Jump to content

Корекции на дюзите.


ИванD

Recommended Posts

И аз чистих 3 дюзи, но стойностите бяха над 35. След 2000 км започнаха да се появяват новите корекции и разлика във вървежа имаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес направих теста с бутилките и 5 дюзи имат горе долу едно и също количество обратна нафта а едната дюза почти няма и сега имам 5 работещи и 1 не или обратното 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е разликата в дюзите на ауди и пежо примерно, но съм чувал, че за френските тоя тест показва нещо, а за ауди не е релевантен.

Може би са други дюзите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че тук налягането на обратната нафта е по високо .   Ако го няма това подпиране  от налягането на другите дюзи има вариант всичките да  "лъжат" при този тест  просто DP към атмосфера  е много по голямо от колкото ако има налягане в тръбопровода  на обратната нафта.  ... Ps.  и да не се окаже , че тази дето не е пуснала е най добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Досега не бях попадал на отрицателно мнение за него, още по-малко толкова крайно.

 

Би ли обяснил, нали се сещаш какво ще си помисли всеки за теб - конкуренцията се обажда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо има ли някой рециклирал дюзи да е направил 50к км да речем? Всички май първо дават пари за рециклаж и после дават пари за смяна или продават, поне хората от форума, които познавам на живо де...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално, ако някой планира да си прави дюзите на шлепа за да ги кара после 50к+ км, нищо друго освен нови не му е опция. Рециклажа е за хора, които въртят 10к на година и не мислят да си карат Авдито повече от 2 години

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклирането с нови разпръсквачи и настройка на наляганията си е добър вариант. Би трябвало над 100к да изкарат, ако са добре направени.

 

Ако само се почистват наистина е краткотрайно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/10/2018 at 9:36 PM, X_ZONE said:

Petarik е пълен аматьор пари на вятъра. Не си губете времето и парите!

Ти случайно да не си джамбазина, който разкарах по телефона щото искаше да кърпи положението за продажба. 

Много обидчив си бил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста хора биха махнали с ръка и забравили, но не и аз. Та ето накратко малко факти и предположения:

На 09 юли преди обяд ми звънна клиент с оплакване, че има проблем с дюзите на Ауди А6 2,7 TDI. Обяснявам подробно цени, процедури и т.н. Отговарям и на всички въпроси. Време на разговора 8 Мин. Няколко часа по-късно ми звъни отново и споделя, че колата всъщност е за продажба и иска да закърпи положението. Казах му да си намери дюзи втора употреба и да не ми губи времето. На следващия ден във форума се появявават два неграмотни поста от потребител регистриран през 2006 г. За 12 години членство във форума има толкова постове, колкото Енчо прави за ден. Нищо лошо от това, ако не бяха пълни с правописни грешки и насочени единствено към искане на помощ. 

Кратка справка по телефонния номер и въпросното Ауди цъфна в една автокъща в Момчилград. 

Твърде много са съвпаденията и си мисля, че мухълът с клеветническия пост, всъщност е търговеца от Момчилград.

Прикачим и снимки:

9A0984A3-81FB-489E-8129-3553137141A0.png

6C313E63-E253-4CCB-9A36-E74665C57095.png

E3B0E57F-2C28-42DB-97C9-9A38BF9AE971.png

Редактирано от petarik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...