doktoral4 Публикувано 30 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 (Редактирано) Пичове за сега се отказвам от 3.0TDI 239к.с. и се насочвам към 2.0 TDI 170 коня.Тея дюзи ми натделяха.Много ще ми липсва звука на шестака.Благодаря на всички който се отзоваха на въпросите ми. Редактирано 30 Декември 2017 от doktoral4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 2.0TDI 170 коня/125 kw./ е с само с ръчна 6 степенна кутия,автомат няма.Има избор между предно и двойно задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 30 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Да колега вече видях тази подробност но това не ми е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 (Редактирано) "Не се качвай на мотор щото ще паднеш. Като паднеш и ще умреш." - тва ми е любимото мислене. То по принцип и със самолет един път се пада, ама никой не иска 10 дни презокеански да се вози нали? Мулти 2500лв Ръчна кутия съединител с маховик 2 бона и нагоре Вериги 4 бона Крушка на габарита 200лв То как да не се откаже човек от който и да е било вариант? Кво стана, че не разбрах? Редактирано 30 Декември 2017 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Е как бе шестака дизел къв звук вади, нищо незнаеш!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 30 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Колеги това че търся помощ от вас означава че не съм вещ много.В никакъв случай обаче не търся цирк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 (Редактирано) Ние затова се чудиме ,освен тракане къв друг звук си чул? Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 31 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Преди 15 часа, ShoxXx написа: "Не се качвай на мотор щото ще паднеш. Като паднеш и ще умреш." - тва ми е любимото мислене. То по принцип и със самолет един път се пада, ама никой не иска 10 дни презокеански да се вози нали? Мулти 2500лв Ръчна кутия съединител с маховик 2 бона и нагоре Вериги 4 бона Крушка на габарита 200лв То как да не се откаже човек от който и да е било вариант? Кво стана, че не разбрах? Колега тея цени дето си ги написал са консумативи.аз се притеснявам за дюзите повече щото не ми стана ясно само споменатия мотор с код САРА ли няма проблем или има и други безпроблемни.разбрах че ремонта на цялата система с промивките си било към 5хил. А кой ми дава гаранция че след година няма да е същото.всъщност това ми е въпроса.само САРАта ли е безпроблемна или има и други и кой са те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Ако ще се притесняваш за цената на ,евентуални ремонти,колата не е за теб!!! На курник перде се НЕслага!. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Дюзите са ти най-малкия проблем и приеми, че ще ги правиш. Вече ако има стружки е лошо и не е приемливо. Скъпи ремонти има. Ако имаш късмет няма да правиш всичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Аз пък ще ти кажа, че ако четеш и се вслушваш на 100% във форумите, кола няма да си купиш никога. Преди 3г като я купувах моята кола, ако бях слушал тук повечето специалисти, че ще дам 10к лв. по ремонти ей така от въздуха дето се вика, сега кола нямаше да имам. А до момента като ремонт имам сменени 2 датчика. Да, хубаво е да си добре информиран за нещата, но си трябва и малко решителност. Според мен трябва да вземеш каквото ти идва от вътре и да се радваш на живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Аз пак ше повторя, че още не съм видял тема във форум от типа: "Здравейте! Купих си еди кво си, карам го 2 години, супер доволен съм, чао!" Във форумите се обсъждат проблеми и е добре всеки да бъде информиран преди да вземе своето решение, но понякога с някои цени се прекалява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Аз съм писал много пъти за б5-цата ми, 1.8 атмосферка на предно, над 10 години в семейството вече. 13 мисля с точност, не съм сигурен. Абсолютно безгрижен и безпроблемен автомобил. За всичкото това време - два задни амортисьора, гарнитура на капака на клапаните и рециклирана хидравлична помпа още като я взехме. Нищо друго. Не гори масло, не клати обороти, не дрънчи окачване, нищо. Върти по 15х. км на година. много поздрави на @PESHO OT MARS Редактирано 3 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Не съм чул някой да сменя носачи примерно по календар или по километраж. Сменят се когато се разтропат. А тази не тропа, не дърпа на ляво или на дясно докато караш направо, не износва гумите само по периферията и други такива работи. В кондиция си е колата. Редактирано 3 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 По времето на Б5 се правеха много по-здрави колите. След 2000-2004 са така предвидени, че постоянно да има нещо за правене, след гаранцията естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Не всички CAPA са с чугунената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 (Редактирано) А всички други ли са с алуминиева Редактирано 5 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Някой знае ли външно по какво може да се познае дали е от проблемните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktoral4 Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Колега аз до сега разбрах че всички алуминиеви помпи правят проблем.сега се опитвам да разбера освен САРА мотора има ли и други мотори комбинирани с безпроблемна помпа която явно е чугунена както е написал колегата Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 (Редактирано) Чугунената не пуска стружки. Обаче не знам дали няма и по-нови алуминиеви, които да са оправени. Не вярвам като се поръча от Ауди да дават чугунена. Като гледах май имат някави разлики. ей това е алуминиевата. доста се различава от чугунената. https://www.ebay.co.uk/p/AUDI-Q7-3-0-TDI-V6-Casa-Bosch-High-Pressure-Diesel-Pump-059130755ah-0445010611/1509366869 Редактирано 4 Януари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Алуминиевата прави стружки, но тези вграждани при Ауди до 10.2010г. След това помпата я подобряват и няма проблем, иначе пак е алуминиева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Това клапанче (ако е клапан) на помпата, ако се махне, там няма ли да се видят евентуално стружки ако има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Имаше нещо да се маха съм чел преди време като си търсех кола. Обаче си взех с чугунена и се надявам да нямам този проблем. Райно, ако е сменяна може ли да се познае и дали слагат такава без такъв проблем? Щото ако слагат същата може да се очакват слружките 100х след това. Слагането на масло в нафтата може да удължи спокойствието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Пиезо дюзите не се радвали много на маслото, разправят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2018 Масло в нафтата става за старите дизели, в КР системите хич не е препоръчително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване