Rodik Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 И аз чистих 3 дюзи, но стойностите бяха над 35. След 2000 км започнаха да се появяват новите корекции и разлика във вървежа имаше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 6 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 преди да ти излезнат корекциите имаше ли пушък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Имаше син пушек като загрее преди да ги чистя. После изчезна. Като излезнат корекциите нищо няма да се промени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИванD Публикувано 9 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 колеги днес направих теста с бутилките и 5 дюзи имат горе долу едно и също количество обратна нафта а едната дюза почти няма и сега имам 5 работещи и 1 не или обратното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Не знам каква е разликата в дюзите на ауди и пежо примерно, но съм чувал, че за френските тоя тест показва нещо, а за ауди не е релевантен. Може би са други дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Според мен свaляй тaзи без обрaтнaтa нaфтa и я дaвaй зa рециклирaне, aмa истинско със смянa нa рaзпръсквaчa. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 не вярвам от 1 да пуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Мисля , че тук налягането на обратната нафта е по високо . Ако го няма това подпиране от налягането на другите дюзи има вариант всичките да "лъжат" при този тест просто DP към атмосфера е много по голямо от колкото ако има налягане в тръбопровода на обратната нафта. ... Ps. и да не се окаже , че тази дето не е пуснала е най добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Виж те това видео мисля че ще е от полза.https://youtu.be/yX9Nj_6ieE8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_ZONE Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Petarik е пълен аматьор пари на вятъра. Не си губете времето и парите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2018 Досега не бях попадал на отрицателно мнение за него, още по-малко толкова крайно. Би ли обяснил, нали се сещаш какво ще си помисли всеки за теб - конкуренцията се обажда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2018 (Редактирано) Изобщо има ли някой рециклирал дюзи да е направил 50к км да речем? Всички май първо дават пари за рециклаж и после дават пари за смяна или продават, поне хората от форума, които познавам на живо де... Редактирано 11 Юли 2018 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 11 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2018 Реално, ако някой планира да си прави дюзите на шлепа за да ги кара после 50к+ км, нищо друго освен нови не му е опция. Рециклажа е за хора, които въртят 10к на година и не мислят да си карат Авдито повече от 2 години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2018 Рециклирането с нови разпръсквачи и настройка на наляганията си е добър вариант. Би трябвало над 100к да изкарат, ако са добре направени. Ако само се почистват наистина е краткотрайно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 13 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2018 On 7/10/2018 at 9:36 PM, X_ZONE said: Petarik е пълен аматьор пари на вятъра. Не си губете времето и парите! Ти случайно да не си джамбазина, който разкарах по телефона щото искаше да кърпи положението за продажба. Много обидчив си бил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 16 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2018 (Редактирано) Доста хора биха махнали с ръка и забравили, но не и аз. Та ето накратко малко факти и предположения: На 09 юли преди обяд ми звънна клиент с оплакване, че има проблем с дюзите на Ауди А6 2,7 TDI. Обяснявам подробно цени, процедури и т.н. Отговарям и на всички въпроси. Време на разговора 8 Мин. Няколко часа по-късно ми звъни отново и споделя, че колата всъщност е за продажба и иска да закърпи положението. Казах му да си намери дюзи втора употреба и да не ми губи времето. На следващия ден във форума се появявават два неграмотни поста от потребител регистриран през 2006 г. За 12 години членство във форума има толкова постове, колкото Енчо прави за ден. Нищо лошо от това, ако не бяха пълни с правописни грешки и насочени единствено към искане на помощ. Кратка справка по телефонния номер и въпросното Ауди цъфна в една автокъща в Момчилград. Твърде много са съвпаденията и си мисля, че мухълът с клеветническия пост, всъщност е търговеца от Момчилград. Прикачим и снимки: Редактирано 16 Юли 2018 от petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване