Jump to content

Скоростните кутии на 2.7ТТ face - сравнение на предавателни числа


Boracle

Recommended Posts

Нямам цени, сервизите, които ще препоръчам са на познати, които съм сигурен, че ще могат да се справят. За цена и части вече не мога да говоря.

Мога да дам ориентировъчен списък, защото съм ги търсил и за мен:

- скоростна кутия по възможност 01Е, тук трябва да се внимава от каква кола е кутията, защото при A4 B6 има 01Е с предавателно число 3,86, а не 4,11

- спейсър за скоростна кутия 01Е от V6 мотор

- лостова система за 01Е кутия

- топка за скорости и маншон са ясни

- конзолата с трите педала и помпа за съединител и датчик на съединител и спирачка

- хидравлични маркучета

- кардан от 01Е кутия за А6 C5

- висящ лагер на картана

- диференциал за 01Е кутия за А6 C5, не знам дали се различава от карданите за 5 степенни кутии освен по предавателното число

- задни полуоски, мисля, че са всичките едни и същи при 01Е

- предни полуоски има различни варианти на шлиците и каретата, там трябва да се съобрази с главината на колата

- маховик от 2.7Т демпферен оригинален или твърд афтъркармет по желание

- има едно спейсърче между маховика и коляновия вал, 1мм или нещо от сорта, виждал съм го на някой коли, не съм гледал в ЕТКА дали е оригинално монтирано

- съединител за 2.7Т според маховика, варианти много

- желателно е да се смени лагерът във маховика

Това е общо взето, може да изпускам нещо дребно. Датчик на хол е на едно и също място при автомат и ръчка, за друго не се сещам. Предимството на 2.7Т е, че коляновият вал при ръчка и автомат е един и същ, не като при 1.8Т например и конверсията е елементарна.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цени, аз повече от 1000лв за всичко не бих дал, въпросът е колко ще иска продавачът, може и това да е едната причина да не съм ги взел още. Другата със сигурност е, че автоматът ми е в перфектно здраве и колата ще се кара сток за возене, затова предпочитам да не го сменям, а си имам и кола с ръчна кутия за простотия. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, ghostdog написа:

Нямам цени, сервизите, които ще препоръчам са на познати, които съм сигурен, че ще могат да се справят. За цена и части вече не мога да говоря.

Мога да дам ориентировъчен списък, защото съм ги търсил и за мен:

 

- задни полуоски, мисля, че са всичките едни и същи при 01Е

 

 

Колега, доколкото знам от колега, правил конверсия, но на 4.2, задните полуоски са си същите и не се сменят. При 2.7Т различни ли са? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, JusttRelaxx said:

 

Колега, доколкото знам от колега, правил конверсия, но на 4.2, задните полуоски са си същите и не се сменят. При 2.7Т различни ли са? 

Затова съм писал, че мисля всичките са същите, но все пак е хубаво да се провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес подкарах, колата вече с направена ръчна скоростна кутия.

Доста по добре е ....

Ще кажа всичко на 100%само да отида в ауди сервиза,да настроим АБС И ЕСП ,и да се дооправи компа,и да се сложи новия чип..хихихо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/8/2018 at 10:13, ghostdog написа:

За тези, който ще се мятат смело на дизелова кутия. Имайте предвид, че при нормално градско каране с дизеловата кутия 6-та няма да включите никога, освен ако не карате на 1200 оборота.

Е то точно този ефект гоним ;) Иначе той и автомата реално в града почти не може да мушне 5-та. Поне във Варна е така - докато наниже 5-та и светофара дошъл. Единствено по Аспаруховия мост успява да влезе за 10-15 секунди и после пак едно цъкане от 1-ва до 4-та.

 

На 1/8/2018 at 10:34, JusttRelaxx написа:

Това да е проблемът. :D 

@Boracle би ли споделил къде обмисляш да правиш конверсията? 

 

На 1/8/2018 at 10:52, max_wizzard85 написа:

И аз това питам къде може да се направи конверсията? :)

 

За Варна мога дам коардинати (ако има желаещ да пише на ЛС), но за другите градове не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята хубавица редовно джитка с 47-50км/ч на 1200об/мин на 5-та и все си мисля че не е нормално ама уви върви си без да се сърди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сигурен ли, че е на 5-та? Защото при мен дори на типтроника под 75км/ч като мушна 5-та и сам си връща на 4-та .Без газ пада на 1000 оборота и бам -4та. с ЛЕко подаване на газ веднага чуква 4-та и хуква. Чак от 75 нагоре 5-та стои на около 1100-1200оборота. М/у другото снощи пробвах градско на S - ами то ще кажеш, че така е мислен да се кара този автомат. Много по-кадърни решения взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Олроуда е по-тежък и с къс автомат(може би от дифовете идва) и за това така. При вас на А6 са по-дълги скоростите и затова.....А като чета понеже тука масово се плюва автомата а на мен ми допада( пък съм покарал един два) оставам с впечатление че автомат да ти хареса изцяло зависи от мощността на двигателя и нищо друго. Нали сега всеки ще каже колко секунди превключва и тн. Едно да се взираш колко секунди връща от 1500 на 4500об.+ и две скорости надолу, съвсем същото като да го направиш физически с лостове и педали. Просто в единия случай се взираш, в другия караш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като караш градско с 50 и искаш да се изнесеш бързо, даваш кик-даун и смъква 1ва. Тя е на края на силите си - бръмчиш, не движиш. После сменява на 2-ра и пак чакаш докато тръгне.

С ръчката си завършил и забравил за тая маневра.

Харесвам автоматик, просто тоя е много зле. А моята определено е повече от чипнато 2.7Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак Ванката е прав, че мотора е по-важен, карам 8хп редовно и в комбинация с лагав или с малък диапазон мотор ме дразни много повече от допотопния 5хп на С6 примерно.

На еската давам газ и отлепя веднага от място, докато новата лъскачка с 300коня се мотка 3 секунди...е какво ме грее тогава, че сменя по-бързо? Или пък уникално дразнещия момент, че с всяко докосване на газта сменя предавка...

 

Иначе по темата не ми е ясно как мжое да има такива разлика в дължината на скоростите на еднакви коли? Доколкото знам това го има и при 4,2 версиите, на дългите първа отива над 80.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, DLS написа:

Иначе по темата не ми е ясно как мжое да има такива разлика в дължината на скоростите на еднакви коли? Доколкото знам това го има и при 4,2 версиите, на дългите първа отива над 80.

 

При мен на 4.2 са доста дълги скоростите. 3та отива над 180. На 5та със 120 е на 1950-2000 оборота. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/12/2018 at 0:15 PM, DLS said:

Все пак Ванката е прав, че мотора е по-важен, карам 8хп редовно и в комбинация с лагав или с малък диапазон мотор ме дразни много повече от допотопния 5хп на С6 примерно.

На еската давам газ и отлепя веднага от място, докато новата лъскачка с 300коня се мотка 3 секунди...е какво ме грее тогава, че сменя по-бързо? Или пък уникално дразнещия момент, че с всяко докосване на газта сменя предавка...

 

Иначе по темата не ми е ясно как мжое да има такива разлика в дължината на скоростите на еднакви коли? Доколкото знам това го има и при 4,2 версиите, на дългите първа отива над 80.

 

Чисто от любопитство - коя е тая кола с 8НР дето е 300кс и те дразни така ?
Нали знаеш, че между настройка и настройка на 8НР-то има сериозна разлика в поведението.
Не съм го карал - не знам, но само хубави неща се чуват за него от автосредите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8hp e хубав като е сложен зад хубав мотор, когато е някой дизел с мега лаг и малък диапазон какъвто визирах, няма софтуер, който да спаси положението. С хубав мотор 8хп е наистина много добре...за сравнение в единия случай от място чакам 3 секунди да дойде тягата, а в другия сигурно половин секунда. И с тия 8 предавки като реши да цели някакви ефективни обороти и може да те подлуди, отделно че и като е дизел вдига 100 на трета, между първа и втора като са по-къси се усеща по-лошо и т.н. Общо взето както вече казах мисля, че предпочитам античния лагав автомат, но с хубав мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да се купи душегуб, взема се каквото е нужно и се продава останалото. По спомен:

 

кутия, вътрешни карета, диф, кардан, педали, механизма за скоростите, тръбичка за спирачната течност, помпи съединител, маховик(от а6 2.7т или с4) съединител, притискател и лагер. 

Ако се сетя още нещо ще допълня...

Като цена за частите ~1000лв

 

Изчиства се генерацията, чипсва се и колата става перфектна. Кутията е доста дълга и на магистрала е чудна. Разхода със сигурност не се качва! Подобен сетъп си иска к04 поне и макс спиида ще е супер :)

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...