Jump to content

3.0TDI 239hp закупуване


Recommended Posts

Пичове за сега се отказвам от 3.0TDI 239к.с. и се насочвам към 2.0 TDI 170 коня.Тея дюзи ми натделяха.Много ще ми липсва звука на шестака.Благодаря на всички който се отзоваха на въпросите ми.

Редактирано от doktoral4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2.0TDI 170 коня/125 kw./ е с само с ръчна 6 степенна кутия,автомат няма.Има избор между предно и двойно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Не се качвай на мотор щото ще паднеш. Като паднеш и ще умреш." - тва ми е любимото мислене. То по принцип и със самолет един път се пада, ама никой не иска 10 дни презокеански да се вози нали?

 

Мулти 2500лв

Ръчна кутия съединител с маховик 2 бона и нагоре
Вериги 4 бона

Крушка на габарита 200лв

 

То как да не се откаже човек от който и да е било вариант? Кво стана, че не разбрах?

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това че търся помощ от вас означава че не съм вещ много.В никакъв случай обаче не търся цирк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние затова се чудиме ,освен тракане къв друг звук си чул?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, ShoxXx написа:

"Не се качвай на мотор щото ще паднеш. Като паднеш и ще умреш." - тва ми е любимото мислене. То по принцип и със самолет един път се пада, ама никой не иска 10 дни презокеански да се вози нали?

 

Мулти 2500лв

Ръчна кутия съединител с маховик 2 бона и нагоре
Вериги 4 бона

Крушка на габарита 200лв

 

То как да не се откаже човек от който и да е било вариант? Кво стана, че не разбрах?

Колега тея цени дето си ги написал са консумативи.аз се притеснявам за дюзите повече щото не ми стана ясно само споменатия мотор с код САРА ли няма проблем или има и други безпроблемни.разбрах че ремонта на цялата система с промивките си било към 5хил. А кой ми дава гаранция че след година няма да е същото.всъщност това ми е въпроса.само САРАта ли е безпроблемна или има и други и кой са те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите са ти най-малкия проблем и приеми, че ще ги правиш.

Вече ако има стружки е лошо и не е приемливо.

 

Скъпи ремонти има. Ако имаш късмет няма да правиш всичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък ще ти кажа, че ако четеш и се вслушваш на 100% във форумите, кола няма да си купиш никога. Преди 3г като я купувах моята кола, ако бях слушал тук повечето специалисти, че ще дам 10к лв. по ремонти ей така от въздуха дето се вика, сега кола нямаше да имам. А до момента като ремонт имам сменени 2 датчика. Да, хубаво е да си добре информиран за нещата, но си трябва и малко решителност. Според мен трябва да вземеш каквото ти идва от вътре и да се радваш на живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак ше повторя, че още не съм видял тема във форум от типа: "Здравейте! Купих си еди кво си, карам го 2 години, супер доволен съм, чао!" Във форумите се обсъждат проблеми и е добре всеки да бъде информиран преди да вземе своето решение, но понякога с някои цени се прекалява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз съм писал много пъти за б5-цата ми, 1.8 атмосферка на предно, над 10 години в семейството вече. 13 мисля с точност, не съм сигурен.

Абсолютно безгрижен и безпроблемен автомобил. За всичкото това време - два задни амортисьора, гарнитура на капака на клапаните и рециклирана хидравлична помпа още като я взехме. Нищо друго. Не гори масло, не клати обороти, не дрънчи окачване, нищо.  Върти по 15х. км на година.

 

много поздрави на @PESHO OT MARS :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не съм чул някой да сменя носачи примерно по календар или по километраж. Сменят се когато се разтропат.

А тази не тропа, не дърпа на ляво или на дясно докато караш направо, не износва гумите само по периферията и други такива работи. В кондиция си е колата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По времето на Б5 се правеха много по-здрави колите.

След 2000-2004 са така предвидени, че постоянно да има нещо за правене, след гаранцията естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всички други ли са с алуминиева

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз до сега разбрах че всички алуминиеви помпи правят проблем.сега се опитвам да разбера освен САРА мотора има ли и други мотори комбинирани с безпроблемна помпа която явно е чугунена както е написал колегата Raino

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чугунената не пуска стружки.

Обаче не знам дали няма и по-нови алуминиеви, които да са оправени. Не вярвам като се поръча от Ауди да дават чугунена.

Като гледах май имат някави разлики.

 

ей това е алуминиевата. доста се различава от чугунената.

 

https://www.ebay.co.uk/p/AUDI-Q7-3-0-TDI-V6-Casa-Bosch-High-Pressure-Diesel-Pump-059130755ah-0445010611/1509366869

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминиевата прави стружки, но тези вграждани при Ауди до 10.2010г. След това помпата я подобряват и няма проблем, иначе пак е алуминиева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше нещо да се маха съм чел преди време като си търсех кола. Обаче си взех с чугунена и се надявам да нямам този проблем.

 

Райно, ако е сменяна може ли да се познае и дали слагат такава без такъв проблем? Щото ако слагат същата може да се очакват слружките 100х след това.

Слагането на масло в нафтата може да удължи спокойствието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...