bonevstiliyan Posted November 29, 2017 Report Share Posted November 29, 2017 Здравейте, колеги! Имам няколко дразнещи проблема, на които нямам отговор и вече ми писна да ги търпя. Лятото колата имаше проблем с климатроника, а именно когато претовари системата, тоест в градски условия на жегата и пуснат климатик и започваше да се чува звук на реле, което му е прилошало, компресора спираше и трябваше да го включа в режим ЕКОН, за да спреда цъка релето. При извънградски условия не е имало проблем и не е правило тази драма. В последствие установих, че втората перка не работи и го карам само на виско перка. Не след дълго се появи и друг проблем, който е свързан с чистачките...не се включват, когато тръгна да мия стъклото, нямам най-бърза степен, а дори когато я включа и те изобщо не тръгват. Някъде бях чел че релето на за климатроника и чистачките било общо или съседни, не разбрах и аз кое е вярното, та ги смених и двете...пробвах с 4 различни оригинални втора ръка релета, но проблемите си бяха налице. Прегледах и моите релета, нямаха вид на такива, които да не работят коректно. Колата не е записвала никакви грешки и перката на климатика си работи, защото при директно подаден ток се включва. Та на кратко нека обобщя нещата 1. Неработещ климатроник 2. Неработеща перка на климатика 3. Цъкащи релета 4. Неработещи чистачки Освен това сменях дръжката на шофьорската врата и сега не ми се включва плафона при отварянето й, напомнянето за фаровете и не отчита че има отворена врата, като функцията за отворени врати изобщо не работи. Възможно ли е да е само от микрето и въпросната "нова" шофьорска врата да създава тея тъпотии. При отваряне на шофьорската врата: 5. Неработещ плафон 6. Неработещо напомняне за фарове и ключ 7. Неработеща информация за отворени врати Колата е А6 AJL 99 г. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ombri Posted November 29, 2017 Report Share Posted November 29, 2017 Колега, аз имах същия проблем с климатроника и се оказа изгорял бушон за втората перка. Намира се под кората под волана 40 амперов. Смених го и климатика си заработи перфектно. Дано съм бил полезен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLAMEN_79 Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 5,6,7 са ти от микроключето в бравата.И аз имах такъв проблем.Взех ключе от ЕЛИМЕКС за 90ст и го смених и повече проблеми съм нямал Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted November 30, 2017 Author Report Share Posted November 30, 2017 @PLAMEN_79 дори съм взел цяла брава със сменено да пробваме с нея...ако не ще се сменя на моята и дано да е само от това @ombri прекалено ми е хубаво, за да е истина ....но днес ще го пробвам...дано наистина е толкова просто Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Ватафов Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Колега за чистачките и аз имах подобен проблем. По едно време отказаха всички степени и работеха само пръскалките за течност. Почистих (без да разглабям) и напръсках обилно с VD 40 в механизма и ооо чудо след 1 вечер престой тръгнаха на всички степени. При мен явно са били запекли механизмите и сега вече 1 година всичко е Ок. Надявам се и при теб да се окаже нещо толкова елементарно! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted November 30, 2017 Author Report Share Posted November 30, 2017 @Любомир Ватафов Ами при мен си работят първите две степени, но най-бързата не работи...даже направо си изключва. Силно се надявам да е няква тъпотия, че ми пИсна вече на уЙо Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOON Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Същия проблем имах. Всички механизми бяха спекли и клеясали. Сваляне, почистване, гресиране и вече 3-та година нямам подобни проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Любомир Ватафов Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 @bonevstiliyan И при мен в началото само най-бързата степен не работеше впоследствие всичките спряха! Така, че пробвай не коства някакво усилие, а проблема си е доста кофти. Даже сега като писа за проблема ще взема събота и неделя да направя едно превантивно почистване и смазване! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian_Georgiev Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Преди 1 час, bonevstiliyan написа: @PLAMEN_79 съм взел цяла брава със сменено да пробваме с нея...ако не ще се сменя на моята и дано да е само от това @ombri Разглоби микрето и го промий. Ако бутона му е много изтъркан го смени. При мен имаше студени спойки по платката на бравата и то точно във веригата на микрето. Наложи се направо неговите кабели да ги удължа и запоя към съответните кабели след буксата на бравата. Провери и под гумения маншон дали няма прекъснато. Имай предвид, че за да се извади бравата май се махаше и рамката на стъклото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted November 30, 2017 Author Report Share Posted November 30, 2017 @ombri не е от бушона...свалих пластмасата под волана, купих нов 40 амперов (смених този, който е до 50 амперовия, а и честно казано друг 40 не видях). Интересното беше, че след като го сложих и веднага включих компресора да видим дали перката ще тръгне и пусна бързата степен на чистачките...степента проработи, но перката не...а не след дълго след поредното включване на чистачките, отново спря да работи...шах с пешката Link to comment Share on other sites More sharing options...
ombri Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 Съжалявам колега, при мен с този бушон се оправиха нещата. А климатика цъка и изключва, защото няма охлаждане на радиатора му, вдига високо налягане и пресостата спира принудително компресора. Като отчете, че е паднало налягането го включва отново. Ако откриеш защо не работи вентилатора и го оправиш, ще спре да цъка и ще заработи нормално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogip Posted December 1, 2017 Report Share Posted December 1, 2017 На вентилатора на радиатора са му заминали четките, струват няколко левчета, но навсякъде ще ти кажат, че не се разглабя и се сменя цял срещу 2-300лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ombri Posted December 4, 2017 Report Share Posted December 4, 2017 (edited) Е да ама виж какво е написал колегата в първия пост: "перката на климатика си работи, защото при директно подаден ток се включва." Edited December 4, 2017 by VBI Цитиране на предходно мнение! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted December 5, 2017 Author Report Share Posted December 5, 2017 Проблема е друг и е шибан и е изключително дразнещ.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denyo Posted December 6, 2017 Report Share Posted December 6, 2017 Колега кое оправи и кое не че не става много ясно,сега гледам схеми на релетата и бушоните има реле за чистачките и бушон същото е и със перките май,да ти дам схемата и си гледай ако искаш? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JusttRelaxx Posted December 9, 2017 Report Share Posted December 9, 2017 Относно перката - при мен имаше проблем с таралежа. Перката не потръгваше на никоя степен. Вързах я директно на 12V, защото първо помислих, че четките са починали. Заработи. После премерих колко V идват до самата перка. Колкото и да си играх със степените седеше на 3V и нещо. За всеки случай отворих и проверих управлението на климатроника за студени спойки (C4ката това я ебаваше), но след като и то се оказа ОК, ходих до Спас, купих нов таралеж и всичко заработи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonevstiliyan Posted December 10, 2017 Author Report Share Posted December 10, 2017 (edited) какъв е тоя таралеж...на кое му се вика таралеж @JusttRelaxx Edited December 10, 2017 by bonevstiliyan Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLAMEN_79 Posted December 11, 2017 Report Share Posted December 11, 2017 @bonevstiliyan https://linesauto.com/inventory/таралеж-регулатор-парно-ауди/ е тва е тараежа Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now