Jump to content

Помощ при избор на Ауди А3 8P Sportback


Recommended Posts

Здравейте,питането ми е основно върху моделът А3 8P Sportback. Пред дилема съм и незнам какво да избера,затова се обръщам към вас.така,ще обясня първо,какви са ми предпочитанията и според тях да направя правилният избор. Така,на година не минавам повече от 15 000 км,много рядко да ги направя 20 000км и от там за сега се отказвам от дизела(само за сега). Спокоен шофиор съм по принцип,но когато се наложи да се изпреварва,предпочитам да разполагам с конски сили. Не обичам високият разход,както и не съм фен на газифицирането. Не харесвам двигатели със вродени дефекти и капризни мотори. Запредпочитане е да е турбиниран двигател,че атмосферните двигатели,влизат във високи обороти извън градско и това е дразнещо. Държа да е след 2006 година,предела е 2008,2009-ако имам късмет. Не държа да е с фул екстри,но и да са повече не ми пречат. Пак казвам,то си е и до късмет при избора. Чел съм как и къде да гледам преди покупка и за какво да се ослушвам. Тъйкато,няма да имам шанса да закарам автомобила до сервиз за да го проверя предварително,както и с диагностика. То май,ще ми трябва доста голяма доза късмет,но да видим.Бих желал само,след като ми предложите дадената модификация,да се обосновавате,как и защо да е тя.Благодаря за отделеното време,надявам се да ми помогнете с изборът ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По зададените критерии НЯМА нито един двигател. Или трябва да направиш компромис, или се насочи към друга марка. Не се заяждам! (2.0 Т е всичко друго ,но не и икономичен.) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц не...при 8P няма дерт с маслото...но варелче с бензин не е зле да имаш:hilezh:

Зимата на граЦко си карам с около 13-14л тва е...имаше тук ентусиасти чувал съм за разход 10-11 при каталожен 12.5 не е зле :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе,това е много лошо...В прочем,няма при никакви обстоятелства да взимам А4,защото за мен лично вътре,не е кой знае колко по широка. Направо на А6,но само в краен вариант,че и там е една дилема с 4F. Ми Щом бензинови няма,ще мъча със 1.9тди или,ако намря 2.0 тди с краен код на главата C и това ше е. Sportback-а ми е слабост...Няма ли някое Ауди да ми предложите,след 2006 до 2009 бензин/дизел,което да е без хронични болести и да си карам спокойно,пък и да си подсвирквам от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди e умряло в кожата си, 100 коня скопеняк...

 

Намирай някое запазено 2.0тди на малко километри и ще си караш, и ше ти е икономично.

 

Така и не разбрах що не искаш А4 де... Не е по-тясно от А3, спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дизеловите моторизации при А3 8PA преди фейслифта-2.0TDI BKD помпа дюза,след фейслифта-2.0TDI CBAB/140/,CBBB/170/ комън рейл мотори.С тоя пробег за година може и A3 8PA с бензинов мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам A3 8P facelift 1.6 MPI 102 к.с., колата е 2009 г. на 180,000 и се движи по магистрала със 140-150 км в час без проблем. Средния смесен разход е около 8.5л на 100 (колата е със 7 степенно DSG), което е повече от разхода на 1.9 TDI, но по тази кола за момента са сменяни само и единствено консумативи. Няма ДПФ, няма ЕГР, няма турбо и съответно е по-лесен и евтин за поддръжка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Trapp said:

Стига бе,това е много лошо...В прочем,няма при никакви обстоятелства да взимам А4,защото за мен лично вътре,не е кой знае колко по широка. Направо на А6,но само в краен вариант,че и там е една дилема с 4F. Ми Щом бензинови няма,ще мъча със 1.9тди или,ако намря 2.0 тди с краен код на главата C и това ше е. Sportback-а ми е слабост...Няма ли някое Ауди да ми предложите,след 2006 до 2009 бензин/дизел,което да е без хронични болести и да си карам спокойно,пък и да си подсвирквам от време на време.

  

Кое му е лошото? Колата е прекрасна в комбинация с куатро. С този годишен преход,спокойно можеш и на V8 да скачаш. Дали, искаш да си причиниш-помпа дюза тракалник? Вероятността да е на 500к е в пъти по-голяма от бензиновата кола. Зимата,и там очаквай градски около 10л но с бонуси,като-сутришен масаж на цяло тяло,запушени дюзи,тампони мотор,неприятни поклащания на свободен ход, и безброй теми във форума от типа:

"Колеги имам едни винрации от къде ли" Дъртия запушен  ДПФ ще е бонус .

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизела му дават 7 градско по каталог. Реално е 8, зимата може и 9 дето викаш.

Бензина  13-14.

Тоест средно 5 литра на 100км разлика . или 10 лева грубо.

За 20 000км тва са 2000 лева разлика. Всяка година.

 

Не виждам причина да се вземе бензина, нито е по-безпроблемен, нито има по-малко работи за трошене. И той си има турбо, и той си има демпферен маховик...

А дизела има и варианти без ДПФ.  Пък и дори да има дпф, не е проблем да се махне.

За едното тракане да плащаш 2000 лева на година... Аре нема нужда. То и тфси-то не е от най-хубаво звучащите мотори. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000лв...тамън ша стигнат за дюзичка,главичка може и маслена помпа:hilezh: 

Няма спор-дизеловата кола е по-малко харчещият автомобил,но архаичната PD съвсем не е по-безпроблемната! 

Иначе да  TFSI-то си потраква,но вътре е абсолютна тишинка! А разликата във вървеж и поведение на мотора в целия работен диапазон.... еми нииищо общо с трактора :hilezh:

 

П.п: автора ако може да събере лев за CR моторите,ще е най-добрата оферта! 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Misho 82 написа:

П.п: автора ако може да събере лев за CR моторите,ще е най-добрата оферта! 

 

Мда, прав си... или да погледне към някоя друга марка, повечето откриха КР 10 години преди ВАГонетките. :hilezh:

 

Или да се навие за А4-ка, 1.8т . Хем по-приятно от дизел, хем с газ ще е и по-икономично.  Пък и А4 вози доста по-комфортно от дизайнерския голф А3 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна и А4-ките тогава,но за сега на пазара там има само кабриолети. Две-три бройки са седани само.За сменяне на марката,дума да не става.Явно май,няма да ми излезне късмета с Sportback-a. Така като гледам май,ще се качваме на горе. Само да не стигна до А8,че там с това въздушно окачване,все още нямам 2 апартамента,които да отдавам под наем. Благодаря все пак за коментарите ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2000лв...тамън ша стигнат за дюзичка,главичка може и маслена помпа:hilezh:

Баси, чак се чудя как за 3 години раздаване на газ, единствено сменям масло и филтри по мотора...

Винаги бих избрал 2.0 пред 1.9 дизели - просто при покупката трябва да се внимава много и после няма да има сълзи и сополЕ.

Sent from my GT-I9060I using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и мен ми казаха си чистя нагарите от ФСИ-то и като го "отворих"се оказа че за тия близо 200к няма ко да чистим:nixweiss: а пък Данчо е доволен от 2.5...и ко праим ся? Естествено че е индивидуален процеса по-харчовете

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали знаете,но колата ще е от U.K. Много по лесно се намират запазени екземпляри,пък и съм свикнал да карам перфектно с десния волан.Доста мои приятели пробваха и се отказаха,десният волан не е за всеки. Повечето хора гледат малко пренебрежително,незнам вродена злоба ли си е или просто така си гледат,но според мен той шофьора ако е безрасъден воланът е без значение,но това си е мое мнение. Около 3 000 паунда е сумата,сносна сума за Ауди до 2008-ма. Сумата е разтеглива,търся запазен екземпляр и не е крайна. Обслужването си е от мен повечето,само ангренажа давам да ми сменят там,че цените за ремонти не се пипат. Поне си имат история колите там(не всички) повечето и са на реални мили.Там не им изнася да ги въртят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега внимавай все пак защото и в Англия също макар и да е забранено се връщат мили на коли, единствено след 2005 г можеш да направиш справка по MOT в сайта на gov.uk (предполагам го знаеш това). Внимавай особено ако гледаш от gumtree or eBay

Сигурен съм че си на ясно как и какви документи са ти необходими след покупката да я докараш до бг ,но ако нещо те интересува питай [emoji4]

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Радвам се за коментарът ти. Не,не го знаех,че мога да направя справка на МОТ, но сега го знам и ще се постарая да направя правилният избор(със известна доза късмет,разбира се). Харесва ми,когато има хора които гледат да помагат с каквото могат и предават важна информация. Като цяло гледам колата да има история и така. За всичко ще си питам,един ден ще я проверявам колата ако трябва...
п.с. От скоро започнах да чета за Ауди А4 B7 1.8т (163hp) и за сега съм очарован.Само хубави неща виждам,но ще видим.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти линк къде по регистрацията можеш да провериш

https://www.gov.uk/check-mot-history

Има и отделно с sms да провериш дали е удряна те се водят на категория D ,C ...

Също така трябва да я от регистрираш от uk (permanent export) и има един документ който ти трябва за да я регистрираш в Бг казва се log book.Без него няма как да изкараш колата от УК ,ако ще е на ход ти трябва и застраховка и road tax.

Радвам се да помогна с каквото мога това е целта на форума и на мен много са ми помагали тук (за това ако има нещо питай)[emoji2]

Що се отнася до б7 1.8 Т Q много рядко излизат за последните 6 месеца само една и тя за два дена изчезна.Има б6 1.8ТQ BEX 190 пълен s line повече и то добри аз имам такъв[emoji2]

Имай впредвид че повечето тук зареждат на бензиностанция на TESCO или ASDA където е по ефтино и некачествено горивото ,а не на SHELL или BP,ако ще вземаш дизел!! Също и масово се ползват aftermarket parts от eurocarparts.com така че сервизната история по книжка е едно а по фактури друго нещо.Ефтини са защото тук коли под 2010 г.се смятат за стари особено бензиновите са с висок пътен данък.Пресмети си добре и факта че ще ти излезе почти еднакво ако я караш на ход до Бг или я качиш на платформа.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново колега,аз още сноще ги проверих по МОТ. Доста полезна информация,коклото до докарването на ход,аз вече докарах една. Там прехвърлянето е просто си пишеш 3-те имена и адреса,къде да ти доставят новият документ и след месец,два ти е дошъл. След като се изкара колата е важно да се каже още във UK,че колата ще напуска и няма да се връща. За таксите,мда само иншуранса е дебел,но поне всичко става през телефона ти,а не да се редиш като бездарник 5 часа и така. Снощи като ги гледах по МОТ от 3,4 само една си заслужаваше,благодарение на теб ще си спестя няколко разхождания.Другите бяха през МОТ със едни и същи проблеми. Колкото до частите,да прав си,за съжаление така правят. Аз си пазарувам от ebay,но само качествени части. Има и оригинални,стига да ти се дават пари и пак не са скъпи. Достатачно е просто да видиш отзивите на продавачът и дали е изряден.

Темата е за коша,няма на къде повече :) другото е четене по форума,има достатачно информация за всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...