Wolfgar Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Днес забалязах нещо притеснително. Върху кората под двигателя има омасляване. Като огледах по-добре видях омасляване около тръбите за EGR-а, под него при "челото на двигателя" отдясно. Изглежда всякаш са маслени пари, натрупали слой масло. Само искам да уточня, че под колата няма нито капка масло. Реших да махна кората над двигателя (с въздупния фълтър в нея) и нещата станаха доста загадъчни. По протежението на целия "капак", там където лежат бобините, има омасляване, а в левия край цяла локвичка масло. Там е наклона и явно се въбира. Огледах да не тече от щеката за маслото или капачката за наливане, но там сухо. Супер съм озадачен, защото не виждам от къде може да тече точно там, пък и да слиза чак надолу. Цялото омасляване е по предната част на двигателя. Около дросела и задната част на двигатле е абсолютно сухо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 скоростната кутия? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Възможно ли е от нея да прави локвичка чак на най-високата точка на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Не... Качи някоя друга снимка, може бо ще е по-лесно да се направят предположения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Ще снимам утре. От това, което попрочетох, а и говорих с един майстор, най-вероятно е гуменато уплътнение на капака на клапаните. Това било често срещано при vw двигателите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Гарнитурата ли? Това е прекия заподозрян. Но нямам впечатление да е "често срещано при VW двигателите"... но не съм и майстор. Преди да отварям двигателя обаче бих изключил други потенциални източници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 да, като например, ако имаш наистина локва, а не ти е намаляло нивото по щеката или да ти е светнала лампата за маслото, то може просто при последната смяна някой да ти е олял смело с масло двигателя. На мен ми се е случвало и от недобре завит маслен филтър да почват да ми търсят проблеми... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 17 minutes ago, kup0nq said: може просто при последната смяна някой да ти е олял смело с масло двигателя. Аз също бих проверил първо това. Винаги се започва от най-простото и банално нещо, преди да се търси някакъв сериозен проблем. Майсторите доста често правят точно обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Сам си сменям маслото и всичко беше сухо след интервенцията. Тя беше преди година и 2 месеца. Проблема е от много скоро, защото преди седмица наливах течност за чистачки и тогава нямаше грам омасляване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 А не е ли време вече и маслото да сменяш или го караш на long life? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 И също така намаляло ли е драстично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Ще го сменя пролетта, че съм минал едва 7000 километра от смяната му. Все още е добър цвят и плътност. Не е намаляло драстично. Малко преди максимума си е. Почти както си го бях налял Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Ето снимките. Не можах днес да сваля кората на двигателя, защото нямах клещите за скобата на въздуховода. Под нея около бобините са малки локвички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 при положение, че не ти е спаднало количестото, аз бих почистил това и бих изчакл 1-2-3 дни, за да видя откъде стартира и евентуално чак след това да търся помощ от майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 За събота съм записал за преглед при много мой човек. Ще видим какво точно ще каже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 (Редактирано) Колеги проблемa продължава и не могат да го хванат от къде е. Майстора предполагаше, че е от един датчик до капачката за наливане на маслото (датчик за позицията на коляновия вал). Смени му О пръстена, който бе станал от гума на пластмаса и направо се счупи при свалянето. Покарах и пак направи локва в улейте около бобините. Гледахме силиконовото уплатнение на капака на клапаните/вала и там няма признаци да е от него. Колата прави локвички масло в най-горната точка на двигателя. Просто е пълна мистерия от къде може да е. Маслото на пръчката не намалява. Моля дайде идей, защото вече не знам къде да го търсим пробива. Ще взема да извадя двигателя и да му направя основен ремонт от - до. Знам, че това не е лада и не е толкоз лесно, но вече съм в безизходица. Може и да си закупя нов двигател... Направо 2.0 FSI Редактирано 25 Декември 2017 от Wolfgar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Сложи едно Т пред FSI-то напраО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Или по-добре едно 6 след A-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Чиста работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Добавям още топли топли снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Капачката за наливане на масло,читава ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 От къде си сигурен. Смени и улътнението. 7 лева бе по спомен. Някъде от там ти тръгва мазньоча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 25 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Ми ще взема да купя 1 капачка и уплътнението и ще видя какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Не е нужно да купуваш цялата капачкал в Порше продават и само уплътнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване