амортисьорите дали ще се повдигне и ако пружините ми са за нормалното окачване, то какви цветове трябва да имат на тях. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 За пружините незнам,но според мен амортисьорите са сменяни.Ако са сменeни и пружините,или омекнали,затова е увиснала. PR код 1AT означава,че колата е оборудвана със електронно стабилизираща програма/ESP/. Може да провериш тук-PlanetVAG.com - VW & Audi PR Code Search Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) На 11/9/2017 at 20:34, tonko2.0T написа: Здр, колега. Според теб има ли начин да разбера дали моите жълти билщайн са за окачване - 1ВА? Има ли някакъв номер на самия амортисьор, по който да се ориентирам, та ако мога да се размина само с пружини? Защото са си бая цифра амортисьорите, а пък моите са си перфектни. Благодаря. Поздрави! Редактирано 12 Ноември 2017 от VBI Цитиране на преходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 На всеки амортисьор има щампован каталожен номер. Горе-долу това излиза в търсачката-амортисьор AUDI A4 B5 Комби (8D) 1.8 T quattro 150 К.С. » ниски цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 здр колеги искам само да попитам има ли разлика в амортисьорите за дизел по конкретно 2,5 куатро и 1,8т куатро ако има разлика каква ще е тя благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 6 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 На 10.11.2017 г. at 21:45, tonko2.0T написа: На всеки амортисьор има щампован каталожен номер. Горе-долу това излиза в търсачката-амортисьор AUDI A4 B5 Комби (8D) 1.8 T quattro 150 К.С. » ниски цени здр колега амортисьорите са с номер f4-b36-2081-m1 a пружините с номер ew 153 200 1va дали ще мога да сложа на тези амортисьори пружини от дизел 1,9тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Амортисьорите може да имат разлики,примерно между 1BA и 1BE окачване.Пружините от 2.5 дизел и 1.8 бензин са с различни теглови индекси,които е добре да бъдат спазени. Някой колега който има откъде да ги провери,ще ти даде най-точен отговор.За да не развалиш колата още повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Преди 1 час, mare написа: здр колега амортисьорите са с номер f4-b36-2081-m1 a пружините с номер ew 153 200 1va дали ще мога да сложа на тези амортисьори пружини от дизел 1,9тди Пружините ти Eibach EW1532001 VA са предни за Audi A4(B5)/Passat 3B и понижават с 30мм. http://www.atu.de/extern/files/artikel/EF0435_ef0435_gu.pdf Амортисьорите са спортни. https://www.truckspring.com/products/Bilstein-B8-(SP)-Front-Shock-Absorber-Audi-A4-A4-Quattr-A6-Volkswagen-Passat__24-020817.aspx За да повдигнеш предницата ( а евентуално и задницата ) на автомобила, са ти необходими НОВИ ( други ) амортисьори и пружини, но този път за стандартно окачване ( с код 1BА ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 За височината на даден автомобил влияние оказват само пружините ,а не амортисьорите! Амортисьорите имат друга задача,а именно да затихват трептенията породени от неравностите на пътя и по този начин се съпротивляват на пружините ,а не да определят клирънса ( височината) ...За да омекнат пружините трябва доста агресивна експлоатация или по точно здраво претоварване теглово имам предвид, да е претърпял през животът си самият автомобил ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 преди 38 минути, crash77 написа: За височината на даден автомобил влияние оказват само пружините ,а не амортисьорите! Амортисьорите имат друга задача,а именно да затихват трептенията породени от неравностите на пътя и по този начин се съпротивляват на пружините ,а не да определят клирънса ( височината) ... Помисли си пак каква е разликата между амортисьор за стандартно окачване и такъв за спортно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Единият е по мек в сравнение с другия ... Тоест на тъй нареченото спортно окачване амортисьора задържа повече или по стегнато тъй да се каже, колебанията или трептенията на пружината... Редактирано 6 Декември 2017 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Може би имаш предвид, че единия има различен работен диапазон спрямо другия? И как си представяш пружина с по-висока еластичност да се постави на амортисьор с по-малък работен ход? Та нали е въпрос на време, кое ще е първото, да се счупи пружината или да се разбие амортисьора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Не е задължително хода да е по къс ,когато амотисьора е по твърд тоест задържащ повече...Разбира се има и изключения ...Дефакто задържането или твърдостта не зависи пряко от хода на амортисьора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 При амортисьор с нормален ход и спортна (къса) пружина (както се опитваш да ни убедиш) има опасност да изпадне пружината заради по-дългия ход на амортисьора. Отделно има опасност при свиване на пружината са се стигне до крайно положение(твърдо) на амортисьора. И Яз моем, и тата мое, ама козата си сака пръч, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Всяко правило си има изключения .Твърди амортисьори тъй наречени спортни с дълъг ход с дълги и твърди пружини = на висока кола със ,,спортно"окачване... Аз обяснявам ,че амортисьора не влияе по никакъв начин на височината на автомобила, пружината е определяща за повдигането и свалянето ,неговото предназначение е друго ,а вече кой както иска да си ги комбинира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Отказвам се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 То и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mare Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 ок колеги разбрах че трябва да сменя всичко намерих амортисьори и пружини сега да питам за пружините са задни -2 розови и 1 бяла а предните са 2 розови и 1 зелена този комплект 1ВА ли е да го взимам ли благодаря ви много за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Колата от която са няма ли стикер в багажника, там ще пише какво е окачването? (добре ве, как си го измисли тоя никнейм, знаеш ли какво означава mare на английски? ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Тоя филм го играх, цветовете са ръсени на пружините на килограм и не могат да те ориентират, общо взето при мен нещата станаха на база проба - грешка, майстора за 1 седмица 10 пъти сменя амортесъори и пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Остава някой колега който има достъп до ЕТКА да провери. Това е от стара тема за Б5. VAG Catalog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Това казва етка по въпроса.Предни въобще не излизат розови,има виолетово с бяло. Редактирано 7 Декември 2017 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване